Courteney Cox dan Faith Hill dalam Latihan ‘1883’ yang Melelahkan dan Terlalu Takut untuk Menonton ‘Menjerit’

Bukit Iman dan Courteney Cox kedua-duanya dari Selatan, dan apabila mereka duduk untuk bercakap, kerana KepelbagaianPelakon pada Pelakon” siri yang dibentangkan oleh Apple TV+, mereka mula berbual dengan mudah. Mereka membincangkan Nashville, dan sama ada Hill pernah melupakan lirik lagunya di atas pentas. (“Kadang-kadang, ya, saya lakukan,” kata Hill.) Mereka menyelidiki kerja televisyen mereka baru-baru ini, dengan Cox bertanya kepada Hill tentang peranannya dibintangi oleh Taylor Sheridan “1883” — bertentangan dengan suaminya, Tim McGraw — dan Hill menjawab dengan pertanyaan tentang “Shining Vale” Cox, sebuah komedi seram yang benar-benar menakutkan. Mereka juga membuat liputan perjumpaan “Rakan”, tunggangan taman hiburan dan bulu ketiak.

SOURTENEY COX: Adakah anda perlu berlatih untuk menunggang kuda seperti itu? Kerana anda benar-benar mahir dalam hal itu.

BUKIT IMAN: Oh terima kasih. Saya memang menunggang kuda. Tidak sebaik Tim. Selepas anak kedua kami, Maggie, saya menaiki kuda saya, Bandit, dan saya bukan penunggang yang gemar. Tetapi Bandit berlepas bersama saya pada suatu hari di ladang menuju kandang, yang merupakan sesuatu yang anda tidak boleh benarkan kuda anda lakukan, lari ke kandang.

COX: Tetapi adakah anda mempunyai pilihan?

BUKIT: Saya tidak mempunyai pilihan. Dia berlari dengan pantas — ia mungkin lebih satu batu. Dan saya tidak dapat menghalangnya. Dan ia menggerunkan saya. Selepas anda mempunyai anak, ia seperti, ini sangat tidak bertanggungjawab terhadap saya. Jadi ia agak membuatkan saya ketakutan buat seketika, dan saya tinggalkan kuda selama satu minit. Tetapi saya menunggang secara santai.

COX: Itu seperti saya di atas roller coaster. Saya sangat menyukai roller coaster, dan kemudian semasa mereka memeriksa bar, dan anda sedang memeriksa tali pinggang, saya seperti, “Tunggu sebentar. Saya ada anak. Apakah yang saya lakukan? Kenapa saya perlu terbalik sekarang?”

BUKIT: Pernahkah anda melakukan — apa yang dipanggil — Menara Keganasan, tempat anda jatuh bebas?

COX: Saya melakukannya satu kali, dan saya fikir, ini adalah perkara paling teruk yang pernah saya lakukan. Dan kemudian seseorang menyuruh saya melakukannya pada masa yang lain, seperti beberapa bulan dan bulan kemudian, dan saya agak menyukainya sekarang. Tetapi anda berkata, “Saya tidak sepatutnya membiarkan itu berlaku.” Apa yang anda akan lakukan tentang kuda itu?

BUKIT: Saya sepatutnya tidak membenarkan dia berlari. Saya belajar banyak semasa proses “kem koboi,” itulah yang disebut Taylor, dan terima kasih Tuhan untuknya.

COX: Berapa lama kem koboi itu?

BUKIT: Saya dan Tim berada di sana selama kira-kira dua minggu.

COX: Di mana ia?

Alexi Lubomirski untuk Kepelbagaian

BUKIT: Ia berada di Texas. Ia berada di ladang Taylor. Saya belajar bagaimana untuk memandu gerabak, yang, dengan cara itu, sangat sukar.

COX: Maksud saya, anda luar biasa di dalamnya. Anda seorang penghibur, dan anda adalah penyanyi luar biasa yang disayangi, dan anda perlu keluar ke atas pentas dan berasa sangat selesa. Adakah pelik untuk bertindak?

