Peminat Reaksi Terhadap Foto-foto Awal Kerjaya Margot Robbie: ‘Tiada Siapa Semulajadi Dalam Perniagaan Lagi’

Margot Robbie

Margot Robbie sentiasa dianggap sebagai seorang keindahan semula jadi, kerana kita telah melihatnya mekar dari seorang remaja Jiran kepada pencalonan Oscar Pelakon Hollywood. Walau bagaimanapun, kami tidak menyedari betapa wajahnya berubah selama bertahun-tahun sehingga beberapa gambar bersebelahan sebelum dan selepas perbandingan melanda media sosial, dan kami harus mengakui bahawa kami agak terkejut dengan perbezaan dalam beberapa cirinya!

Margot Robbie Gambar Sebelum Dan Selepas

Akaun Instagram @_celebrities_before_after_ menyiarkan beberapa gambar lelaki berusia 32 tahun itu Saya, Tonya bintang dari tahun-tahun remajanya yang berwajah segar terus bersebelahan dengan tahun-tahun yang lebih baru-baru ini, dan perbezaannya sangat mengagumkan!

Mata Margot Jauh Lebih Besar Sekarang

Perbezaan pertama dan paling jelas adalah dengan mata Margot, kerana ia kelihatan lebih kecil dan lebih tertutup kepada gambar yang lebih besar dan lebih terbuka dari beberapa tahun kebelakangan ini. Ia kelihatan seperti bentuk yang hampir berbeza, yang telah mendorong peminat untuk tertanya-tanya apakah rawatan kosmetik yang boleh dilakukannya untuk mencapai perbezaan dalam penampilan!

1667997042 831 Peminat Reaksi Terhadap Foto foto Awal Kerjaya Margot Robbie Tiada Siapa

Bibir Margot Nampak Tidak Berubah

The Once Upon a Time… di Hollywood abibir ctress, untuk apa yang bernilai, nampaknya tidak banyak berubah jika selama ini, yang membuat perubahan besar daripada rakan sebayanya yang lain, yang hampir selalu memilih pengisi bibir dan rawatan lain untuk menjadikan diri mereka lebih gemuk merengus. Bibir Margot sudah sangat tebal walaupun pada permulaan kerjayanya, jadi kita faham mengapa dia tidak mahu mengacaukan kesempurnaan.

Adakah Margot Robbie Mencungkil Hidung?

Hidungnya, bagaimanapun, adalah sesuatu yang telah diperdebatkan secara meluas di bahagian komen, dengan beberapa peminat tertanya-tanya sama ada dia telah melakukan apa-apa kerja untuk itu kerana ia bermula sebagai hidung butang yang comel tetapi bentuknya berubah sedikit selama bertahun-tahun, sementara yang lain telah menegaskan bahawa ia semata-mata disebabkan oleh solek yang lebih baik, iaitu, kontur dan penyerlahan, serta semakin tua.

BACA LEBIH LANJUT: Margot Robbie Meninggalkan Kami Terdiam Dengan Pakaian Mini Hitam Dan Seluar Ketat Tipis Untuk Penggambaran Terbaharunya

1667997042 954 Peminat Reaksi Terhadap Foto foto Awal Kerjaya Margot Robbie Tiada Siapa

Spekulasi Pembedahan Plastik Margot Robbie

mengikut The Daily Mail, klinik kosmetik terkemuka mendedahkan pada tahun 2020 bahawa wajah Margot adalah yang paling diminta oleh wanita yang datang untuk prosedur tanpa pembedahan (wow!) – begitu juga wajah Margot sendiri hingga ke prosedur bukan pembedahan (dan juga pembedahan), atau adakah dia semua semulajadi? The Skuad Bunuh Diri bintangPeminat mempunyai *banyak* pemikiran tentang apa yang dia boleh lakukan di bahagian komen, dengan seorang peminat menulis, “Kelopak mata pasti…” dan seorang lagi mencadangkan bahawa penampilannya adalah seperti, “Blepharoplasty, lemak bukal penyingkiran, penurunan berat badan.”

