Ini Rekap Kami: Kate dan Toby Akhirnya Mencapai Titik Putusnya

Berita baik: Dalam minggu ini Inilah kita, Jack kecil tidak mengambil bahagian dalam perokok belakang rumah yang berapi-api seperti yang saya (dan mungkin anda) takutkan.

Berita buruk: Dia tidak mengalami kecederaan yang melibatkan banyak jeritan, tangisan dan perjalanan ke bilik kecemasan untuk dijahit. Dan sukar untuk melihat bagaimana perkahwinan ibu bapanya akan pulih daripada kejadian itu dan semua yang mengelilinginya.

Teruskan membaca untuk mendapatkan sorotan “Sabtu di Taman.”

SETITIK MENJADI BANJIR | Episod bermula dengan Jack kecil di atas katil, mendengar ibu bapanya bergaduh tentang Kate meletakkan namanya untuk pekerjaan baharu di sekolahnya. Mereka segera melepaskan pertengkaran apabila mereka menyedari bahawa Jack terjaga, dan mereka memasang wajah ceria ketika mereka bertiga menuju ke taman. Sepanjang perjalanan, Kate menyanyikan lirik ganti yang sangat membantu kepada “Saturday in the Park” Chicago, yang membantu Jack dalam menavigasi kawasan kejiranan mereka. Dan semasa dia berada di atas buaian dan Kate dan Toby menolaknya dan ketawa, semuanya (sementara) baik dengan keluarga Damon. (Nota sampingan: Um, di mana Hailey?)

Tetapi kebahagiaan itu hanyalah secebis, sambil kami belajar sambil melihat semua orang bersiap untuk barbeku ulang tahun Miguel dan Rebecca yang ke-10 di tempat Toby dan Kate. Keadaan sangat tegang antara Kate dan Toby, dan semua orang agak tahu apa yang berlaku. Apabila Randall dan Beth tiba, Kate memeluk abangnya dan mula menangis. Selepas dia bertenang, dia memintanya untuk membawa Kevin — yang akan berpindah ke rumahnya sendiri tidak lama lagi tetapi yang membuat Toby gila sementara itu — dan membawanya keluar dari rumah buat seketika supaya semua orang dapat menyejukkan diri.

Dan kemudian siling dapur, yang anda ingat pernah ditangani Toby beberapa ketika dahulu, mula bocor lagi. Miguel pergi untuk menutup air ke rumah. Kate dan Toby mula menjerit antara satu sama lain. Dan Rebecca, yang kecewa kerana tiada siapa yang membenarkannya melakukan apa-apa yang berkaitan dengan perkara penting, membawa Jack ke bilik tidurnya untuk memakai kasutnya.

Di dalam bilik budak lelaki itu, Jack memberitahunya bahawa dia memakai but hujannya ke taman pada hari Sabtu. (Ini akan menjadi maklumat penting kemudian.) Dia juga berkata dia sedih, kerana “Mama dan Ayah sangat marah.” Tuan yang baik, kanak-kanak ini adalah pelakon kecil yang baik! Sementara itu, Beth membawa Toby minuman kelapa di belakang rumah dan menawarkan bahawa jarak jauh adalah sukar baginya dan Randall juga, tetapi mereka berjaya melaluinya. “Saya fikir perbezaannya ialah, anda berpindah untuknya, Beth,” kata Toby, berdiri di hadapan perokok itu. Dia berkata dia berbuat demikian untuk dirinya sendiri, kerjanya… dan perkahwinannya, dia selesai, dan dia tidak boleh menafikannya.

MADISON BERGERAK | Kevin dan Randall pergi menjemput si kembar, tetapi kerana mereka dua jam lebih awal, Madison baru sahaja hendak membawa anak-anak ke kelas muzik. Jadi lelaki itu bertahan untuk bercakap dengan Elia. Apabila Kevin pergi mencarinya di dalam rumah, dia mendapati dia mencucuk-cucuk di dalam kotak barang kemas Madison dan memegang pengukur cincin: Ya, dia mahu meminang.

Berita itu membuatkan Kevin berasa “tidak baik”, jadi Randall memberitahunya bahawa mereka hanya akan memandu sehingga sebarang idea tentang gerak isyarat romantis yang hebat hilang dari otaknya.

Akhirnya, apabila dia mendapat tahu Madison teruja dengan prospek untuk mengahwini Elijah (dia agak pasti dia akan bertanya tidak lama lagi), Kevin mendapati dalam dirinya gembira untuknya. Dan dia meyakinkannya bahawa hubungan mereka, sebagai ibu bapa kembar itu, akan wujud untuk masa yang sangat lama, dan dia akan berada di sana untuknya selagi dia memerlukannya.

ini-kami-recap-musim-6-episod-11BUKAN ULANGTAHUN JACK YANG DIRANCANG | Mari kita berhenti sebentar di sini dan pergi ke kilas balik, iaitu pada masa The Big Three berusia 6 tahun. Ia adalah ulang tahun Jack dan Rebecca, dan mereka akan keluar untuk makan malam mewah sementara pengasuh tinggal bersama anak-anak. Rebecca berasa teruja tentang tanggapan untuk berdandan dan menikmati koktel yang rumit; Jack lebih berminat dengan seks ulang tahun yang akan mereka miliki apabila mereka pulang ke rumah dan anak-anak sedang tidur.