BUKIT: Saya suka membuat persembahan, dan ia memang datang secara semula jadi kepada saya tiga lagu. Saya berdiri berhampiran kumpulan saya pada kebanyakan masa, dan saya sentiasa perlu diingatkan, “Oh, ya, penonton begitu!” Namun, berpeluang melakonkan watak selain diri saya memang bagus. Ia benar-benar bermanfaat. Dan untuk dapat melakukannya dengan Tim adalah luar biasa. Dan kami telah berkahwin selama 24 tahun. Kami telah melakukan semuanya bersama-sama. Ini adalah perkara pertama yang kami tidak pernah lakukan bersama.

COX: Tidak pernah berlakon bersama? Dia juga sangat baik dalam hal itu.

BUKIT: Dia sangat baik. Terima kasih, dengan cara ini. Saya akan beritahu dia. Dia akan suka anda berkata begitu. Margaret adalah watak saya; James adalah watak Tim. Kali pertama kami bercakap baris bersama-sama ialah apabila kamera mula bergolek dan mereka berkata, “Tindakan.” Kami tidak pernah berlatih baris kami bersama-sama.

COX: Saya mendengar bahawa untuk menjadi tulen, orang ramai terpaksa menumbuhkan rambut mereka di bawah lengan mereka.

BUKIT: Ya, sayang, biar saya beritahu awak sesuatu. Saya boleh panggil awak sayang, kerana awak berasal dari —

COX: Sudah tentu. Saya dari Alabama, dan kami melakukannya di sana.

BUKIT: Mana teh manis? Tidak, itu sangat sukar, dan Taylor sebenarnya menelefon suami saya. Kami berada di majlis perkahwinan, perkahwinan anak saudara kami, dan dia berkata, “Siapa yang akan memberitahu isteri anda bahawa dia harus berhenti bercukur di bawah lengannya?” Dan saya fikir bolehkah ini menunggu? Dia pergi, “Tidak, berhenti malam ini.”

COX: Saya telah melakukan laser, jadi saya tidak akan dapat melakukannya.

BUKIT: Ia benar-benar merugikan saya, saya harus katakan. Segala penghormatan kepada mereka yang menyukainya, dan, dan semua kebebasan itu, woo! Tetapi bagi saya secara peribadi –

COX: betul tu. Saya minta maaf. Ya, saya tidak menghakiminya. Saya tidak pernah melakukannya. Dan aksen itu benar-benar — maksud saya, bagaimana orang tahu bunyi orang pada “1883”?

BUKIT: Kami sebenarnya tidak bekerja dengan jurulatih dialek, tetapi beberapa pelakon melakukannya. Taylor mahu kita menjadi diri kita sendiri.

COX: Cacar sedang berleluasa di sekitar sana. Saya mencarinya kemudian, dan saya ingin tahu bagaimana anda mendapat cacar. Anda mungkin tahu, tetapi anda mendapatnya daripada hubungan bersemuka.

BUKIT: Jika anda berada di sekitar seseorang yang menghidap cacar — ya. Kerana ia agak seperti, wow, jika anda mempunyai cacar, anda telah hilang. Ditembak dan dibunuh, atau hanya ditendang keluar ke dalam hutan atau di sungai, apa sahaja yang paling dekat. Ia adalah kejam. Taylor, adalah penting baginya untuk ia setulen mungkin, bermakna perjuangan, ketidakselesaan. Dan ia tidak selesa. Saya tidak akan berbohong. Ia mungkin – ia bukan “mungkin”. Ia adalah perkara paling sukar yang pernah saya dan Tim lakukan. Bagaimanakah ia kembali ke televisyen — adakah kali terakhir 2015? Sejak “Cougar Town”?

COX: Apa yang saya lakukan selama enam tahun itu? Saya mesti telah melakukan sesuatu. Saya teruja untuk kembali, tetapi saya perlu berhati-hati kerana saya telah melakukan satu juruterbang, dan saya seperti, “Oh, saya tidak begitu suka jika ia tidak diambil. Itu tidak menyeronokkan.” Saya sangat berhati-hati, dan saya membaca “Shining Vale,” dan saya fikir, ini adalah watak terbaik yang pernah saya lakonkan.

