Bintang ‘Abbott Elementary’ Quinta Brunson mengganggu Jimmy Kimmel dan meminta maaf

Quinta Brunson melihat Jimmy Kimmel ketika dia berbaring di atas pentas di Anugerah Emmy Primetime ke-74 pada hari Isnin, 12 Sept. 2022 di Los Angeles.

Mark Terrill/Mark Terrill/Invision/AP


sembunyikan kapsyen

togol kapsyen

Mark Terrill/Mark Terrill/Invision/AP


Quinta Brunson melihat Jimmy Kimmel ketika dia berbaring di atas pentas di Anugerah Emmy Primetime ke-74 pada hari Isnin, 12 Sept. 2022 di Los Angeles.

Mark Terrill/Mark Terrill/Invision/AP

LOS ANGELES – Abbott Elementary bintang pencipta Quinta Brunson membalas dendam terhadap gurauan Emmy Jimmy Kimmel dengan salah satu daripadanya, kemudian meminta maaf daripada hos lewat malam yang dikritik sebagai kurang ajar dan lebih teruk.

Kimmel, yang telah mengalih perhatian perhatian daripada ucapan penerimaan Emmy Brunson dengan berbohong berpura-pura mabuk di atas pentas, sedang menyampaikan monolognya pada hari Rabu apabila Brunson cantik berwarna merah jambu muncul.

“Saya cuma ada sedikit bantuan untuk ditanya,” katanya. “Jadi, anda tahu bagaimana apabila anda memenangi Emmy anda hanya mempunyai 45 saat untuk melakukan ucapan penerimaan, yang seperti tidak banyak masa. Dan kemudian … anda mendapat lebih sedikit masa kerana seseorang membuat komedi bodoh yang berlangsung sedikit. terlalu panjang?”

“Saya pernah mendengar perkara itu berlaku pada tahun-tahun sebelumnya,” jawab Kimmel.

“Nah, saya tertanya-tanya, atau tidak, lebih menuntut jika saya boleh saya mempunyai beberapa minit tambahan untuk berfikir, anda tahu, beberapa orang tambahan,” kata Brunson. Kimmel berundur ke belakang untuk menyerahkan perhatian kepada tetamunya, dan kemudian dalam rancangan itu memberitahu Brunson dia menyesal atas apa yang telah dia lakukan di Emmys pada hari Isnin.

Rancangan Brunson dan Kimmel berkongsi rangkaian, ABC.

Brunson memenangi anugerah penulisan siri komedi terbaik Emmy dan mendapati dirinya berkongsi pentas dengan Kimmel — yang terlentang, diseret oleh rakan penyampai Will Arnett kerana hos lewat malam itu kononnya mempunyai terlalu banyak “Margaritas kurus.” Kimmel memberikan ucapan terima kasih kepada Brunson untuk anugerahnya tetapi tidak berganjak, keputusan yang dilemparkan dalam talian sebagai tidak difikirkan oleh sesetengah pihak dan disebut sebagai contoh keangkuhan lelaki kulit putih oleh orang lain.

Abbott Elementarykira-kira sekolah Philadelphia yang kekurangan dana memperoleh sejumlah tiga Anugerah Emmy untuk musim pertamanya, termasuk satu untuk bintang bersama Sheryl Lee Ralph untuk pelakon pembantu komedi terbaik.

Pada rancangan Kimmel, Brunson menerima tepukan gemuruh daripada penonton studio apabila dia mengucapkan terima kasih kepada “semua peminat rancangan itu,” kemudian menyertai hos untuk berbual.

Dia bermula dengan satu pelapik — “Tahniah atas Emmy awak. Saya terlepasnya, bagaimana keadaannya?” — kemudian menjadi minta maaf, bermula dengan permulaan mea culpa yang janggal.

“Itu adalah komedi bodoh yang kami fikir ia akan lucu,” katanya. “Kemudian orang menjadi marah, mereka berkata saya mencuri masa anda. Dan mungkin saya lakukan. Saya sangat menyesal jika saya melakukan itu. Saya melakukan itu, sebenarnya. … Perkara terakhir yang saya mahu lakukan ialah kecewa awak, kerana saya terlalu memikirkan awak. Saya rasa awak tahu itu. Saya harap awak tahu itu.”

“Kamu sangat baik untuk mengatakan itu,” jawab Brunson, dengan ramah, mengelak dari kritikan langsung terhadap Kimmel. Dia berkata dia “terperangkap dalam masa ini” selepas memenangi Emmy pertamanya dan dengan Arnett dan Kimmel di atas pentas bersamanya.

“Sejujurnya saya mengalami malam yang hebat. Ia adalah malam yang baik dan masa yang baik,” katanya.

Kimmel, yang menganggap semuanya salah Arnett, memuji siri Brunson dan menyatakan bahawa dia tidak pernah memenangi Emmy walaupun berulang kali ke anugerah itu.

“Dan saya pergi sekali dan menang,” katanya sambil menyampaikan hasil penggalian dengan senyuman.

Kimmel menawarkan permohonan maaf terakhir, sambil menambah, “Saya bodoh, dan saya mendapat berita: Ia akan berlaku lagi.”

Awal hari Rabu, Brunson dan rakan pelakonnya mengemukakan soalan daripada pengkritik TV semasa perbincangan panel maya, dengan Ralph meluahkan rasa tidak senangnya dengan lakonan Emmy Kimmel. “Saya seperti, ‘Oh, rasa tidak hormat, Jimmy,'” ingat Ralph.

Dia secara sinis menyebutnya sebagai “indah bahawa dia berbaring di atas lantai semasa ucapan penerimaannya yang indah. “Saya juga memberitahunya, ke mukanya, dan dia faham,” kata Ralph.

Apabila Brunson ditanya apa yang dia jangkakan semasa penampilannya bersama Kimmel, dia berkata dia “menjangkakan bahawa kita akan menikmati masa lama yang baik” dan bahawa dia berhasrat untuk menyerlahkan kembalinya musim kedua Abbott Elementary pada 21 Sept.

Brunson berkata bahawa dia dan Kimmel sudah bercakap tetapi tidak memperincikan perbualan peribadi mereka. Di belakang pentas di Emmys pada hari Isnin, Brunson berkata perkara itu tidak mengganggunya “begitu” dan menyatakan bahawa Kimmel telah menjadi penggalaknya dan Abbott Elementary. Jika dia memutuskan dia marah kepadanya, tambah Brunson yang tersenyum, dia mungkin “menumbuk mukanya” semasa penampilannya di rancangannya.



We want to give thanks to the writer of this write-up for this incredible web content

Bintang ‘Abbott Elementary’ Quinta Brunson mengganggu Jimmy Kimmel dan meminta maaf


Find here our social media accounts as well as other pages related to it.https://paw6.info/related-pages/