Malangnya, Rebecca hanya meminum tiga minuman yang diberi nama tidak masuk akal sebelum pengasuh memanggil restoran: Apabila anak-anak tidak menyukainya, dia memanggil Kate “Chatty Kathy,” mereka mengunci pengasuh di dalam bilik mandi. Ibu dan Ayah Pearson bergegas pulang; dia mabuk dan bodoh, dia tidak berpuas hati dengan tingkah laku kanak-kanak itu. Tetapi apabila Kevin dan Randall menjelaskan bahawa mereka hanya mempertahankan Kate, semuanya sudah dimaafkan.

Kemudian, apabila Rebecca sudah sedar dan kanak-kanak itu tidur antara dia dan Jack di atas katil mereka, dia berpuas hati. “Ini adalah saat yang menarik, Jack,” dia berbisik, memetik bagaimana anak-anak mereka bersatu menentang seseorang yang telah menyakiti salah seorang daripada mereka. “Saya tidak boleh meminta hadiah yang lebih baik.”

ini-kami-recap-musim-6-episod-11PANGGILAN YANG SANGAT DEKAT | OK, kembali ke rumah Damon, yang secara literal dan kiasan runtuh. Kebocoran itu menembusi siling bilik tidur, menyebabkan semua orang bergegas masuk ke sana untuk meminimumkan kerosakan. Dalam keadaan huru-hara itu, Toby meletakkan Jack di dalam biliknya tetapi tidak berhati-hati untuk memastikan pengancing pintu pagarnya ditutup sepenuhnya — sesuatu yang Kate telah memarahinya pada awal episod itu. Dan apabila tukang paip tiba, Kate tidak mengunci pintu depan di belakangnya, yang akan membuktikan kesilapan besar, juga, dalam seketika.

Little Jack menarik kasutnya, meraih tongkatnya dan menuju ke taman sementara semua orang dewasa sibuk. Dia menyanyikan lagu “Sabtu di Taman” untuk dirinya sendiri semasa dia pergi, dan dia melakukan kerja yang hebat, tetapi masih bernasib baik kerana dia dapat menyeberangi jalan dua lorong tanpa sesuatu yang mengerikan berlaku.

Kembali ke rumah, semua orang menyedari Jack telah tiada, dan ketakutan menyelubungi tempat itu. Kate, Toby, Miguel, Rebecca dan Beth tergesa-gesa mencari tempat itu dan mendaftar masuk dengan jiran-jiran. Akhirnya, Rebecca menyedari bahawa Jack menukar kasutnya dengan but hujannya, dan dia menjerit bahawa dia mungkin menuju ke taman. Semasa Kate menghubungi polis, Rebecca mengejar cucunya.

Dia tiba di sana sejurus selepas Jack jatuh yang menyebabkan dia luka di garis rambutnya — yang dirujuk oleh bakal isterinya Lucy. kilat ke hadapan awal musim ini. Rebecca mencedok budak lelaki itu dan menghiburkannya, menghela nafas lega bersyukur bahawa dia OK.

KATE DAN TOBY JANGAN BERKATA | Selepas lawatan ke bilik kecemasan, Kate dan Toby membawa pulang anak lelaki mereka dan menidurkannya. Kemudian, mereka keluar dan bergaduh. Dia menjerit kepadanya tentang tidak mendengar bunyi klik di pintu pagar. Dia membalas bahawa dia membiarkan pintu terbuka. Kemudian hujah itu berubah menjadi isu yang lebih besar dengan cara masing-masing berfikir tentang kebutaan Jack. “Apa yang pernah anda lihat hanyalah keterbatasannya,” kata Kate, sambil menambah bahawa Toby mula menarik diri daripada keluarga apabila menjadi jelas bahawa keadaan Jack tidak boleh dipulihkan. Toby, marah, mendakwa bahawa Kate tidak dapat melihat mana-mana batasan dalam anak mereka, dan itu tidak bertanggungjawab.

“Saya satu-satunya ibu bapa dalam keluarga ini, tempoh,” Kate meludah. “Itulah cara yang awak mahukan. Itulah cara anda PERLUKAN!” Toby melontar ke belakang.

Pada ketika ini, Kevin dan Randall telah kembali dari hospital dan terlibat dalam prosiding halaman depan. Kevin mengarahkan abang iparnya untuk membuat sandaran “dan lihat cara anda bercakap dengannya.” Randall juga memberitahu Toby untuk berhenti melakukan apa yang dia lakukan. Toby melihat The Big Three dan ketawa pahit. “Itulah. Ini sempurna, seperti biasa,” katanya.

KEjatuhan | Toby masuk ke dalam, duduk di sisi katil Jack, dan menangis sambil “Hallelujah” HAIM dimainkan pada runut bunyi. Di luar, Kate memberitahu Kevin dan Randall bahawa Jack berkata sebab dia pergi ke taman adalah “kerana di situlah Mommy dan Daddy gembira.” OOF. “Saya tidak tahu sama ada Toby dan saya akan berjaya,” Kate mengaku sambil menangis, sambil abang-abangnya memegang tangannya.

Sekarang giliran awak. Apa pendapat anda tentang episod itu? Bunyi dalam komen!

We want to give thanks to the author of this post for this amazing web content

Ini Rekap Kami: Kate dan Toby Akhirnya Mencapai Titik Putusnya


Check out our social media accounts as well as the other related pageshttps://paw6.info/related-pages/