Imagine Dragons Dan Reynolds Mengumumkan Dia dan Isteri Aja Volkman Berpisah: ‘Saya Sedih’

Dan Reynolds dan Aja Volkman

Kevin Mazur/Getty

Dan Reynolds dan isterinya, Aja Volkman, telah membatalkannya.

The Bayangkan Naga vokalis utama mengumumkan di Twitter pada hari Jumaat bahawa, selepas berpecah pada 2018 dan secara terbuka bekerja membaiki hubungan mereka setahun kemudian, pasangan itu telah berpisah sekali lagi.

“Saya sedih untuk mengatakan bahawa selepas bertahun-tahun indah bersama Aja dan saya telah berpisah,” Reynolds, 35, menulis. “Menjadi ibu bapa yang hebat kepada anak-anak kita adalah keutamaan nombor satu kami.”

Dia menambah: “Terima kasih kerana sentiasa menyokong kami dengan kasih sayang dan perhatian selama ini.”

Reynolds dan Volkman, 42, berkongsi empat anak bersama: Arrow Eve, 10, kembar Gia James dan Coco Rae, 5, dan Valentine, 2.

BERKAITAN: Bayangkan Dan Reynolds Dragons Meninjau Semula Penglihatan Malam 10 Tahun Kemudian: ‘Mengubah Segalanya untuk Saya’

Pasangan itu pada mulanya berkahwin pada Mac 2011, tetapi pemuzik dan penyanyi utama kumpulan Nico Vega mengumumkan perpisahan pertama mereka pada April 2018, berikutan apa yang mereka panggil “tujuh tahun yang indah bersama.”

“Anak-anak kami terus menjadi perkara paling penting dalam hidup kami, & kami akan terus menjadi ibu bapa bersama mereka dengan sepenuh kasih sayang kami,” tweet Reynolds di tengah-tengah perpisahan pertama mereka. “Saya meminta anda menghormati privasi kami pada masa ini semasa kami menyelesaikannya sebagai sebuah keluarga.”

BERKAITAN: Dan Reynolds dan Isteri Aja Selamat Datang Anak Valentine — dan Hormati Mangsa Las Vegas dengan Nama Manisnya

Akhirnya, Volkman dan Reynolds bertemu semula tidak sampai setahun kemudian, dan Volkman berkongsi dalam siaran Januari 2019 bahawa pasangan itu sedang berusaha untuk “membina semula.”

“Saya tahu bahawa ia adalah jalan yang gila. Ia membunuh kami berdua dalam beberapa saat,” tulis Volkman di Instagram pada masa itu. “Tahun lepas kita berbunuhan antara satu sama lain dan sekarang kita sedang membina semula. Kamu boleh menjadi diri kamu yang paling teruk di hadapan ribut gergasi. Kamu hampir terpaksa melakukannya. Ia adalah satu-satunya jalan menuju kewujudan yang lebih baik. Rasa yang lebih matang daripada diri sendiri.”

Dalam cerita muka depan 2019 untuk ibu bapa, Reynolds dan Volkman membuka tentang tempoh perpisahan mereka, kerana Reynolds memanggil tujuh bulan mereka terpisah sebagai “kiamat.” Reynolds juga membuka kepada ORANG pada masa yang sama tentang langkah yang telah diambil oleh pasangan itu untuk kembali ke tempat yang kukuh, termasuk pergi ke terapi.

“Kami telah menjalani kaunseling perkahwinan dan berpasangan banyak kerja untuk memastikan keluarga kami kuat,” katanya. “Nasib baik untuk kami, kami berjaya melaluinya. Jika itu tidak berlaku untuk kita, terdapat ramai orang sebelum kita yang membuka laluan itu dan masih membesarkan anak-anak yang hebat bersama-sama atau menjadi kawan, atau apa sahaja. Hubungan adalah kompleks.”

Jangan sekali-kali terlepas cerita — daftar untuk Surat berita harian percuma PEOPLE untuk terus mendapat maklumat terkini tentang perkara terbaik yang ditawarkan ORANG, daripada berita selebriti yang menarik kepada kisah minat manusia yang menarik.

Bulan lalu, Volkman meraikan hari lahir anak sulung mereka Arrow dengan siaran Instagram perayaan.

Di dalamnya, dia memanggilnya dan anak perempuan Reynolds yang berusia 10 tahun sebagai “orang yang benar-benar bulat” dan memujinya kerana mempunyai “kepala yang hebat di bahunya, hati yang baik, belas kasihan yang begitu besar kepada orang lain, satu tan tenaga. , dan rasa humor yang luar biasa.”

“Dia baru 10 tahun, tetapi dia berasa seperti jiwa yang berkembang sepenuhnya,” tulis Volkman. “Nafsu dan semangat Arrow untuk hidup adalah memabukkan. Dia adalah pusat jantung keluarga ini. Pembimbing sorak semua orang, kawan baik semua orang, hiburan semua orang. Dia adalah berlian di dunia ini. Happy 10 my baby. Saya sangat bertuah kerana berada di sini. dunia ini dengan awak. ❤️.”



We wish to thank the writer of this short article for this remarkable content

Imagine Dragons Dan Reynolds Mengumumkan Dia dan Isteri Aja Volkman Berpisah: ‘Saya Sedih’


Check out our social media accounts as well as other related pageshttps://paw6.info/related-pages/