Rekap & reaksi SmackDown: Menghormati Adam Pearce

Arka antihero Ronda Rousey diteruskan SmackDown Malam Jumaat minggu ini.

Semak ia keluar:

Anda tahu apa yang hebat tentang ini? Menjelang akhir segmen, saya adalah peminat Adam Pearce yang lebih besar daripada Ronda Rousey!

Lelaki saya baru sahaja di sini cuba melakukan yang terbaik, bekerja dengan semua personaliti besar ini, dengan orang-orang seperti Rousey di wajahnya memamerkan sebagai “atlet wanita yang paling dikenali dalam sejarah.” Dia akhirnya membentak, memanggil haknya, bercakap secara terbuka tentang betapa tidak bersyukurnya semua orang, dan betapa muaknya dia dengan omong kosong semua orang, dan anda tahu apa? Jahanam dengan dia!

Kemudian dia memanggilnya “jalang terbesar di dunia,” yang sangat buruk, dan kemudian dijual seperti orang gila untuknya dalam semua cara yang terbaik. Mula-mula, dia menjatuhkan mikrofon di sisinya dan dia membuat persembahan besar melihatnya dan SEGERA menukar lagunya.

Masukkan meme “pada masa ini dia tahu, dia kacau”.

Kemudian dia mula memohon maaf dengan bertubi-tubi kepadanya, dan, saya tidak, benar-benar menghulurkan tangan seperti dia cuba meraih kata-kata yang baru diucapkannya dan mengambilnya kembali secara fizikal. Ia menakjubkan.

Rousey masih akhirnya menjatuhkannya, kerana itulah caranya. Peminat di sendi itu seolah-olah memakannya — walaupun ada kemungkinan terdapat sedikit kemanisan yang berlaku di sini, ia adalah persembahan yang dirakamkan, selepas semua — dan ia membincangkan bagaimana mereka mahukannya pada masa ia berakhir.

Saya hanya perlu memberi Pearce bunganya selepas segmen ini. Dia luar biasa di sini dalam setiap cara yang dia boleh.


Jika anda menonton rancangan ini dan tidak begitu terhibur dengan semua perkara yang Sami Zayn, terutamanya apabila dia menyokongnya untuk menyokong Jey Uso, anda dan saya tidak sama.

Sementara itu, ini dirasakan seperti segmen pulang ke rumah yang betul, dengan Drew McIntyre meletakkan keseluruhan The Bloodline dengan cara yang mengagumkan, seperti ini:

Sebelum memotong promosi dengan baris yang tidak dapat dilupakan:

Itu cara yang sangat baik untuk menghantar kami ke pertunjukan besar yang akan datang esok!


Selebihnya
  • BOT VIKING. Atau DRAGON BOAT, sebagai ulasan pasti untuk memberitahu kami. Perlawanan Peraturan Viking, ternyata, hanyalah cincin menjadi bot sementara dengan perisai pada tali, apa-apa sahaja, jatuh dikira di mana-mana sahaja. Ia menghasilkan visual lucu yang menggelitik saya merah jambu. Pada satu ketika, Kofi Kingston menggunakan tukul besi merah jambu pada kepingan kubah Ivar. Memerhatikan mereka membuang antara satu sama lain di geladak bot sementara itu juga merupakan satu kegembiraan. Terdapat kerusi dan meja dan lebih banyak perisai. Pada penghujungnya, saya tidak dapat mengelak daripada tertanya-tanya sama ada ini sepatutnya dilakukan di hadapan stadium yang penuh dengan orang ramai. Bom kuasa Woods melalui dua meja akan menjadi lebih besar! Detroit sangat hebat dengannya, walaupun, dan ia adalah masa yang menyeronokkan. Kemenangan Viking Raiders akan membuatkan anda berfikir bahawa kedua-dua mereka masih mempunyai lebih banyak perlawanan untuk dilakukan.
  • Kami mendapat temu bual di belakang pentas dengan Liv Morgan dan Shayna Baszler berikrar untuk mencabut tangan masing-masing. Ia baik-baik saja, ia hanya merasakan … usaha yang rendah? Memandangkan ini adalah satu-satunya perlawanan kejohanan wanita yang kami hadapi di Clash at the Castle, anda fikir mereka mahu melakukan lebih banyak lagi di sini. Mungkin saya hanya kecewa mereka tidak melakukannya.
  • Karrion Kross kembali dipersembahkan seperti dia semasa mendominasi NXT. Pintu masuk yang terlalu terlibat dan ditarik keluar agak sesuai dengan citarasa saya tetapi ia adalah peningkatan yang besar berbanding apa yang kita lihat daripadanya kali terakhir dia berada di sini. Dia menewaskan Drew Gulak, walaupun ia tidak kelihatan sebaik mungkin memandangkan bakat dalam gelanggang. Namun, perkara itu dibuat.
  • Model Lelaki Maksimum bergelut dalam perlawanan pertama mereka, menentang Hit Row. Ia tidak begitu menarik kerana perlawanan itu sendiri — Hit Row menang dengan mudah, sudah tentu — tetapi ia memberi kami beberapa butiran yang menyeronokkan, seperti Hit Row memutuskan siapa yang akan memulakan perlawanan dengan permainan Rock, Paper, Gunting. Kemudian, mån.sôör benar-benar melakukan satu pergerakan sebelum bergambar, memberi peluang kepada Pat McAfee untuk berkata “itulah yang dilakukan oleh model, mereka hanya bergambar sepanjang hari.” Semuanya berbaloi hanya untuk dua perkara itu sahaja.
  • Happy Corbin mengeluarkan cabaran terbuka, seorang Shinsuke Nakamura menjawab. Corbin telah dipukul dengan baik dalam perlawanan yang agak singkat, dan mereka kembali bercakap seperti dia mencecah dasar batu lagi. Kepulangan Sad Corbin masuk? Mungkin tidak, kerana nampaknya JBL telah mengambilnya dan membawanya pergi.
  • Hey Triple Game, bila lagi awak nak buat dia Pete Dunne lagi? Dia sekurang-kurangnya mendapat kembali gear dan jelas lebih Pete Dunne dalam rancangan ini dalam kemenangannya ke atas Ludwig Kaiser.

Ini adalah rancangan yang dirakam, jadi ia menentangnya, tetapi ia masih menyeronokkan.

Gred: B-

Giliran awak.

We wish to say thanks to the author of this write-up for this remarkable content

Rekap & reaksi SmackDown: Menghormati Adam Pearce


You can find our social media profiles , as well as the other related pageshttps://paw6.info/related-pages/