Becky Lynch memuji Big E; perbincangan terbuka tentang kesihatan mental

Selamat datang ke WrestleMania Sabtu semua! Acara dua malam yang paling menakjubkan dalam sejarah WrestleMania bermula malam ini di Stadium AT&T di Dallas, TX. Sehingga berita ini ditulis, masih terdapat kekeliruan tentang apakah acara utama sebenar pada malam itu. WWE telah melemparkan perkataan “acara utama” seperti mereka menganjurkan Oprah istimewa dan semua orang mendapatnya, tetapi ada satu perlawanan khususnya malam ini yang dikatakan ramai peminat (melalui media sosial) adalah mereka acara utama – Becky Lynch lwn Bianca Belair untuk Kejohanan Wanita RAW.

“Acara utama rakyat! Walaupun rakyat sudah tidak menyukai saya. Saya akan beritahu anda apakah acara utama anda – Ini saya!”

Becky Lynch telah menjadi sangat marah semasa pusingan media minggu ini, mempromosikan pertahanan gelaran besarnya. Sama ada apa yang dia beritahu saya di sana semasa WrestleMania Media Junket, atau apa yang dia beritahu Ariel Helwani dalam duduk satu lawan satu, Big Time Becks nampaknya bertegas bahawa tidak kira masa dia dan Bianca bergaduh. Walaupun itu bermakna perlawanan Kejohanan Wanita SmackDown antara Charlotte Flair dan Ronda Rousey menutup persembahan.

“Tiada bezanya. Mereka boleh pergi kemudian. Sekali lagi, saya tidak fikir ia adalah acara utama. Lihat, perlawanan saya akan mencuri perhatian, perlawanan saya akan menjadi lebih baik, cerita saya menjadi lebih baik, semua yang saya lakukan lebih baik, itu bukan persoalan.”

“Walaupun mereka pergi terakhir, saya tidak kisah, barangan saya lebih baik, barangan saya adalah acara utama yang sebenar.”

“Saya fikir dari segi cerita, satu-satunya dua wanita yang pernah memenangi acara utama WrestleMania acara utama WrestleMania, berlangsung terakhir, saya fikir itu akan menjadi cerita yang sempurna. Dua orang kalah acara utama WrestleMania? Dua acara utama kalah acara utama WrestleMania?”

“Anda rasa ia adalah tanda tanda bahawa mereka akan bertahan kerana nama Ronda. Saya tidak fikir sesiapa menganggap cerita mereka lebih baik dan mereka layak mendapatnya. (ht MENANGF4W)”

Walaupun masih terdapat beberapa orang yang tidak dapat melepaskan masa lalu dan bermati-matian berpaut pada hari-hari ketika “The Man” datang dari bandar ke bandar, tidak dapat dinafikan bahawa kedua-dua in-ring dan watak berfungsi Becky Lynch telah bermain sejak kembali ke SummerSlam tahun lepas, ia adalah sesuatu yang menakjubkan.

Beberapa minggu lepas sahaja, Lynch telah berada dalam lingkaran menurun apabila dia merasakan Bianca Belair yang sangat berbakat dan kelaparan bernafas di lehernya. Dia berada di ambang gangguan mental dan kemungkinan besar akan hilang sepenuhnya jika EST WWE menjadi wanita pertama dalam tiga tahun untuk mengalahkannya untuk Kejohanan Wanita RAW.

“Ini identiti saya. Inilah saya. Saya tidak tahu apa yang akan saya lakukan dengan tangan saya yang bergelora jika saya berjaya masuk, jika saya tidak mempunyai gelaran,” kata Lynch semasa Jelajah Media WrestleMania. “Saya tidak boleh berfikir tentang kehilangan ini. Saya tidak boleh memikirkannya. Saya tidak fikir. Saya tidak suka ke mana saya akan pergi, jika saya perlu berfikir tentang kehilangan gelaran saya. Itu semua yang saya pernah tahu. Itu sahaja yang saya tahu selama tiga tahun kebelakangan ini.”

