Memoir Anne Heche untuk mendedahkan ‘kebenaran’ hubungannya dengan Ellen DeGeneres: ‘Saya tidak pernah bersama seorang wanita’

Sebelum ini Anne Heche meninggal dunia, pelakon berusia 53 tahun itu bersedia untuk memberitahu dunia keseluruhan kisah kebencian Hollywood yang dialaminya semasa hubungannya dengan Ellen DeGeneres pada akhir 1990-an.

Heche, yang meninggal dunia di Los Angeles pada 11 Ogos berikutan kemalangan kereta yang tragis, memperincikan tindak balas diskriminasi yang dihadapinya sebagai separuh daripada pasangan gay awam pertama Tinseltown dalam memoirnya yang akan datang “Call Me Anne,” lapor Associated Press.

Dalam buku itu, yang akan dikeluarkan pada bulan Januari oleh penerbit bebas Start, Heche bergelut dengan ketidakpastian cara melabelkan seksualitinya pada masa itu, apabila dia merasakan dia tidak mengenal pasti sebagai seorang lesbian atau wanita lurus.

“Saya dilabel ‘keterlaluan’ kerana jatuh cinta dengan seorang wanita. Saya tidak pernah bersama seorang wanita sebelum saya berkencan dengan Ellen,” tulis Heche dalam memoir itu.

Pelakon “Donnie Brasco” menulis tentang disenaraihitamkan kerana hubungannya dengan DeGeneresyang kemudian mencipta sejarah sebagai hos sitkom gay pertama.

Heche menulis tentang dipanggil “keterlaluan” kerana berada dalam hubungan gay secara terbuka dengan DeGeneres pada akhir 90-an dalam memoir baharunya “Call Me Anne.”
REUTERS

Heche menggambarkan perasaan seperti dia dipermalukan oleh dunia.

“Saya secara peribadi tidak mengenal pasti sebagai lesbian. Saya hanya jatuh cinta! Ia adalah, untuk menjadi jelas, sebagai ganjil kepada saya seperti orang lain. Tiada perkataan untuk menggambarkan perasaan saya,” tulis Heche, menggambarkan bagaimana dia tidak tahu bagaimana untuk melabelkan seksualitinya pada masa itu, dan tidak fikir ia adil untuk dunia juga.

“Gay berasa tidak betul, dan begitu juga dengan lurus. Alien mungkin paling sesuai, kadang-kadang saya fikir. Apa, kenapa, dan bagaimana saya jatuh cinta dengan seseorang dan bukannya jantina mereka, saya akan suka menjawab jika ada yang bertanya, tetapi seperti yang saya katakan sebelum ini, tiada siapa yang pernah melakukannya. Saya gembira kerana saya dapat memberitahu anda dalam buku ini — sekali dan untuk semua,” tulis bekas aktres itu dalam buku yang akan datang.

Sebelum kematiannya, Heche telah menawarkan petunjuk tentang projek terbarunya pada podcast, menyatakan bahawa “beberapa kebenaran” tentang hubungan dia dengan DeGeneres akan disebut.

Anne Heche menghadiri CDGA (Anugerah Guild Pereka Kostum) ke-24 pada 09 Mac 2022 di Santa Monica, California.
“Gay berasa tidak betul, dan begitu juga dengan lurus. Alien mungkin paling sesuai, kadang-kadang saya fikir. Apa, kenapa, dan bagaimana saya jatuh cinta dengan seseorang dan bukannya jantina mereka, saya akan suka menjawab jika ada yang bertanya, tetapi seperti yang saya katakan sebelum ini, tiada siapa yang melakukannya,” tulis Heche dalam memoirnya yang akan datang, ” Panggil Saya Anne.”
FilemMagic

“Panggil Saya Anne” mengikuti memoir 2001 Heche “Panggil Saya Gila,” yang mencetuskan minat baharu selepas kematiannya sebagai “koleksi” di Amazon dengan tanda harga hampir $750.

Buku Heche juga memperincikan pengalamannya dengan menjadikan Harrison Ford sebagai mentor dan berkongsi cerita tentangnya Alec BaldwinOliver Stone dan Ivan Reitman, termasuk yang lain.

Selepas dia berlalu, sumber penguatkuasaan undang-undang memberitahu TMZ bahawa Heche berada di bawah pengaruh kokain apabila dia menghempas keretanya ke dalam rumah yang membakar dan menyebabkan dia koma. Dia meninggalkan dua anak lelaki.

Stars meratapi mendiang ibu kepada dua anak, termasuk bekas teman wanita DeGeneres yang menggunakan media sosial untuk menyatakan ucapan takziah.

“Ini adalah hari yang menyedihkan,” tulisnya. “Saya menghantar anak-anak, keluarga dan rakan-rakan Anne semua cinta saya,” tulisnya di Twitter.

The Associated Press menyumbang kepada laporan ini.

We want to thank the author of this post for this remarkable material

Memoir Anne Heche untuk mendedahkan ‘kebenaran’ hubungannya dengan Ellen DeGeneres: ‘Saya tidak pernah bersama seorang wanita’


Find here our social media profiles as well as other pages related to it.https://paw6.info/related-pages/