Rekap Akhir Sarjana Muda: Dua Wanita + Dua Lelaki Tinggal = Ada Pengakhiran Bahagia?

Musim dua ini Sarjana Muda bintang sudah pun memilih pemain terakhir mereka sebelum perlawanan akhir musim Selasa. Jadi ini sepatutnya mudah, bukan? Nah, lebih seperti angin yang menandakan permulaan taufan.

Perlawanan akhir (tiga jam!) bermula dengan penuh kesungguhan, dengan hos Jesse Palmer memecah kesunyian dengan berkata dia mengharapkan dua pengakhiran yang menggembirakan untuk Gabby dan Rachel, tetapi “semuanya tidak menjadi seperti itu.” Uh-oh. Dia merujuk kepada “skandal dan pengkhianatan” yang akan datang, membayangkan secara langsung tentang “kecurangan” Tino dan “mesej teks” Erich. Yikes. Dia membawa keluar dua wanita itu untuk bertegur sapa dengan janggal, dan kemudian kami pergi ke Mexico dengan Gabby serius memuncak selepas Erich memberitahunya dia mahu dating dengannya dahulu sebelum bertunang. Dia tegas: “Saya perlukan dia untuk melamar saya.” Tetapi selepas dia memberitahu dia betapa hancurnya dia jika mereka berpisah, dia sedikit berlembut, dan dia nampaknya yakin bahawa mereka boleh melaluinya. Kami fikir!

Sementara itu, Rachel pergi untuk melihat keadaan Tino selepas perpisahannya dengan Aven, dan dia berkata dia “luar biasa, tanpa ragu, seperti biasa.” OK, lelaki ini lebih yakin daripada mana-mana manusia yang sepatutnya, tetapi Rachel bergegas melepasinya dan memberitahu dia satu-satunya lelaki yang tinggal, dan mereka berkongsi ciuman gembira. Kami tidak boleh tidak perasan, walaupun, bahawa Rachel adalah bukan tersenyum sambil menonton ini kembali pada rancangan langsung. Kembali ke Mexico, dia dan Gabby berkongsi roti bakar Champagne yang membingungkan bersama-sama dan bercerita tentang kekasih masing-masing dan betapa mereka benar-benar yakin tentang mereka. Rachel juga berkata tentang Tino: “Jika bukan dia, saya tidak tahu siapa orang itu.” Ya, kami sedang bersedia untuk patah hati yang serius di sini, kawan. Ikat pinggang.

Sudah tiba masanya untuk upacara mawar terakhir Rachel, dan dia dan Tino teruja ketika mereka berpegangan tangan. (Kami telah dirompak sedikit dengan mengetahui siapa lelaki terakhir lebih awal daripada masa, bukan, Negara Sarjana Muda?) Dia mengoceh semua perkara yang dia suka tentang dia, dan dia memberitahu dia apa yang mereka ada “tidak akan pernah hilang .” (Sejujurnya, kami hampir tidak dapat mendengar mereka di atas air pancut yang deras dan jeritan burung yang tidak menyenangkan di latar belakang. Ia adalah petanda!) Nampaknya manis dan semuanya, tetapi Rachel dan keluarganya mempunyai tatapan maut di wajah mereka pada rancangan langsung, jadi kami tahu itu semua adalah sekumpulan pembohongan. Tino berlutut dan melamar, dan dia berkata ya, dan… yay? Kami hampir sama gembira dengan penampilan Rachel sekarang ini. “Ini adalah saat paling gembira dalam hidup saya,” Rachel yang sebak berkata… dan itu bermakna semuanya menurun dari sini.