“Tiada siapa yang natural dalam perniagaan lagi. Tiada siapa,” komen seorang pengguna Instagram. “Hidungnya lebih baik sebelum ini,” tulis seorang peminat, diikuti dengan emoji muka sedih. “Hidungnya kelihatan jelas. Dia kelihatan masih memukau,” komen seorang lagi, diikuti emoji mata jantung. “Adakah dia menurunkan hujung hidungnya? Biasanya orang melakukan sebaliknya. Dia kelihatan hebat,” tambah seorang lagi. “Browlift dan operasi hidung tanpa pembedahan, dilakukan dengan pengisi,” fikir peminat lain.

Berat Badan Menurun Dan Semakin Tua

Ramai peminat lain berpendapat bahawa Mary Queen of Scots star hanya kehilangan lemak bayinya, dan transformasinya turun kepada penurunan berat badan dan semakin tua. “Sejujurnya saya fikir ia adalah penurunan berat badan… dia cantik,” tulis seorang peminat, manakala seorang lagi bersetuju: “Dia tidak melakukan apa-apa. Baru bertambah tua. Sangat cantik.” “Dia membesar. Anda kehilangan butang hidung apabila anda matang,” kata peminat lain. “Fikirkan dia baru saja membesar, kehilangan sedikit lemak anak anjing dan belajar cara mekap supaya lebih sesuai dengan wajahnya,” kata peminat lain. “Nampaknya dia hanya kehilangan kolagen daripada bersenam dan semakin tua. Dia kelihatan hampir sama,” kata seorang lagi.

1667997042 228 Peminat Reaksi Terhadap Foto foto Awal Kerjaya Margot Robbie Tiada Siapa

Margot Membuka Tentang Prosedur Kosmetiknya

Sementara Serigala Wall Street pelakon tidak begitu menonjol dari segi bercakap tentang sama ada dia telah menjalani pembedahan plastik, terdapat satu prosedur kosmetik yang dia *telah* akui – dan itu berkaitan dengan senyuman Hollywoodnya! Margot mengaku sedang mencari bantuan daripada doktor pergigian kosmetik, mendedahkan: “Saya sebenarnya mempunyai dua penahan, satu untuk gigi bawah saya yang untuk mengisar gigi saya dan satu untuk gigi atas saya yang hanya supaya gigi saya tidak bergerak.” Kami rasa kami perlu menunggu lebih lama untuk pengakuan tentang sebarang rawatan lain!

Transformasi Profesional Margot

Walaupun peminat perlu membuat spekulasi mengenai kerja yang mungkin dia lakukan atau mungkin tidak lakukan selama ini, tidak syak lagi bahawa Margot adalah bunglon sejati dan telah mengalami beberapa perubahan besar untuk beberapa peranan filemnya. Berikut adalah beberapa kegemaran kami:

Harley Quinn

Salah satu transformasi filem Margot kegemaran kami datang apabila dia melangkah ke peranan Harley Quinn untuk Skuad Bunuh Diri.

Ratu Elizabeth I

Selain memakai rambut palsu merah untuk peranannya sebagai Ratu Elizabeth I dalam biopik, Mary Queen of Scots, Margot juga terpaksa memakai hidung palsu dan mengecat mukanya dengan putih untuk transformasi – mungkin transformasi filemnya yang paling tidak dapat dikenali setakat ini!

Tonya Harding

Margot terpaksa memakai prostetik di dagu, pipi, hidung, bawah mata dan lehernya apabila memainkan watak Tonya Harding dalam Saya, Tonya. Dia melihat dan bertindak dengan baik; tidak hairanlah dia dicalonkan untuk Oscar!

Barbie

Ok, yang ini tidak begitu dramatik seperti beberapa yang lain, tetapi kami mahukan alasan lain untuk dilihat Margot sebagai Barbie sementara kami menunggu filem itu keluar! Kami tidak sabar!

We would like to give thanks to the writer of this write-up for this remarkable content

Peminat Reaksi Terhadap Foto-foto Awal Kerjaya Margot Robbie: ‘Tiada Siapa Semulajadi Dalam Perniagaan Lagi’


Our social media profiles here , as well as additional related pages here.https://paw6.info/related-pages/