Amber Heard yang menangis memberitahu juri Depp ‘meraung’ marah, kerap menyerangnya

Johnny Depp ialah rakan kongsi yang cemburu yang kerap menyerang Amber Heard sambil menuduhnya menipu semasa kemarahan yang didorong oleh dadah dan alkoholpelakon itu berkata, ketika dia rosak di tempat duduk Khamis.

Pelakon “Aquaman” itu berkata bekas suaminya tidak mahu dia mengambil peranan yang merajuk — atau bekerja sama sekali — kerana betapa paranoidnya dia, dan menuduhnya tidur dengan rakan pelakonnya, termasuk Billy Bob Thornton dan Eddie Redmayne.

“Setiap kali saya mendapat skrip, ia adalah jenis, anda tahu, bagaimana saya berpakaian? . . . Adakah saya mempunyai adegan seks?” dia memberitahu juri.

“Dia akan berkata, ‘Anda tidak perlu bekerja, nak. Saya akan menyokong awak,’ ” tetapi dia mahu bekerja, dan mendakwa desakannya supaya dia berhenti berlakon adalah sebahagian daripada personalitinya yang mengawal.

sekali, Depp semakin cemburu dengan hubungan kerja Heard dengan pelakon James Franco bahawa dia menyerangnya dalam pesawat peribadi yang dibawa oleh kedua-duanya bersama beberapa pasukan Depp pada Mei 2014.

“Dia memanggil saya perempuan murahan,” kata Heard, 36, mengenai Depp, 58, sambil menambah bahawa dia menuduhnya “memiliki sesuatu secara rahsia” dengan Franco.

Johnny Depp didakwa mempunyai kemarahan cemburu dan meluahkan kemarahannya kepada Heard.
EPA

Apabila dia bangun dari tempat duduknya untuk menjauhi Depp, dia didakwa mula membaling barang – dan kemudian menampar mukanya, katanya.

“Ia tidak menyakitkan muka saya. Saya hanya berasa malu kerana dia akan berbuat demikian kepada saya di hadapan orang lain,” kata Heard, sambil menambah bahawa Depp terus mengejeknya dan memanggil namanya.

Dalam penerbangan itu, Depp juga didakwa menendangnya dari belakang dengan butnya, dia memberi keterangan — ketika dia kelihatan menggeliat di tempat duduknya di bilik mahkamah Fairfax, Va.

“Saya merasakan but ini di belakang saya,” katanya. “Saya jatuh ke lantai. Dan tiada siapa yang berkata apa-apa. Tiada siapa yang buat apa-apa. Anda mungkin mendengar pin jatuh.”

Amber Heard dan James Franco
Heard mempunyai hubungan kerja yang rapat dengan James Franco dan Depp tidak bersetuju dengan persahabatan.
Imej Getty

Bintang “Pirates of the Caribbean” itu nampaknya semakin ganas dalam penerbangan dari Boston ke Los Angeles mengenai adegan ciuman Heard dengan Franco, 44, di set filem “The Adderall Diaries,” katanya. “Saya hanya ingat berasa sangat malu sehingga dia boleh menendang saya ke tanah di hadapan orang ramai,” katanya, “dan lebih memalukan, saya tidak tahu apa yang perlu dilakukan mengenainya.

“Dia benci James Franco. Dia menuduh saya mempunyai hubungan dengannya pada masa lalu sejak saya membuat penggambaran ‘Nenas Express’ dengannya.”

Mahkamah sebelum ini mendengar tentang insiden itu ketika Depp berada di tempat duduk lebih awal dalam perbicaraan fitnah $50 juta. Depp menafikan minum sebelum menaiki pesawat, dan mendakwa Heard telah memulakan pertengkaran, mengejarnya sehingga dia bersembunyi di dalam bilik air.

Amber Heard
Heard berkongsi pelbagai cerita tentang penderaan fizikal yang dialaminya daripada sikap cemburu Depp.
MEGA

Tetapi pada hari Khamis, juri mendengar rakaman yang dibuat Heard menjelang penghujung insiden, yang berbunyi seperti Depp “melolong seperti haiwan” dan membebel tidak jelas.