Pada rancangan langsung, Rachel menerangkan perkara yang berlaku seterusnya: “Ia benar-benar hebat untuk seketika” antara dia dan Tino, tetapi mereka “mengalami masa yang sukar” sekitar masa tayangan perdana. Dia berkata dia cuba yang terbaik untuk mengekalkan hubungan mereka, tetapi “Saya tidak merasakan sokongan itu” daripadanya. Dia berharap mereka akan dapat memperbaiki keadaan menjelang perlawanan akhir, tetapi Tino menimbulkan beberapa kebimbangan yang tidak jelas tentang “hubungan dari masa lalu,” dan akhirnya, Rachel mendedahkan, “ia tidak benar-benar berjaya. Dia curang dengan saya.” Kami memotong Rachel yang dihiburkan oleh Gabby, yang menasihatinya untuk “menendangnya [bleep]dalam bola.” (Sekarang itu kawan!) Rachel juga berkata Tino memberitahunya “Saya menyesal memberitahu anda,” yang… tidak bagus! (Kami hanya ingin mengatakan bahawa kami tidak pernah mempercayai Tino sejak awal, dan kami berasa sangat sombong sekarang.)

The Bachelorette Finale RachelTino tiba untuk duduk tegang, mengakui bahawa dia “mengganggu” dan “mencium gadis lain” — tetapi itu hanya membuatkan dia mahukan Rachel lebih? Selain itu, ia adalah “perkara terkecil yang pernah ada,” jadi mengapa kita bercakap tentang perkara ini? Dia juga membawa jurnalnya bersama-sama supaya dia boleh memetik kembali kepada Rachel perkara yang dia katakan yang membuatkan dia berfikir bahawa mereka telah putus cinta. Apabila dia mengatakan dia enggan pergi ke terapi, dia berkata itu adalah satu pembohongan, dan mereka bertengkar untuk seketika dengan cara yang jelek. Dia akhirnya berjalan keluar dalam kemarahan, dengan mereka berdua melepaskan diri kepada penerbit dan Tino menangis: “Suruh dia putus dengan saya. Biarlah saya keluar.” Dia akhirnya kembali, tetapi berpegang pada ceritanya tentang betapa “kecil” apa yang dia lakukan, dan Rachel nampak merah. Apabila dia menangkapnya dalam pembohongan, dia bertindak keliru dan kemudian melangkah pergi semula, memaksanya untuk mengejarnya di luar dan menuntut jawapan. Dia memohon peluang lagi, bersumpah untuk menebusnya. Tetapi dia mengisytiharkan, “Saya sudah selesai,” menyerahkan cincinnya kepadanya untuk tepukan gemuruh daripada penonton secara langsung. Tino menyelinap pergi kerana memalukan… dan kami juga berasa ingin bertepuk tangan.

Selepas beberapa cerita yang tidak selesa dengan Jesse, di mana Rachel dengan tegas mengatakan dia melakukannya bukan masih menyayangi Tino (dan ayahnya Tony kelihatan bersedia untuk menumbuk muka Tino), mereka membawa Tino keluar untuk upacara selepas putus cinta — dan dia sebenarnya diejek! Dia meminta maaf dengan bersungguh-sungguh untuk segala-galanya pada mulanya, tetapi dia masih mengupas kata-kata dan mempertahankan dirinya, dan Rachel tidak mempunyai apa-apa. Apabila dia membangkitkan semula bagaimana dia fikir mereka telah berpisah, dia marah, bertanya, “Adakah anda mahu terlibat dalam perkara itu?” Dia membayangkan perkara peribadi yang telah disunting daripada konfrontasi mereka sebelum ini (hmmm) dan menjadikannya sangat jelas: “Kami tidak pernah berehat.” (Di mana Ross Geller ketika kita memerlukannya?) Tino tercungap-cungap di sini, dan penonton langsung hampir bersedia untuk mencekiknya apabila Jesse dengan belas kasihan memotongnya.

The Bachelorette Finale AvenTetapi hei, lihat siapa di sini! Ini Aven! Dia berjalan keluar untuk mendapat tepukan yang meriah, dengan Tino menjeling di dekatnya, dan menyampaikan simpatinya kepada Rachel, bertanya kepadanya sama ada dia mahu “keluar dari sini dan mengejar.” Dia dengan gembira berkata ya, dan mereka berjalan pergi bersama-sama, meninggalkan Jesse dengan kekok berdiri di sana bersama Tino. Jadi adakah penerbit berasa tidak enak untuk meletakkan Rachel melalui dua perpisahan yang dahsyat dalam satu tahun, jadi mereka menyediakan “pengakhiran bahagia” buatan yang tidak akan bertahan selama seminggu? Mungkin! Malah Jesse berkata: “Ini sangat pelik.”

