Priyanka Chopra berkata dia dan Nick Jonas menghabiskan ‘setiap hari’ di NICU bersama anak perempuan mereka selama 3 bulan dan ‘tidak tahu sama ada dia akan berjaya atau tidak’

  • Priyanka Chopra Jonas bercakap tentang dia dan anak perempuan Nick Jonas dalam cerita muka depan untuk British Vogue.
  • Chopra Jonas berkata bahawa dia dan suaminya menghabiskan setiap hari selama tiga bulan di NICU bersama bayi mereka.
  • “Saya tidak tahu sama ada dia akan berjaya atau tidak,” kata pelakon itu.

Priyanka Chopra Jonas membuka tentang kelahiran pramatang bayi perempuannya dan Nick Jonas, Malti Mariedan berkata bahawa mereka tidak tahu sama ada anak mereka akan bertahan.

“Kami menghabiskan setiap hari dengan dia di dada saya, di dada suami saya,” kata Chopra Jonas mengenai berada di unit rawatan rapi neonatal (NICU) selama tiga bulan dalam cerita muka depannya untuk edisi Februari 2023. Vogue Inggeris, dikeluarkan pada hari Khamis. “Saya tidak tahu sama ada dia akan berjaya atau tidak.”

Anak perempuan mereka dilahirkan tiga bulan lebih awal dan Chopra Jonas teringat kanak-kanak itu “sangat kecil, lebih kecil daripada tangan saya,” pada masa itu.

“Saya melihat apa yang dilakukan oleh jururawat rawatan rapi. Mereka melakukan kerja Tuhan,” katanya. “Nick dan saya berdua berdiri di sana ketika mereka mengintubasinya. Saya tidak tahu bagaimana mereka menemui apa yang mereka perlukan. [in her tiny body] untuk intubasi dia.”

Ciri British Vogue bintang “Quantico” itu menandakan kali pertama dia mendedahkan tentang keibuan secara terperinci, selepas kelahiran anak perempuannya melalui pengganti pada Januari 2022.

Pasangan itu, yang berkahwin pada akhir 2018 di Istana Umaid Bhawan, Jodhpur, di India semasa dua upacara mewah, telah bercakap tentang keinginan mereka untuk menjadi ibu bapa dalam pelbagai temu bual.

priyanka chopra nick jonas 2019

Priyanka Chopra Jonas dan Nick Jonas menyambut anak pertama mereka pada Januari 2022.

Willy Sanjuan/Invision/AP



Chopra Jonas dan penyanyi itu mendedahkan kelahiran bayi mereka dalam satu kenyataan yang dikongsi secara berasingan Instagram akaun pada 21 Januari 2022.

“Kami sangat gembira untuk mengesahkan bahawa kami telah mengalu-alukan bayi melalui pengganti,” kata mereka. “Kami dengan hormatnya meminta privasi pada masa istimewa ini kerana kami memberi tumpuan kepada keluarga kami. Terima kasih banyak-banyak.”

Pada masa itu, mereka tidak mendedahkan butiran tambahan tentang bayi mereka yang baru lahir. Sijil kelahiran yang diperolehi oleh TMZ tiga bulan kemudian mendedahkan nama kanak-kanak itu dan butiran kelahirannya (dia dilahirkan selepas 8 malam pada 15 Januari 2022, di sebuah hospital di San Diego).

Jonas berkongsi lebih banyak pandangan tentang Pengalaman “rollercoaster” sebagai ibu bapa dalam sebuah siaran Instagram menghormati isterinya pada Hari Ibu.

“Selepas 100 hari ditambah di NICU, gadis kecil kami akhirnya pulang,” katanya. Setiap perjalanan keluarga adalah unik dan memerlukan tahap kepercayaan tertentu, dan sementara perjalanan kami adalah beberapa bulan yang mencabar, perkara yang menjadi sangat jelas, apabila difikirkan semula, ialah betapa berharga dan sempurna setiap saat.”

Siaran yang dikongsi oleh Nick Jonas (@nickjonas)

Sejak itu, bintang-bintang itu terus bercakap tentang bayi mereka di media sosial, tetapi mereka enggan menunjukkan wajahnya dalam usaha untuk melindungi privasinya.

Chopra Jonas memberitahu British Vogue bahawa dia mempunyai kulit yang tebal untuk menangani kritikan dan penghakiman, tetapi ia “menyakitkan” apabila orang membuat spekulasi tentang alasan dia dan Jonas memilih ibu tumpang.

“Anda tidak mengenali saya,” kata Chopra Jonas. “Anda tidak tahu apa yang saya lalui. Dan hanya kerana saya tidak mahu membuat sejarah perubatan saya, atau sejarah perubatan anak perempuan saya, orang ramai tidak memberi anda hak untuk membuat sebarang alasan.”

Bintang “Matrix Resurrections” itu tidak mendedahkan secara spesifik tentang situasi pasangan itu, tetapi mengatakan bahawa dia “mengalami komplikasi perubatan,” jadi ibu tumpang adalah “langkah yang perlu, dan saya sangat bersyukur saya berada dalam kedudukan di mana saya boleh melakukan ini. . Pengganti kami sangat pemurah, baik hati, cantik dan kelakar, dan dia menjaga hadiah berharga ini untuk kami selama enam bulan.”



We wish to say thanks to the writer of this post for this incredible material

Priyanka Chopra berkata dia dan Nick Jonas menghabiskan ‘setiap hari’ di NICU bersama anak perempuan mereka selama 3 bulan dan ‘tidak tahu sama ada dia akan berjaya atau tidak’


Check out our social media profiles as well as other related pageshttps://paw6.info/related-pages/