Hilaria Baldwin melahirkan Ilaria, bayi ke-7 dengan Alec Baldwin, ke-8

Induk Baldwin semakin besar.

Hilaria Baldwin melahirkan Khamis, 22 Sept, mengalu-alukan bayi ketujuh dia dan Alec Baldwin bersama — Ilaria Catalina Irena Baldwin.

Dalam suasana yang menggembirakan kekili Instagram, Hilaria Baldwin menulis, “Dia di sini! Kami sangat teruja untuk memperkenalkan anda kepada impian kecil kami yang menjadi kenyataan, ilaria catalina irena [sic]. 9-22-22 🤍✨ 6 paun 13oz🤍✨”

“Adik beradik Baldwinitonya menghabiskan hari dengan ikatan dan mengalu-alukannya ke rumah kami.”

Hilaria menyambung, “Sayang kepada kamu semua. Kami sangat gembira untuk meraikan berita indah ini bersama anda✨.”

Bayi itu menyertai adik-beradik besar Carmen, 9, Rafael, 7, Leonardo, 5 1/2, Romeo, 4, Eduardo, 23 bulan, dan Lucia, 18 bulan, serta anak perempuan Alec berusia 26 tahun dengan bekas isteri Kim Basinger, Ireland Baldwin.

Hilaria, 38, mendedahkan berita kehamilannya kepada pengikut Instagramnya pada bulan Mac.

“Selepas banyak turun naik sejak beberapa tahun kebelakangan ini, kami mengalami peningkatan yang mengujakan dan kejutan besar: Baldwinito lain akan datang pada musim gugur ini,” bekas pengajar yoga menulis pada masa itu.

“Kami yakin keluarga kami sudah lengkap, dan kami sangat gembira dengan kejutan ini,” sambung warga Boston itu. “Bayi baru kami adalah titik yang sangat terang dalam hidup kami. Satu rahmat dan hadiah.”

Dua bulan kemudian, Hilaria memilih berkongsi seks mengenai ketibaan mereka yang akan datang, seorang bayi perempuan, “berbeza” daripada dia sebelum ini.

“[It] terpulang kepada bayi kita untuk menemui diri mereka sendiri yang unik,” bintang yang sedang menunggu masa itu kapsyen video Instagram anak-anaknya menawarkan nasihat kepada bakal kakak mereka.

Hilaria Baldwin yang hamil memegang benjolan bayinya dalam swafoto cermin.
Hilaria terus mendokumentasikan kemajuannya melalui swafoto media sosial.
hilariabaldwin/Instagram

Walaupun dia dan bintang “Saturday Night Live”, 64, tidak berkongsi pendapat mereka tentang nama untuk anak perempuan mereka pada masa itu, kedua-duanya bergurau tentang memilih “semua-Amerika”. semasa gala April.

Alec mencadangkan gelaran “Babe Ruth atau Chase Manhattan” pada masa itu, menurut seorang pengintip Halaman Enam.

Hilaria Baldwin dan Alec Baldwin di rumah bersama anak-anak Carmen, Rafael, Leonardo, Romeo, Eduardo dan Lucia.
Pasangan itu juga ibu bapa kepada Carmen, Rafael, Leonardo, Romeo, Eduardo dan Lucia.
hilariabaldwin/Instagram

Jenaka pasangan itu merujuk kepada tindak balas yang dihadapi Hilaria pada akhir 2020 apabila dia dituduh mengambil alih budaya selepas mendakwa berasal dari Sepanyol.

Hilaria teringat tentang “tahun yang mencabar” keluarganya pada November 2021 siaran Instagram.

“Kadang-kadang saya tidak fikir saya akan berjaya. Saya mahu anda tahu betapa anda telah membantu saya melalui beberapa perjuangan yang agak gelap. Mengetahui anda berada di sana — keselesaan seperti itu.”

Alec berada di tengah-tengah kontroversi tragisnya sendiri pada bulan Oktober apabila dia ditembak dan terbunuh secara tidak sengaja sinematografer Halyna Hutchins dengan pistol prop yang mempunyai pusingan langsung semasa penggambaran “Rust.”

Pemenang Emmy ialah disaman kerana cuai pada November 2021 oleh anak kapal filem barat. Keluarga Hutchins memfailkan saman kematian yang salah menentang Alec dua bulan kemudian.



We would like to thank the writer of this post for this outstanding content

Hilaria Baldwin melahirkan Ilaria, bayi ke-7 dengan Alec Baldwin, ke-8


Find here our social media profiles and the other related pageshttps://paw6.info/related-pages/