The Bachelorette Finale Gabby Erich ProposalAkhirnya, selepas semua itu, giliran Gabby pula. Dia masih bimbang tentang Erich tidak bersedia untuk bertunang, tetapi dia percaya dengan apa yang mereka ada, dan mereka semua tersenyum apabila bertemu di majlis terakhir mawar — tetapi burung-burung itu menjerit lagi! Adakah itu petanda lain? Erich tahu dia memerlukan seseorang yang sentiasa ada untuknya, dan “Saya mahu menjadi orang itu untuk awak.” Dan dia mengambil risiko, memintanya untuk berkahwin dengannya – dan dia berkata ya! Kami pasti menyokong kedua-dua ini, tetapi selepas kekacauan dengan Rachel itu, kami juga agak serik. Adakah mereka akan sampai ke persembahan langsung? Ada apa dengan mesej teks yang disebut oleh Jesse? Kembali pada rancangan langsung, dia memberitahu kami bahawa “tidak semuanya menjadi cerah” sejak cadangan itu… dan kami hanya menguatkan diri kami pada ketika ini.

Erich memang berkongsi ciuman mesra dengan Gabby apabila dia menyertai rancangan langsung itu, jadi semuanya kelihatan mesra. (Dan belanaknya hilang!) Mereka menceritakan cadangan mereka, dan nampaknya mereka masih bersama, alhamdulillah. Tetapi Jesse sedikit mengungkit masalah yang mereka hadapi, mengecam Erich tentang bekas teman wanitanya yang mendakwa dia hanya berpisah dengannya untuk pergi ke rancangan itu dan “mendapat peluang kerjaya.” Jesse juga meletakkan mesej teks mereka pada skrin besar (!), dengan Erich memberitahu gadis itu rancangan itu “tidak nyata.” Tetapi itu sebelum dia pergi ke rancangan itu, Erich menegaskan, dan dia tidak menyangka dia akan bertemu seseorang seperti Gabby. Dia mengakui dia tidak menangani perpisahan itu dengan baik, dan Gabby tahu itu. Tetapi dia nampaknya menerima penjelasannya, dan orang ramai berada di belakang mereka — dan hei, kita perlukan pengakhiran yang bahagia, sial!

Jadi… kita masih mempunyai satu jam lagi, entah bagaimana? Jesse meluangkan masa dengan menyoal Gabby tentang tugas baharunya Menari Bersama Bintang dan beralih kepada tiga bekas Sarjana Muda untuk nasihat mereka. (Tiada seorang pun daripada mereka yang masih bersama lelaki terakhir merekatetapi bagaimanapun juga!) Selain itu, kami bertemu dengan Sarjana Muda baharu — Zach bekas Rachel — malah mereka memulakan musim baharu lebih awal, dengan Zach bertemu lima wanita berpotensinya secara langsung dan penonton di rumah mengundi melalui tweet untuk memberikan Brianna kesan pertama meningkat. Zach tidak mendapat permulaan yang baik, walaupun, benar-benar kosong apabila Jesse memintanya untuk mengingat mana-mana nama gadis itu selepas itu. Nah, anda mempunyai empat bulan untuk berlatih, kawan!

Mendapat pemikiran tentang huru-hara itu Sarjana Muda akhir? Apakah perasaan kita tentang Zach sebagai Sarjana Muda? Tekan komen dan kongsi pendapat anda.

We want to say thanks to the author of this post for this incredible web content

Rekap Akhir Sarjana Muda: Dua Wanita + Dua Lelaki Tinggal = Ada Pengakhiran Bahagia?


Our social media profiles here as well as other pages on related topics here.https://paw6.info/related-pages/