Rekap & reaksi SmackDown: Newsflash, dummies

Logan Paul diberi tempat acara utama pada episod minggu ini SmackDown Malam Jumaat, dan masih membingungkan cara mereka berbolak-balik antara lelaki ini yang bermain muka bayi dan bermain tumit. Dia mendapat sorakan dan menjerit Ohio, dan kemudian dia menyerlahkannya dengan memanggil peminat di rumah sebagai tiruan.

Saya mendapat whiplash di sini.

Saya akan katakan ini untuk Paul — dia boleh dikatakan sebagai promosi yang baik seperti beberapa orang yang mendapat masa menggunakan mikrofon di WWE TV setiap minggu. Ia hampir mengejutkan betapa selesanya dia kelihatan di luar sana, dan dia melakukan kerja yang cukup baik membina idea bahawa dia boleh mendarat satu pukulan besar dan mengejutkan dunia.

Kemudian mereka membuat sudut di mana Jey Uso berlari masuk, menyerangnya dari belakang, dan kemudian bertengkar dengan Sami Zayn cukup lama untuk membolehkan Paul pulih supaya dia boleh mendarat satu tumbukan besar ke atas Jey, menyebabkan dia kesejukan.

Ia mempunyai pelbagai tujuan — ia menunjukkan cara Paul boleh menang, tidak mungkin, dan ia memberi kami lebih banyak lagi Sami dan Jey yang tidak dapat dan kekal di halaman yang sama selama 10 minit lebih lama. Ini tidaklah seteruk yang saya jangkakan, memandangkan Roman Reigns tidak akan berada di dalam bangunan itu.

Saya tidak begitu yakin dengan Ronda Rousey kerana berfikir dia harus menang melawan Reigns dan diberi layanan terbaik yang WWE boleh berikan kepadanya, tetapi dia memenangi saya setakat tidak membenci idea dia bertahan untuk sesuatu yang lebih selepas ini .

Adakah mereka benar-benar membawa saya menyertai perlawanan itu sendiri, Arab Saudi atau tidak? Bagaimana pula.


Itu agak pelik, ya?

Bray Wyatt memotong promosi di belakang pentas meneruskan apa yang dia katakan minggu lalu. Dia berbuat demikian semasa tema masuk baharunya dimainkan dan ia sangat mengganggu. Ia sangat mengganggu, malah, saya hampir tidak dapat mendengar apa yang dia katakan.

Ia adalah Wyatt, jadi pilihan reka bentuk seperti ini adalah perkara biasa, dan saya pasti terdapat beberapa penjelasan yang mendalam untuk melakukannya. Tetapi sebagai televisyen yang mudah, hanya seorang lelaki yang cuba menyampaikan mesej, ia tidak begitu berkesan untuk saya.

Saya benar-benar terpaksa kembali dan mendengar sekali lagi hanya untuk mengetahui apa yang dia katakan.

Apa yang dia katakan ialah dia berpuas hati dengan tinggal dan hanya melakukan hal sendiri tetapi dia bersyukur semua orang membawanya kembali. Dia tahu apa yang kita cuba lakukan, apa pun maksudnya, tetapi ia tidak akan berjaya dan dia akan melakukan perkara yang mengerikan yang dia tidak akan menyesal kerana dia “hanya seorang hamba” yang akan “pergi ke mana Bulatan membawa saya .”

Apakah maksudnya?

Siapa yang tahu!

Itulah maksudnya, saya rasa. Lebih banyak soalan untuk dijawab, di suatu tempat di bawah talian.

Saya akan katakan ini — Wyatt mempunyai cara tentang dia yang benar-benar menarik anda kepadanya. Suaranya yang merdu, iramanya, rupanya yang unik. Apabila dia mula bercakap, saya seperti terperangkap dan mahu dia terus bercakap. Itulah sebahagian daripada sebab muzik itu sangat mengganggu, dan sebahagian daripada sebab mereka membawanya kembali sama sekali. Lelaki itu dilimpahi dengan karisma. Dia seperti graviti, membawa segala-galanya ke dalam dirinya.

Kemudian dalam rancangan itu, kami mendapat promo dengan lelaki bertopeng bercakap tentang pembohongan dan kemudian pengenalan seseorang yang baru. Kami tidak melihat banyak apa-apa, dan hanya mendengar “hai”. Jadi, Uncle Howdy, saya rasa!

Mereka juga membuat satu lagi kod bar, yang ini membawa kepada salinan fotokopi “penilaian psikologi/psikiatri” untuk Wyatt yang mengatakan dia “enggan menandatangani” dan sejarahnya menunjukkan “kesukaran menunjukkan penyesalan atau empati/konflik dengan norma sosial” dan ” mengabaikan atau melanggar hak orang lain.”

Seronok, ya?