Kebanyakan apa yang Big Time Becks katakan minggu ini, jelas dalam watak. Pertemuan media seperti yang saya sertai pada hari Jumaat adalah peluang terbaik untuk Lynch berseronok dan mempertajam kecerdasan serta sindiran pantasnya. Melainkan awak butakan dia sepenuhnya seperti saya.

Becky Lynch telah menjadi seseorang yang saya mahu bercakap dengan lebih baik selama empat tahun sekarang. Saya tidak pernah membuat cerita tentang diri saya, tetapi dalam hal ini saya perlu berterima kasih kepadanya. Pada tahun 2018 saya berada pada tahap yang rendah dari segi mental dan profesional. Saya baru sahaja dipukul oleh beberapa siri kegagalan profesional dan berpegang pada hakikat bahawa saya tidak akan pergi ke tempat yang saya bayangkan.

Bahagian yang lebih baik pada musim panas itu saya sedang memikirkan perubahan pekerjaan, selepas menghabiskan lapan tahun mencuba untuk mengukir kerjaya sebagai penyiar. Tidak perlu dikatakan keyakinan saya, yang saya masih bergelut dengan setiap hari, berada pada tahap terendah sepanjang masa.

Sebagai peminat lama WWE, saya sering beralih kepada gusti profesional untuk melarikan diri. Dan Rick Ucchino yang lebih muda adalah (dan masih) peminat besar Becky Lynch. Ya, saya akan mengakui sebagai salah seorang peminat Twitter yang menjengkelkan pada tahun 2018, menjerit meminta WWE untuk menempah seseorang yang kita semua tahu sangat berbakat. Kami betul, tetapi saya menyimpang. Akhirnya, WWE mengambil kira SummerSlam pada tahun itu dan Lynch berlepas seperti roket. Dia naik ke tahap yang tidak pernah dicapai oleh wanita dalam sejarah WWE sebelum dia, dengan berjuta-juta peminat menyertainya untuk tunggangan itu.

Maklumlah, Lynch banyak melakukan media pada masa itu dan ketika itu saya benar-benar mula memberi perhatian. Kerana apabila dia bercakap tentang hari-hari awalnya di WWE, dia akan bercakap secara terbuka tentang keraguan diri. Kurang keyakinan dia. Rasa menyesal kerana menjadi Johan Wanita SmackDown. Saya tertanya-tanya, apa yang dia tidak nampak dalam dirinya, yang saya lihat? Begitu ramai yang melihat? Kemudian saya mula berfikir, apa yang saya tidak nampak dalam diri saya?

Dipendekkan cerita (terlambat), tiba-tiba ada percikan api yang sudah lama saya tidak rasa. Ada sesuatu yang menyuruh saya mencubanya sekali lagi. Jadi saya menghantar e-mel. E-mel itu adalah domino pertama yang jatuh dalam perjalanan tiga tahun yang membawa saya ke sini. Beberapa tahun kebelakangan ini adalah yang terbaik dalam kerjaya saya. Saya mempunyai peluang untuk melakukan beberapa perkara yang hebat, bertemu dengan beberapa orang yang hebat dan menemu bual beberapa orang yang saya kagumi. Termasuk sekarang, Big Time Becky Lynch. Saya memberitahunya semua ini, dan tiba-tiba saya tidak bercakap dengan Becky Lynch lagi. Saya bercakap dengan Rebecca Quin.

Saya bukan orang pertama yang memberitahu dia cerita seperti itu. Dia telah memberi inspirasi kepada ramai peminatnya di seluruh dunia dan terus melakukannya setiap hari.

“Itu bermakna dunia. Jadi saya fikir itulah perkaranya ialah kita lupa betapa universalnya keraguan itu. Dan betapa hampirnya pampasan keyakinan yang berlebihan, dengan hanya melumpuhkan rasa tidak selamat, anda tahu? Oleh itu, kami tidak menyedari bahawa bintang terbesar yang anda lihat di TV anda meragui diri mereka sendiri dan bimbang bahawa barangan mereka tidak cukup bagus. Bahawa mereka tidak cukup baik. Bahawa mereka berita lama, bahawa mereka telah.

