Keputusan SmackDown WWE: Pemenang, Gred, Reaksi dan Sorotan dari 21 Oktober

Keputusan SmackDown WWE: Pemenang, Gred, Reaksi dan Sorotan dari 21 Oktober

0 daripada 8

    Kredit: WWE.com

    Temu janji dengan juara WWE Universal Undisputed Roman Reigns mungkin menanti pada 5 November di Riyadh, Arab Saudi, tetapi kepulangan ke SmackDown adalah yang pertama untuk Logan Paul pada malam Jumaat.

    Apakah yang disediakan oleh megastar media sosial untuk peminat dan The Bloodline menjelang pertembungan raksasa itu?

    Jawapan kepada soalan itu, serta pertahanan Kejuaraan Pasukan Tag Wanita oleh Dakota Kai dan Iyo Sky dari Damage CTRL, menanti dalam siaran Fox 21 Oktober.

Sheamus lwn Solo Sikoa

2 daripada 8

    1666424281 903 Keputusan SmackDown WWE Pemenang Gred Reaksi dan Sorotan dari 21

    Kredit: WWE.com

    Sheamus dan Solo Sikoa mencetuskan saingan seminggu yang lalu sebagai sebahagian daripada Perlawanan 4 Hala Fatal untuk menentukan pencabar No. 1 ke Kejohanan Antara Benua. Malam Jumaat, mereka bertembung buat kali pertama dalam pertandingan perseorangan.

    Pertemuan fizikal untuk memulakan persembahan, ia tidak pernah mencapai kualiti tinggi perlawanan Sheamus baru-baru ini tetapi ia masih lebih baik daripada kebanyakan dan membantu mengukuhkan lagi Sikoa sebagai pemain di peringkat teratas dalam senarai utama.

    Bintang generasi kedua itu menyerap kesalahan menghukum The Celtic Warrior, kemudian memanfaatkan gangguan yang disebabkan oleh rakan sepasukan Bloodline dan menjaringkan kemenangan dengan uranage.

    Selepas perlawanan, tumitnya telah menyerang Sheamus, mencederakan lengannya dan berdiri tegak untuk menutup segmen itu.

    WWE @WWE

    😱😱😱pic.twitter.com/i63vhxx7gz< /a>

    Sheamus berada di tengah-tengah larian dalam gelanggang terhebatnya, yang sama digembar-gemburkan dan diremehkan, jika itu masuk akal. Keseluruhan perkara “banger” bukan sekadar frasa, tetapi realiti. Dia menghasilkan perkara yang hebat di antara tali dengan setiap minggu dan bulan, bahkan bertahun-tahun, kami akan melihat kembali larian ini dan memujinya dengan sewajarnya.

    Pertelingkahan antara The Bloodline dan Brawling Brutes adalah sesuatu yang tidak dapat kita bayangkan pada awal tahun tetapi apa yang diperlukan oleh rancangan ini sekarang, terutamanya dengan penampilan Reigns yang tidak konsisten.


    Hasilnya

    Sikoa mengalahkan Sheamus


    Gred

    B


    Detik Teratas

  • Bampar Bray Wyatt mengganggu pintu masuk The Brawling Brutes, mengusik penampilan bekas WWE dan Juara Universal itu.
  • Sami Zayn meletakkan lengannya di dada Jey Uso, menahannya daripada campur tangan sekarang kerana dia telah dilantik untuk menjaga Orang Tangan Kanan oleh Roman Reigns.
  • Sikoa menghantar Samoan Drop dari tali tengah, mendorong Sheamus ke dalam tikar dan ke bahunya yang cedera.
  • Bloodline menyingkirkan Ridge Holland dan Butch daripada persamaan dengan membenamkan mereka di bawah meja pengumuman.

Liv Morgan lwn Sonya Deville

4 daripada 8

    1666424281 982 Keputusan SmackDown WWE Pemenang Gred Reaksi dan Sorotan dari 21

    Kredit: WWE.com

    Di tengah-tengah perubahan sikap berikutan kekalahannya dalam Kejohanan Wanita SmackDown kepada Ronda Rousey di Extreme Rules, dan selepas kekalahan belakang pentas Sonya Deville seminggu yang lalu, Liv Morgan bertarung dengan bekas pegawai WWE itu satu lawan satu.

    Morgan adalah sengit, agresif dan tidak terpengaruh di sini, berani Deville untuk menghukumnya dengan serangan berbeza dari senjatanya. Setelah menyerap semua yang dia sanggup, dia melawan Deville ke lantai, di mana kedua-dua wanita itu dikira keluar.

    Tanpa terpengaruh, Morgan mencipta timbunan kerusi keluli di tengah-tengah gelanggang dan terus menghantar superplex ke atasnya, memberikan kesakitan dan keperitan kepada lawannya dan dirinya sendiri.

