Dominic Monaghan berkata dia ‘hancur’ dengan perpisahan Evangeline Lilly: ‘Kali pertama dalam hidup saya bahawa saya berada di dalamnya’

Dominic Monaghan semakin jujur ​​dengan kejam tentang patah hati dan ketenangan.

Dalam temu bual dengan Anna Faris untuk podcastnya Tidak layak, yang Hilang alum, 45, membuka cerita tentang perpisahannya dengan rakan seperjuangan Evangeline Lilly, 43, berkata dia mendapat tahu dia curang ketika kedua-duanya sedang menjalani penggambaran siri hit, yang berlangsung dari 2004 hingga 2010, di Hawaii.

“Saya hanya benar-benar patah hati sekali dalam hidup saya,” pelakon British itu bermula. “Saya pernah berkencan dengan seorang pelakon Hilang dipanggil Evangeline Lilly, yang, anda tahu, telah mempunyai nama sendiri. Dan ya, anda tahu, saya tidak tahu bagaimana dia akan menerangkan naratif itu, tetapi dari sudut pandangan saya, ia mungkin kali pertama dalam hidup saya yang saya suka sekali.”

Dominic Monaghan membuka cerita tentang perpisahannya yang “menjengkelkan” dengan Evangeline Lilly. (Foto: John Stanton/WireImage)

The Penguasa Cincin star dan Lilly bertarikh dari 2004 hingga 2007 sebelum memanggilnya berhenti.

Monaghan mengakui bahawa, pada masa itu, dia dan Lilly “meneroka” idea kanak-kanak dan perkahwinan; tetapi dia juga sedang melawan syaitannya sendiri, termasuk ketagihan berat terhadap dadah dan alkohol, yang tidak sesuai dengan Lilly kerana hubungan mereka semakin serius.

“Saya sentiasa lelaki yang mahukan lebih. Saya sentiasa mahu minum lebih banyak, mengambil lebih banyak, mengikuti perkembangan terkini, teruskan bender. Dan saya hanya fikir dia OK dengan itu,” katanya. “Saya rasa mungkin dia secara konsisten meneroka idea seperti, ‘Nah, ini OK untuk seketika, tetapi, anda tahu, dia tidak akan menjadi ayah yang hebat atau suami yang hebat kerana dia mempunyai semua kerja ini untuk dilakukan,’ yang Saya pasti melakukannya.”

“Saya rasa dia melihat sekeliling untuk melihat apa lagi pilihan, dan malangnya, terdapat sedikit persilangan, yang agak menjengkelkan saya,” sambungnya. “Ia hanya meletup di muka saya.

“Ia meletup di muka saya dengan cara yang mengerikan kerana bukan sahaja anda mengalami perpisahan awam, kerana pada masa itu, rancangan TV itu Hilang adalah masalah besar di seluruh dunia, jadi ia agak diketahui bahawa kami bersama dan kemudian diketahui bahawa kami tidak bersama.”

Walaupun pasangan itu tidak mengulas secara jelas mengenai perpisahan mereka pada masa itu, Monaghan mengakui bahawa dia telah menipunya dalam 2013 tweet apabila dia membalas mesej yang berbunyi, “Evangeline kelihatan tidak nyata Hobbitman oh man,” menulis, “Nah. Saya tidak berkencan dengan penipu.”

Dominic Monaghan dan Evangeline Lilly (Foto oleh Michael Caulfield/WireImage untuk Majalah InStyle)

Dominic Monaghan dan Evangeline Lilly, digambarkan di sini pada tahun 2005, bertemu di set Hilang. Kini, Monaghan mengimbas kembali perpisahan mereka dan bagaimana ia mempengaruhi perjalanannya ke arah ketenangan. (Foto: Michael Caulfield/WireImage untuk Majalah InStyle)

Monaghan menghuraikan pengalaman itu kepada Faris, menjelaskan bahawa seseorang telah memaklumkan kepadanya bahawa Lily menipunya dengan orang lain semasa mereka masih menjalani penggambaran. Hilang.

“Untuk mengatakan saya hancur adalah satu kenyataan yang meremehkan,” katanya. “Saya terpaksa diberitahu oleh pihak ketiga seperti, ‘Anda sedar bahawa dia bersama lelaki ini,’ ketika kami bersama. Dan saya seperti, ‘Tunggu, apa?’ Dan orang ini seperti, ‘Ya.’”

“Saya benar-benar berpendapat bahawa mereka cuba membantu,” katanya mengenai utusan itu, yang tidak disebut namanya. “Mereka hanya seperti, ‘Anda tidak mempunyai semua fakta, dan kami ada. Dan ada kemungkinan bahawa, anda tahu, pulau Oahu mentertawakan anda. Dan saya seperti, ‘Oh, baiklah, terima kasih atas ketelusan.'”

Pelakon itu menjelaskan Hilang kru “menggambar di setiap lokasi, setiap pantai” di pulau Oahu, jadi tidak ada yang lari dari gosip. “Saya hanya rasa seperti, oh, jadi seluruh kru filem tahu dan menyimpan rahsia untuknya,” jelasnya. “Dan saya hanya akan muncul dan menjadi seperti bangsat monyet.”

Terdapat lapisan perak, walaupun. Walaupun pengalaman itu menyedihkan, Monaghan berkata ia memberinya bahan api yang diperlukan untuk meluruskan dirinya.

“Saya pernah putus cinta dengan gadis sebelum ini, dan apabila saya melihatnya, saya terfikir, ‘Nah, dia seorang yang cantik, tetapi ia tidak akan berjaya. Ia tidak akan berjaya. Ada perkara yang tidak akan berjaya,’” kongsinya. “Tetapi yang pasti, apabila saya bersama Evie, saya seperti, ‘Ini baik-baik saja. Perkara-perkara kecil yang, anda tahu, sedang kami usahakan, kami akan fikirkan. Dan kita akan membuat bentuk yang indah antara satu sama lain ke dalam keabadian.’

“Saya rasa kehilangan potensi itu sangat menyedihkan, tetapi ia juga membawa saya ke tahap yang saya ada sebagai seorang manusia. Jadi saya sangat gembira kerana semuanya berlaku,” tambahnya.

Kejelasan itu, jelasnya, mengalu-alukan perspektif baharu tentang cinta dan masa depan.

“Ia mungkin perkara nombor satu yang saya paling positif dalam hidup saya,” katanya mengenai hubungannya dengan cinta. “Dan saya mencabar ramai orang untuk tidak berputus asa dan tidak berasa seperti ia kacau.

“Anda boleh bersikap sinis tentang wang, dan anda boleh mengambil berat tentang siapa anda menghabiskan masa anda dan perkara seperti itu, tetapi dari segi cinta, anda hanya perlu menyerah dan melihat apa yang berlaku,” tambahnya. “Dan anda tahu , itu perkara lain dengan cinta, adalah bahawa saya mahu ia menjadi tanpa usaha. Saya tidak mahu mengusahakannya. Anda akan bekerja kemudian apabila ada gadai janji, dan ada bil, dan apabila ada pertengkaran yang perlu anda selesaikan.”

Dari segi jatuh cinta, Monaghan tidak berputus asa. “Saya mahukannya [sweep] saya meninggalkan kaki saya, dan mengatasi saya, dan menjadi perkara yang indah,” katanya.



We want to give thanks to the writer of this write-up for this awesome web content

Dominic Monaghan berkata dia ‘hancur’ dengan perpisahan Evangeline Lilly: ‘Kali pertama dalam hidup saya bahawa saya berada di dalamnya’


Our social media profiles here and other pages on related topics here.https://paw6.info/related-pages/