Ia adalah pertempuran yang berterusan. Dan terutamanya apabila anda dihujani dan kita semua sentiasa dihujani oleh begitu banyak negatif dan keraguan. Anda perlu mencari cara untuk menapisnya secara berterusan. Dan cara saya melakukannya ialah berkata, ‘Oh, mereka menang. Mereka menang. Jika mereka membuat saya meragui diri sendiri, maka mereka menang dan mereka tidak boleh menang, kerana saya seorang pemenang.’ Tetapi ya, ia hanya satu perkara yang universal.”

Quin kemudiannya memuji rakan baiknya Big E, yang baru-baru ini mengalami patah leher pada episod Friday Night SmackDown dan sejak itu tidak pernah menjadi mercu tanda positif.

“Ia sangat baik sehingga kita sampai ke tahap di mana kita bercakap lebih banyak tentang kesihatan mental, kerana saya fikir begitu ramai orang bertarung dengannya, tetapi ia bukan sesuatu yang anda boleh lihat. Jadi, saya suka orang bercakap mengenainya dan apa sahaja yang boleh diilhamkan oleh orang ramai… Big E misalnya, telah menjadi juara sejak kebelakangan ini. Dan maksud saya, anda bertemu Big E dan dia adalah pakej cinta. Anda tidak boleh berkata buruk tentang dia. Salah seorang yang paling berbakat yang pernah saya temui dalam hidup saya, dia disayangi oleh dunia sekeliling dan dia adalah seseorang yang juga berhadapan dengan rasa tidak selamat, dengan keraguan. Tetapi dia bercakap mengenainya. Dan kawan, betapa hebatnya dan hanya menunjukkan kepada anda apa yang mungkin dan betapa hebatnya seseorang yang boleh anda jadikan apabila anda menangani perkara ini. Walaupun saya tidak fikir Big E pernah menjadi apa-apa selain daripada sekadar bermain yang terbaik.”

Bagi pihak anda semua yang mendapat inspirasi mereka daripada Becky Lynch dan Big E, dan berusaha untuk menjadi versi yang lebih baik bagi diri mereka kerana mereka, izinkan saya mengucapkan terima kasih kepada anda berdua.

Anda boleh menyemak wawancara penuh saya dengan Becky Lynch dan Rebecca Quin untuk Bleav dalam Podcast Gusti Pro dalam video di atas, sila lihat juga beberapa perbualan saya yang lain dari hujung minggu di bawah.

Rhea Ripley: “Saya seorang pesaing perseorangan dan saya sudah bersedia untuk pergi sendiri dan hanya menjadi serigala tunggal yang saya suka. Jadi kali pertama kami tag, seperti sebelum perlawanan saya seperti, ‘Ah, adakah saya benar-benar mahu melakukan ini?’ Tetapi kemudian dia (Liv Morgan) datang kepada saya dan dia berkata, ‘Anda mahu memakai baju saya?’ Dan saya seperti, “Oh ini akan menjadi baik. Ini akan menjadi baik. Saya sudah suka gandingan ini.”

Sami Zayn: “Itulah salah satu perkara yang orang tidak faham tentang berada di bahagian dalam WWE, adalah betapa huru-haranya semua ini. Dan bagaimana kadangkala, ia bukan tentang Tajuk Antara Benua tidak penting, mari kita tolak. Kadang-kadang ia hanya domino yang jatuh dan kadang-kadang anda hanya lelaki yang ganjil.”

Gaya AJ: “Anda tahu, saya sepatutnya gembira (bahawa saya adalah perlawanan terakhir The Undertaker), tetapi saya tidak.”

Orang Lotharian: “Ohhhhhhhhhhhh… Kita boleh buat selama-lamanya! 24/7, apa sahaja yang anda mahu!”

Rick Ucchino boleh dihubungi di Rick.Bleav@gmail.com. Anda boleh mengikutinya di Twitter @RickUcchino dan pastikan untuk melanggan Bleav dalam Saluran YouTube Pro Wrestling.



We would like to thank the writer of this post for this remarkable material

Becky Lynch memuji Big E; perbincangan terbuka tentang kesihatan mental


Find here our social media profiles , as well as other pages that are related to them.https://paw6.info/related-pages/