Billie Eilish berkata hubungannya dengan tubuhnya adalah ‘perkara yang benar-benar mengerikan, mengerikan’

Penyanyi Billie Eilish, 20, bercerita tentang hubungannya yang sukar dengan tubuhnya. (Foto: ANGELA WEISS/AFP melalui Getty Images)

Billie Eilish akhirnya semakin selesa dengan dirinya. Walau bagaimanapun, ia adalah jalan yang mencabar bagi penyanyi, 20, yang telah bergelut hebat dengan imej badannya.

Penyanyi “Menjadi Lebih Tua” memberitahu yang Sunday Times bahawa walaupun hubungan semasanya dengan tubuhnya “tidak baik”, ia telah bertambah baik baru-baru ini.

“Hubungan saya dengan badan saya adalah perkara yang sangat mengerikan dan mengerikan sejak saya berumur 11 tahun,” Eilish berkongsi, memetik usia di mana dia didiagnosis dengan Tourette. “Saya suka badan saya adalah milik saya dan ia bersama saya ke mana-mana saya pergi. Saya agak menganggap badan saya sebagai kawan saya. kawan saya yang hodoh! Ia rumit. Tapi apa yang awak nak buat?”

Pada permulaan kerjayanya, Eilish serta-merta dikenali dengan pakaiannya yang longgar dan rambutnya yang dicelup hijau neon. Tetapi orang ramai tidak selalu memberi respons positif kepada gaya tidak konvensionalnya.

“Tidak kira apa yang anda lakukan, ia salah dan betul,” katanya kepada akhbar UK. “Memakai pakaian longgar, tiada siapa yang tertarik kepada saya, saya berasa sangat tidak disayangi dan tidak seksi dan tidak cantik, dan orang ramai memalukan anda kerana tidak cukup feminin.”

Video: Billie Eilish mengakui dia bergelut dengan imej badan

Eilish memang mengejutkan orang ramai apabila dia muncul pada kulit muka depan Vogue Inggeris dalam korset merah jambu, rambutnya dicelup platinum. Walaupun isu itu menjadi hit dan meletupkan media sosial, orang ramai masih mencari cara untuk menyerangnya.

“Kemudian anda memakai sesuatu yang lebih mendedahkan dan mereka, seperti, ‘anda adalah pelacur lembu yang gemuk.’ Saya perempuan murahan dan saya seorang yang menjual dan saya sama seperti selebriti lain yang menjual badan mereka, dan woah! Apa yang anda mahukan?” dia teringat. “Ia adalah dunia yang gila untuk wanita dan wanita di mata umum.”

Walaupun disayangi oleh berjuta-juta, Eilish berkata dia masih “sejujurnya tidak berasa diingini, pernah.”

“Saya mempunyai kebimbangan yang saya rasa sangat tidak diingini sehingga kadang-kadang saya cuba terlalu keras untuk menjadi diingini. Ia membuatkan saya sedih untuk memikirkannya,” akuinya.

Sebagai seorang kanak-kanak, Eilish bergelut dengan “kebimbangan perpisahan yang melumpuhkan, mengubah hidup.” Tidak dapat berjauhan dengan ibu bapanya, dia tidak boleh tidur sendiri sehingga dia berumur 11 tahun.

“Jika saya bangun dan ibu bapa saya tiada di atas katil dan lampu ditutup, saya akan menjerit sehingga mereka datang ke pintu. Dan saya tidak boleh turun dari katil dalam gelap kerana saya pasti ada kala jengking yang merayap di seluruh lantai,” kongsinya.

Hari ini, dia menghabiskan banyak masa di rumah ibu bapanya. Mengatakan dia “benci” bersendirian, dia juga mempunyai “isu penguntit” yang membuat meninggalkan rumahnya menakutkan pada masa lalu. Ketakutan menguasai dirinya, dan dia takut dia “tidak akan dapat melakukan sesuatu yang normal.”

“Saya mahu melakukan semua perkara ini dalam hidup saya – seperti berjalan-jalan dan pergi minum kopi dan pergi ke restoran dan pergi ke taman – dan saya fikir saya tidak akan dapat melakukannya,” jelas Eilish.

Nasib baik, penulis lagu yang memenangi Oscar itu telah menemui zon selesanya pada tahun lepas, berkata dia telah “lebih terbuka kepada dunia ‘melakukan sesuatu. ‘Saya tidak perlu meyakinkan sesiapa bahawa saya adalah sesuatu lagi. .”

“Ia sangat terdedah untuk meletakkan diri anda di luar sana dengan cara itu,” katanya. “Inilah semua rahsia tentang saya dan inilah semua rasa tidak selamat yang saya ada dan inilah semua perkara yang saya simpan sendiri.”

Inginkan berita gaya hidup dan kesihatan dihantar ke peti masuk anda? Daftar di sini untuk surat berita Yahoo Life.

We would love to give thanks to the author of this article for this awesome content

Billie Eilish berkata hubungannya dengan tubuhnya adalah ‘perkara yang benar-benar mengerikan, mengerikan’


You can view our social media pages here and additional related pages here.https://paw6.info/related-pages/