‘Dia akan hilang kawalan’

Depp menyaman bekas isterinya berhubung op-ed 2018 dalam The Washington Post di mana dia menggambarkan dirinya sebagai “tokoh awam yang mewakili penderaan rumah tangga.” Dia tidak pernah disebut nama dalam karya itu, tetapi mendakwa ia dengan jelas merujuknya.

Di atas pendirian, Heard memberi contoh demi contoh tentang penderaan yang didakwa. Pada Ogos 2014, Depp berkata dia mahu “berhenti” detoks Roxicodone – dan didakwa menjadi ganas selepas Heard cuba menggalakkannya untuk meneruskan.

Johnny Depp pengsan
Heard berkongsi beberapa foto Depp pengsan selepas minum alkohol.
MEGA

“Saya berkata sesuatu kepadanya dan dia sangat marah kepada saya, dia menampar muka saya,” Heard memberi keterangan. “Dia menangis, mengatakan tiada wanita yang pernah memalukan dia seperti itu, pernah membuatnya berasa seperti itu.”

Pelakon itu berkata kerjayanya terjejas akibat suaminya yang sombong, yang akan cuba meyakinkan almari pakaian untuk membenarkannya berpakaian lebih konservatif di set.

Heard berkata dia mula mengambil gambar dia pengsan kerana tiada siapa yang percaya bahawa dia mempunyai masalah ketagihan.

Amber Heard
Depp cuba meyakinkan Heard untuk berhenti bekerja untuk menghapuskan dia terpaksa bekerja dengan pelakon lelaki lelaki.
EPA

Empat gambar yang diserahkan kepada Mahkamah Litar Daerah Fairfax menunjukkan dia tidak sedarkan diri di atas kerusi dan di atas lantai bilik hotel.

“Dia akan pengsan, jatuh sakit, hilang kawalan terhadap dirinya. Orang ramai akan mengambilnya dan membersihkannya serta membetulkannya,” kata Heard. “Dia tidak akan ingat, atau dia akan menafikannya, atau dia akan menuduh saya mengatakan bahawa ini telah berlaku sedangkan ia tidak.”

‘Saya tidak nampak dia’

Pergaduhan pasangan itu kelihatan memuncak pada Mac 2015 semasa di Australia, di mana Depp sedang menjalani penggambaran ansuran kelima francais “Pirates of the Caribbean”.

Heard menangis teresak-esak di tempat duduk pada hari Khamis apabila dia teringat Depp didakwa mengancam untuk “mengukir” mukanya dengan botol – dan kemudian memasukkan satu ke dalam dirinya semasa pergaduhan.

“Saya tidak tahu sama ada botol yang ada di dalam saya telah pecah,” katanya sambil menarik nafas panjang sambil menahan sebak. “Saya tidak dapat merasakannya. Saya tidak dapat merasakan apa-apa.”

Insiden mengerikan itu berlaku semasa pergaduhan yang sama yang menyebabkan Depp terputus jari — sesuatu yang didakwanya di tempat duduk berlaku apabila Heard melemparkan botol vodka ke arahnya. Kedua-duanya baru berkahwin sebulan lebih awal.

Selepas dakwaan serangan itu, Heard berkata dia mengambil pil tidur untuk tidur dan bangun dengan suaminya ketika itu. kehilangan sebahagian jarinya.

Dia berkata dia mendapati segala-galanya dari cermin ke dinding ke bantal ditutupi dengan mesej yang tidak dapat difahami yang ditarik oleh Depp dalam darah dari jarinya yang terputus.

“Saya melihat matanya, saya tidak nampak dia lagi,” katanya, mula menangis teresak-esak. “Bukan dia. Ia adalah hitam. Saya tidak pernah begitu takut dalam hidup saya. Saya cuba menghubungi Johnny, dan saya tidak dapat melihatnya langsung.”

We want to thank the author of this article for this amazing material

Amber Heard yang menangis memberitahu juri Depp ‘meraung’ marah, kerap menyerangnya


Find here our social media accounts as well as other related pageshttps://paw6.info/related-pages/