‘Benar-benar melanggar’: Para hadirin Sacred Rose bangun dengan beribu-ribu tuduhan

BRIDGEVIEW, Illinois — Beberapa peserta Festival Muzik Sacred Rose yang julung kalinya menyedari caj yang mencecah ribuan pada hari Isnin.

Perayaan itu, yang diadakan di luar Stadium SeatGeek di Bridgeview, berlangsung Jumaat hingga Ahad — tetapi dibatalkan pada hari terakhir kerana cuaca buruk.

Beberapa orang hadirin bangun pada hari Isnin dengan pelbagai caj yang belum selesai selepas membeli minuman.

Berbilang peserta WGN News bercakap dengan dikenakan bayaran lebih $1,000 dan seorang berkata dua rakan mereka masing-masing dicaj sekitar $3,300 dan $4,300.

Selepas ribut api di media sosial Isnin, festival itu berkata di Facebook pagi Selasa bahawa Stadium SeatGeek, vendor yang menjalankan jualan minuman, mempunyai “ralat konfigurasi.”

Stadium SeekGeek berkata mereka akan membalikkan semua caj dalam masa “3-5” hari perniagaan.

Rob Collier, dari Milwaukee, sama ada mempunyai pilihan untuk membatalkan kadnya atau menghubungi Stadium SeatGeek.

“Saya boleh membatalkan kad saya, mendapatkan kad baharu atau menghubungi Stadium SeatGeek — dan saya tidak mahu membatalkan kad saya,” kata Collier. “Jadi saya cuba pergi ke dalam talian untuk bercakap dengan Stadium SeatGeek tetapi tidak berjaya.”

Yang lain tidak mempunyai pilihan untuk membatalkan kad kredit mereka dan ada yang berasa tidak senang dengan sistem tempat jualan yang digunakan. Para hadirin berkata pekerja minuman menyuruh mereka menyatakan jumlah petua mereka dengan kuat dan kemudian pekerja memasukkannya sendiri. Sebelum ini, seorang peserta memberitahu WGN News bahawa sesetengah orang secara tidak sengaja meninggalkan petua besar pada tablet kerana isu mengenai titik perpuluhan.

Caroline Woods, dari Chicago, berkata dia hanya menghadiri festival itu pada hari Jumaat dan menyedari caj sebenar dan petua seterusnya pada hujung minggu. Kemudian pada hari Isnin, dia terjaga dengan caj $1,085.

“Naluri pertama saya ialah ‘Ya Tuhanku, ada seseorang di sana cuba mencuri nombor kad kredit,'” kata Woods. “Ia berasa benar-benar melanggar dan menakutkan.”

Pengalaman itu membuatkan Woods mempersoalkan sama ada dia akan membawa kad ke festival muzik seterusnya yang akan dia hadiri.

“Saya akan pergi ke Riot Fest dalam beberapa minggu dan saya akan membawa wang tunai untuk segala-galanya,” katanya.

Walaupun pening kepala pada hari Isnin, para hadirin yang bercakap dengan WGN berkata mereka berseronok dengan persembahan secara langsung dan memahami mengapa festival itu terpaksa dibatalkan Ahad kerana cuaca. Pada masa ini, tidak diketahui sama ada peserta akan menerima bayaran balik atau separa bayaran balik untuk pembatalan.

“Philco” karya Phil Lesh dan Jeff Tweedy, Perang Melawan Dadah dan McGee karya Umphrey adalah beberapa tajuk utama untuk festival ala band jem yang julung kali diadakan.

Dalam catatan Facebook yang menunjukkan kenyataan SeatGeek, Sacred Rose berkata mereka akan “mempunyai lebih banyak perkara untuk diperkatakan tidak lama lagi, tetapi mahu memastikan semua orang tahu perkara ini akan diselesaikan sepenuhnya.”

Kenyataan penuh Stadium SeatGeek, yang dikeluarkan melalui Sacred Rose, adalah di bawah.

“Anda mungkin secara tidak sengaja telah dicaj sejumlah besar daripada F&B di stadium apabila menggunakan kad kredit. Pemprosesan pembayaran kami selamat tetapi mempunyai ralat konfigurasi. Tiada pendedahan dan/atau penipuan; kami mematuhi PCI. Kami akan membalikkan semua caj ini dan anda akan melihat jumlah yang dikreditkan ke kad anda dalam masa 3-5 hari perniagaan.

Kami amat memohon maaf atas sebarang kemusykilan (sic) dan memohon maaf atas sebarang kesulitan. Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan lanjut, jangan teragak-agak untuk menghubungi kami sebagai (sic) SGSorders@spectraxp.com.”

We want to thank the author of this article for this incredible content

‘Benar-benar melanggar’: Para hadirin Sacred Rose bangun dengan beribu-ribu tuduhan


Explore our social media profiles and other related pageshttps://paw6.info/related-pages/