    Perlawanan itu sendiri adalah sekunder kepada pembangunan watak yang dipamerkan di sini. Morgan telah terjejas oleh kekalahan di tangan Rousey dan semua orang, termasuk dirinya sendiri, membayarnya.

    Dia mendapati kegembiraan dalam kesakitan penderitaan lawan dan dirinya sendiri dan sanggup melakukan apa-apa cara untuk menyelesaikannya. Siapa yang benar-benar tahu ke mana arahnya, dan sejauh mana perubahan watak Morgan akan pergi, tetapi ini adalah cara yang bagus untuk memastikan dia sentiasa relevan walaupun selepas kehilangan gelaran.


    Hasilnya

    Morgan dan Deville bertarung dengan kiraan berganda


    Gred

    C+


    Detik Teratas

  • Morgan memakai peralatan yang diilhamkan oleh Harley Quinn, mungkin memberikan inspirasi kepada persona pada skrin baharunya.
  • Deville menggegarkan Morgan dengan lutut untuk merampas kawalan perlawanan daripada bekas juara.
  • Michael Cole menegaskan bahawa Morgan tidak mempunyai keagresifan dalam persembahannya baru-baru ini dan mendapati dirinya berada di bahagian pertahanan sebagai hasilnya.
  • Deville berulang kali memukul Morgan, yang tersenyum dan berani dia membawa lebih. Pride Fighter melakukannya, tetapi hanya untuk dua kiraan.
  • “Dia seorang yang sadis, seorang masokis dan dia tidak waras!” Wade Barrett berseru.

Perlawanan Kejohanan Pasukan Tag Wanita: Raquel Rodriguez dan Shotzi lwn Damage CTRL

6 daripada 8

    1666424281 34 Keputusan SmackDown WWE Pemenang Gred Reaksi dan Sorotan dari 21

    Kredit: WWE.com

    Pasukan Raquel Rodriguez dan Shotzi mungkin telah dibentuk ekoran kecederaan yang dialami oleh Aliyah tetapi pasangan yang tidak dijangka itu naik ke dalam persaingan untuk Kejohanan Tag Pasukan Wanita WWE dan pada hari Jumaat, mereka mencabar Iyo Sky dan Dakota Kai dari Damage CTRL untuk merebut emas.

    Bayley memerhati dari sisi gelanggang ketika muka bayi itu berguling awal, kemudian menceriakan mereka ketika mereka memotong Shotzi dan melatihnya sepanjang rehat. Rodriguez meledak ke dalam perlawanan tetapi dihentikan melalui tornado DDT dari Sky.

    Tindakan itu terputus dari situ, dengan banyak pergerakan yang membawa kepada gangguan dari Bayley yang membawa kepada Sky menyemat Shotzi berikutan serangan bulan.

    Perlawanan agak baik tetapi bahagian belakang terasa agak tergesa-gesa. Begitu banyak yang berlaku pada saat-saat penutup, semuanya terasa sesak dalam beberapa minit, membawa kepada satu atau dua detik ceroboh yang boleh dielakkan dengan sedikit ruang untuk bernafas.

    Namun, orang ramai membeli Shotzi dan Rodriguez sebagai satu pasukan, yang merupakan petanda hebat untuk mereka dan bahagian pasukan tag wanita. Tumit menang, pencabar kelihatan kuat dalam kekalahan dan semuanya betul dengan dunia.


    Hasilnya

    Sky dan Kai menewaskan Shotzi dan Rodriguez untuk mengekalkan


    Gred

    B-


    Detik Teratas

  • Shotzi melompat dari bahu Rodriguez ke atas juara di sisi gelanggang.
  • Kai menyedut Shotzi untuk mengejarnya…tepat ke dalam tendangan peluru berpandu dari Sky, yang dia tanda buta ke dalam perlawanan.
  • Shotzi mengatasi pengasingan daripada pasangannya, mencipta perpisahan, dan membuat tanda hangat kepada Rodriguez.
  • Puting beliung DDT ke Rodriguez dari tali teratas oleh Sky adalah tempat yang hebat.
  • “Saya merobek gelaran Cinderella yang bergemerlapan ini untuk mengecewakan mereka. Mereka mahu pasukan kegemaran mereka menang, bukan yang terbaik. Sekarang, mereka mendapat yang terbaik,” kata Ronda Rousey kepada Kayla Braxton dalam promo belakang pentas yang sangat jelas membuktikan dirinya sebagai seorang yang kehilangan haknya. oleh peminat yang membalas kehebatannya dengan kebencian.
  • Satu lagi video samar Wyatt disiarkan, berakhir dengan rakaman dekat watak yang nampaknya baharu. Satu-satunya perkataan yang diucapkan? “Apa khabar.”