BUKIT: Wah.

COX: Ia adalah yang paling kaya, paling berlapis. Saya suka Sharon Horgan — dia benar-benar selera humor dan gaya penulisan saya, dan segala-galanya. Dan Jeff Astrof, yang menulis di “Friends.” Jadi saya tahu betapa lucunya dia, tetapi saya tidak tahu betapa luar biasanya. Ia adalah segala-galanya. Ia menggabungkan kengerian –

BUKIT: Masa komedi anda dalam rancangan ini adalah gila.

Imej malas dimuatkan

Alexi Lubomirski untuk Kepelbagaian

COX: Ia bermula dengan idea, tulisan. Saya rasa kami mempunyai pelakon yang luar biasa. Orang-orang di bandar itu hanya dilemparkan dengan cantik.

BUKIT: Adakah anda pernah berasa takut apabila anda merakam rancangan ini? Seperti, adakah sesuatu pernah menakutkan anda?

COX: Nah, saya adalah kucing yang menakutkan, dan segala-galanya menakutkan saya, jadi, ya. Saya mempunyai adegan dengan Mira [Sorvino] di tingkap – cara dia diterangi adalah menyeramkan. Salah satu perkara adalah sangat mudah untuk melompat keluar dan menakutkan saya. Jadi Greg [Kinnear] kadangkala akan menakutkan saya hanya di set, dan kemudian saya boleh menciptanya semula kerana saya seorang yang cepat menjerit. Saya kajian cepat untuk menakutkan.

BUKIT: Itu kelakar, terutamanya sejak filem yang telah anda buat.

COX: Yeah. Saya tidak menonton mereka.

BUKIT: Apa?

COX: Tidak tidak. Saya tidak. “Menjerit” – Saya hanya pergi seperti ini. [Covers her eyes.] Tidak ada cara. Saya tidak kisah jika saya tahu apa yang berlaku, siapa di sebalik topeng itu.

BUKIT: “Scream” menakutkan, walaupun. Saya kucing yang menakutkan. Bagaimana rasanya penggambaran perjumpaan semula “Kawan”? Maksud saya, adakah ia membawa penutupan kepada anda? Adakah terdapat perkara sedemikian?

COX: Ia adalah luar biasa. Saya benar-benar rapat dengan setiap – satu, tetapi kami semua tidak berjumpa antara satu sama lain, dan kami tidak semua berada dalam bilik yang sama sejak pertunjukan sebenar.

BUKIT: Adakah anda serius?

COX: Tidakkah itu gila? Tetapi gadis-gadis itu sering melihat satu sama lain, dan kami telah melihat satu sama lain secara berasingan. Tetapi, ya, berjalan di atas pentas di Warner Bros adalah perkara yang paling emosional. Saya serta-merta menangis, dan saya maksudkan banyak perkara telah berlaku. Bertahun-tahun bersama. Maksud saya, sebut sahaja, kita telah melaluinya. Jadi saya tidak merasakan penutupan, tetapi saya hanya merasakan ia adalah yang paling bertuah. Saya tidak percaya bahawa saya mendapat bahagian itu dan dapat membuat kawan itu dan menjadi sebahagian daripada sesuatu yang masih berlaku.

BUKIT: Ia tidak berlaku lagi, apa yang kamu lakukan. Dan anak bongsu kami, Audrey, taksub dan memerhatikannya sepanjang masa. Jelas sekali, saya juga melakukannya.


Courtney Cox: Penggayaan: Maryam Malakpour

We want to thank the writer of this short article for this outstanding content

Courteney Cox dan Faith Hill dalam Latihan ‘1883’ yang Melelahkan dan Terlalu Takut untuk Menonton ‘Menjerit’


Take a look at our social media profiles along with other pages related to themhttps://paw6.info/related-pages/