Minnie Driver memperincikan kehamilan ‘keajaiban’nya pada usia 37 tahun selepas diberitahu dia ‘mandul’ berusia 18 tahun

‘Saya percaya doktor ini sepanjang hidup saya’: Minnie Driver, 52, mengakui ia adalah ‘keajaiban’ dia mengandung anak lelaki Henry, 13, ketika dia berusia 37 tahun selepas diberitahu dia ‘mandul’ pada usia 18 tahun

Minnie Driver telah memperincikan bagaimana seorang doktor memberitahunya dia ‘mandul’ pada usia 18 tahun sebelum kehamilan ‘keajaiban’ pada usia 37 tahun.

Pelakon itu membuat penampilan di podcast The Healthy Baby Show, di mana dia bercakap tentang perjalanan kehamilannya, termasuk menjadi ibu kepada anaknya Henry, 13, pada tahun 2008.

Lelaki berusia 52 tahun itu mengakui dia terkejut apabila mengetahui dia menjangkakan berpisah dengan teman lelakinya Timothy J. Lea baru-baru ini, selepas menolak simptom kehamilannya sebagai selesema.

Sakit Hati: Minnie Driver telah memperincikan bagaimana seorang doktor memberitahunya dia ‘mandul’ pada usia 18 tahun dan tidak mempunyai harapan untuk hamil, sebelum dia hamil pada usia 37 tahun

Bercakap terus terang dia teringat: ‘Saya diberitahu saya tidak boleh mempunyai anak ketika berusia 18 tahun.

‘Doktor yang mengerikan ini baru sahaja masuk ke dalam bilik dan dia benar-benar membandingkan rahim saya dengan bengkok u di tandas dan seperti, ‘Tiada apa-apa yang berlaku di sana. Anda tidak akan mempunyai anak.’

‘Jadi saya percaya dia dan saya percaya dia sepanjang hidup saya,’ sambung Minnie.

Candid: Lelaki berusia 52 tahun itu memberitahu tentang kelahiran anak pertamanya 'keajaiban', Henry, pada 2008 selepas diberitahu tidak mungkin dia dapat anak (gambar bersama anaknya pada Ogos 2021)

Candid: Lelaki berusia 52 tahun itu memberitahu tentang kelahiran anak pertamanya ‘keajaiban’, Henry, pada 2008 selepas diberitahu tidak mungkin dia dapat anak (gambar bersama anaknya pada Ogos 2021)

Pelakon Circle of Friends seterusnya mendedahkan bagaimana doktor memanggilnya ‘mandul,’ yang dia rasakan sebagai cara ‘tidak masuk akal’ untuk menggambarkan seorang wanita yang secara fizikalnya tidak dapat mengandung.

‘Apa yang tidak masuk akal untuk memberitahu mereka bahawa mereka kosong, jika itu maksudnya mandul, itu bermakna mati. Landskap tandus, tanpa kesuburan. Ia gila,’ jelasnya.

Dua puluh tahun selepas diberitahu berita buruk itu, Minnie berkata dia terpegun apabila mengetahui dia akan menjadi seorang ibu dua dekad kemudian.

Keluarga: Bintang Britain itu melahirkan bayi 'keajaiban'nya Henry pada usia 38 tahun (gambar bersama anaknya Pada Januari)

Keluarga: Bintang Britain itu melahirkan bayi ‘keajaiban’nya Henry pada usia 38 tahun (gambar bersama anaknya Pada Januari)

‘Apabila saya berumur 37 tahun, saya bangun pada 1 Januari dengan selesema dan saya sangat kecewa,’ katanya.

‘Saya seperti, saya diserang selesema. Saya baru sahaja berpisah dengan seseorang yang baik tetapi bukan pasangan saya.

‘Saya tidak mempunyai anak. Saya tidak mempunyai pekerjaan. saya tak tahu. Dan kemudian saya mendapat tahu saya hamil.’

Harsh: Pelakon The Circle of Friends terus mendedahkan bagaimana doktor memanggilnya 'mandul,' yang dia rasakan sebagai cara 'tidak masuk akal' untuk menggambarkan seorang wanita yang secara fizikal tidak dapat mengandung anak.

Harsh: Pelakon The Circle of Friends terus mendedahkan bagaimana doktor memanggilnya ‘mandul,’ yang dia rasakan sebagai cara ‘tidak masuk akal’ untuk menggambarkan seorang wanita yang secara fizikal tidak dapat mengandung anak.

‘Kakak saya seperti, saya rasa awak mengandung. Saya seperti, ‘Jangan jadi tidak masuk akal. Saya mandul,” sambungnya. ‘Jadi, saya hamil dan kemudian berkata, ‘Ini adalah satu keajaiban.’ Ini adalah satu keajaiban seperti melalui dan melalui.

‘Saya sentiasa menyukai pengembaraan, dan inilah pengembaraan peringkat akhir yang hebat ini.’

Bintang Britain itu melahirkan bayi ‘keajaiban’ Henry pada usia 38 tahun selepas itu pertunangan ringkas dengan bekas penulis The Riches, Timothy J. Lea.

Terkejut: Dua puluh tahun selepas diberitahu berita buruk itu, Minnie berkata dia terkejut apabila dia mengetahui dia akan menjadi seorang ibu dua dekad kemudian

Terkejut: Dua puluh tahun selepas diberitahu berita buruk itu, Minnie berkata dia terkejut apabila dia mengetahui dia akan menjadi seorang ibu dua dekad kemudian

‘Hanya kami yang menggunakan semua ketegasan dan dogma kami pada apa yang sepatutnya kelihatan. Dan ibu saya berkata anda harus menanam perkataan ‘harus’ di belakang rumah,’ kongsinya.

Dia menambah, ‘Semua orang tertakluk kepada keadaan yang berubah-ubah, dan apa yang boleh kita lakukan ialah membina kekuatan kita untuk menjadi orang/ibu bapa jenis judo yang cair dan fleksibel dengan apa yang dilemparkan oleh kehidupan kepada kita.’

Minnie kini bertunang dengan tunang pembuat filemnya Addison O’Dea.

Menjadi kuat: Minnie bertunang dengan Addison (L) dan mempunyai anak lelakinya Henry (R) daripada percintaan singkat dengan bekas penulis The Riches, Timothy J. Lea (disiarkan Jun 2020)

Menjadi kuat: Minnie bertunang dengan Addison (L) dan mempunyai anak lelakinya Henry (R) daripada percintaan singkat dengan bekas penulis The Riches, Timothy J. Lea (disiarkan Jun 2020)

Iklan

We want to give thanks to the writer of this article for this remarkable web content

Minnie Driver memperincikan kehamilan ‘keajaiban’nya pada usia 37 tahun selepas diberitahu dia ‘mandul’ berusia 18 tahun


You can find our social media profiles here , as well as other pages on related topics here.https://paw6.info/related-pages/