Rey Mysterio lwn Ludwig Kaiser

7 daripada 8

    1666424281 829 Keputusan SmackDown WWE Pemenang Gred Reaksi dan Sorotan dari 21

    Kredit: WWE.com

    Di belakang pentas, Legado del Fantasma memotong promosi dari bilik persalinan belakang pentas, menggembar-gemburkan penguasaan SmackDown mereka yang akan datang. Hit Row, menonton di tempat lain, tidak terkesan. B-Fab mengetuai Top Dolla dan Ashante Thee Adonis dalam pencarian yang tidak diketahui.

    Kembali ke arena, Ludwig Kaiser dari Imperium menentang Rey Mysterio, pesaing No. 1 baharu untuk Kejohanan Antara Benua Gunther.

    Berdepan dengan cabaran ahli gusti profesional yang berbakat, dan kehadiran rakan sepasukan Imperiumnya di tepi gelanggang, Mysterio mengambil inspirasi daripada mendiang rakannya, Eddie Guerrero, dan berbohong, menipu dan mencuri jalan menuju kemenangan.

    Dengan Gunther dan Giovanni Vinci but dari ringside, dia mengambil kesempatan daripada situasi satu lawan satu dan meletakkan Kaiser untuk kemenangan.

    Ini adalah perniagaan yang menyeronokkan yang membuktikan Mysterio boleh bergaul dengan bintang muda yang sedang naik daun jenama SmackDown. Ia juga memberikan bukti bahawa dia tidak akan teragak-agak untuk meminjam daripada lelaki yang membantu membentuk kerjayanya untuk mengeluarkan dirinya daripada jeruk jika perlu.

    Ia akan menjadi menarik untuk melihat apa yang dia tarik keluar untuk mengimbangi kekejaman mentah Gunther apabila dia mencabar The Ring General untuk gelaran IC.


    Hasilnya

    Mysterio mengalahkan Kaiser


    Gred

    B


    Detik Teratas

  • Selepas tempat yang sukar yang menyaksikan Kaiser terkeluar dari kedudukan, Mysterio melancarkan beberapa serangan vintaj dengan kelajuan dan kerenah yang hanya dia boleh berikan.
  • Mysterio mengeluarkan satu halaman daripada buku Eddie Guerrero, melemparkan kerusi keluli ke arah Gunther, yang memukulnya keluar dari udara. Dewan Kemasyhuran masa depan terhempas ke lantai dan berpura-pura mengalami kecederaan, membawa kepada sekatan Gunther dan Giovanni Vinci dari gelanggang.

Logan Paul Menutup Rancangan

8 daripada 8

    1666424281 983 Keputusan SmackDown WWE Pemenang Gred Reaksi dan Sorotan dari 21

    Kredit: WWE.com

    Logan Paul kembali ke Ohio dan SmackDown untuk memotong promosi acara utama di Roman Reigns menjelang pukulannya di Kejohanan Universal WWE Tidak Dipertikaikan di Crown Jewel.

    Bersemangat dan teruja, dia tidak memberikan kata-katanya satu tan masa untuk bernafas tetapi orang ramai kedengaran lebih menerima daripada sebelumnya.

    Serangan menyelinap oleh Jey Uso meletakkannya di bahagian pertahanan tetapi penampilan oleh Sami Zayn memberikan gangguan yang membolehkan megastar media sosial itu menggoncang Uso dengan satu tangan kanan yang menyebabkan dia terbaring dan Zayn terkesima untuk menutup persembahan.

    Ini berfungsi sebagai pendedahan lebih lanjut pada kamera untuk Paul menjelang perlawanan tajuk acara langsung premium yang akan datang, serta kesinambungan perpecahan yang wujud antara Uso dan Zayn.

    Walaupun diberi amaran supaya tidak berbuat demikian, Uso melompat Paul dan akhirnya memalukan The Bloodline. Itu tidak akan sesuai dengan Reigns apabila dia kembali dan hanya akan menimbulkan perpecahan dalam puak.

    Jenis perselisihan yang boleh menjadi gangguan yang Ketua Suku tidak perlukan sebelum perlawanan berisiko tinggi.

    Perkara yang bagus untuk menutup persembahan.


    Gred

    B+


    Detik Teratas

  • “Saya telah meragui sepanjang hidup saya dan lihat di mana saya sekarang!”
  • “Seorang lelaki yang menggelar dirinya ‘Solo’ tetapi secara peribadi, saya tidak pernah melihat seorang diri,” sindir Paul mengenai Solo Sikoa.
  • “Tiada siapa menjangka saya akan melangkah ke gelanggang dengan KAMBING dan benar-benar menang. Tetapi apa yang berlaku jika saya melakukannya?” Paul bertanya. Ia adalah petikan yang hebat dan konsep keseluruhan perseteruan harus dibina.



We wish to say thanks to the author of this short article for this amazing material

Keputusan SmackDown WWE: Pemenang, Gred, Reaksi dan Sorotan dari 21 Oktober


Take a look at our social media profiles along with other pages related to themhttps://paw6.info/related-pages/