Selebihnya

  • Mereka membuka rancangan ini dengan Sheamus menentang Solo Sikoa dalam perlawanan perseorangan untuk mengekalkan The Bloodline lwn Brawling Brutes. Perlawanan itu boleh diramalkan dengan baik, dan menampilkan Sami Zayn sekali lagi membuat watak pecah Solo dengan telatah tepi gelanggangnya. BUTCH melakukan sepakan super yang luar biasa di luar di atas meja juruhebah. Akhirnya, The Bloodline membuktikan terlalu banyak, menamatkannya dengan cuba mencederakan lengan Sheamus. Ia dianggap sebagai satu kenyataan besar untuk kumpulan itu. Apa yang ditunjukkan ini adalah Sikoa boleh bertahan di sana dengan yang terbaik daripada mereka. Lelaki itu mempunyai bintang terkenal masa depan yang tertulis di sekelilingnya.
  • Sonya Deville telah kembali minggu ini untuk bertarung dengan Liv Morgan, yang kelihatan agak seperti Harley Quinn dengan solek mata yang membuatkan saya terfikir tentang Eric Draven dan sedang menjalankan watak yang tidak berengsel sekarang. Dia ketawa tetapi dia jelas tidak gembira dan dia hanya mengambil berat tentang hukuman, walaupun ia bermakna dikira, atau hilang kelayakan, atau apa sahaja lagi. Dia kehilangan gelarannya, tetapi dia juga hilang akal, tidakkah anda melihat?!? Jerit kepada Deville kerana mengambil superplex di atas sekumpulan kerusi yang diletakkan di gelanggang untuk mengetahui sejauh mana Morgan telah kehilangannya.
  • Mereka melakukan sudut yang cukup baik untuk konfrontasi Omos vs. Braun Strowman. MVP muncul untuk mengatakan Braun tidak sepatutnya menginginkannya, memandangkan dia suka memanggil dirinya “Raksasa semua raksasa” tetapi dia harus berhati-hati menjemput Omos kerana dia adalah gergasi sebenar. Jika dia melangkah kepadanya, menunjukkan kepada semua orang betapa normalnya rupa Strowman, dan kemudian mengalahkannya, lalu bagaimana? Ia sebenarnya sudut yang menarik untuk program ini. Kemudian Omos keluar, berdiri di gelanggang, dan Strowman perlahan-lahan berjalan ke arahnya, menunjukkan fakta bahawa dia perlu MEMANDANG KE ATAS untuk memandang matanya. sial! Kemudian Omos menolaknya keluar dari gelanggang dengan mudah, sesuatu yang dijawab Braun dengan ketawa dan “okay, budak besar.” Ini agak peraturan.
  • Drew McIntyre telah ditemu bual untuk memberitahu kami ketua WWE tidak berpuas hati dengan serangannya terhadap Karrion Kross dan kesannya mungkin akan datang jika lebih banyak perkara karut berlaku. Setelah berkata demikian, mereka telah ditempah untuk perlawanan di Crown Jewel.
  • Damage CTRL mengekalkan kejuaraan pasukan tag wanita dengan mengalahkan Raquel Rodriguez & Shotzi dalam perlawanan yang agak mantap. Ia adalah kemenangan yang cukup bersih sehingga ia tidak meninggalkan banyak ruang untuk perlawanan timbal balik. Sekali lagi, ia meninggalkan juara tanpa sebarang pesaing sebenar.
  • Ronda Rousey memberitahu kami dalam temu bual bahawa dia melakukan cabaran terbuka hanya untuk membuktikan dia yang terbaik, bukan untuk peminat yang tidak berterima kasih, yang membelakanginya. Mereka tidak mahu yang terbaik untuk menang, mereka mahu kegemaran mereka menang, dan dia tidak menghormati ini. Jahanam dengan mereka. Jahanam dengan mereka semua. Dia akan melakukan cabaran terbuka minggu depan, apabila dia mahu, kerana dia benar-benar mahu keluar dari Ohio. Penyampaian dia masih tidak terbaik, lebih-lebih lagi apabila dia cuba menunjukkan penghinaan seperti ini dengan cara yang tidak wajar. Saya tidak berputus asa kerana dia hebat dalam peranan ini, walaupun.
  • Legado del Fantasma mendapat segmen belakang pentas untuk memberitahu kami bahawa mereka memperoleh Zelina Vega, dan itulah sebabnya dia berada di sana. Dia memotong promosi dengan mengatakan bahawa mereka adalah kepala dan bahu mengatasi yang lain. “Kami didorong oleh tradisi, warisan dan budaya.” Hit Row telah ditunjukkan menonton ini, menjadi baik dan marah tentangnya. B-Fab ada idea.
  • Rey Mysterio mendapat pertelingkahan dengan GUNTHER bermula dengan betul minggu ini, kerana dia telah dimasukkan ke dalam perlawanan dengan Ludwig Kaiser dan serta-merta merasakan bagaimana ia akan menentang ketiga-tiganya. Syukurlah, dia seorang veteran yang licik yang mempunyai kawan yang pernah berbohong, menipu, dan mencuri jalannya menuju kemenangan dan dia memberi perhatian. Dia menggunakan taktik itu bukan untuk menang, malah ke padang permainan. Lelaki baik sejati. Apabila ia adalah 1v1 sebenar, Rey muncul di atas, sangat menggembirakan orang ramai. Mereka mungkin telah bangkit untuk ini lebih daripada apa-apa lagi dalam rancangan itu. Keluarga Mysterio masih kekal seperti ini pada tahun 2022 adalah sesuatu yang lain.

Ini adalah persembahan yang cukup menyeronokkan. Tiada apa-apa yang menakjubkan tetapi bukan cara yang buruk untuk menghabiskan masa anda.

Gred: C+

Giliran awak.

We want to give thanks to the author of this short article for this amazing material

Rekap & reaksi SmackDown: Newsflash, dummies


Visit our social media profiles along with other pages related to themhttps://paw6.info/related-pages/