Rekap & reaksi SmackDown: Rancangan Vince McMahon

Adalah baik untuk mengingati apa itu gusti profesional, dan dari mana asalnya, apabila mempertimbangkan penampilan Vince McMahon pada rancangan ini. Terdapat banyak orang yang membuat spekulasi mengapa dia muncul SmackDown Malam Jumaat minggu ini, dan apakah matlamat akhir penampilannya. Saya pernah melihat orang menyebut dia mengucapkan selamat tinggal, saya pernah melihat orang lain berkata dia tidak faham dengan penyiasatan kelakuannya oleh Lembaga Pengarah WWE, saya telah melihat cakap-cakap bahawa dia hanya cuba menjelaskan apa yang dia bermakna kepada syarikat dengan mendapatkan pop yang dia tahu dia akan.

Mungkin salah satu daripada perkara itu benar, mungkin tidak. Ia tidak begitu penting, walaupun, kerana mana-mana atau semua daripada mereka akan mencapai perkara yang sama, matlamat utama yang menjadi punca semua yang mereka lakukan di WWE.

Ini dilakukan untuk memanfaatkan sesuatu yang boleh memberi mereka penilaian yang lebih baik. Ia semudah itu.

Dia tidak berkata apa-apa, kerana sudah tentu dia tidak berkata. Apa yang boleh dia katakan? tiada apa-apa! Tetapi itu tidak penting. Apa yang dia perlu lakukan ialah muncul, supaya mereka boleh mempromosikan dia muncul, dan dunia akan menonton untuk melihat apa yang akan berlaku.

Bahawa tiada apa yang tidak penting.

Ia adalah perniagaan yang sukar, kawan-kawan.


Promo Riddle pada awal malam, dan benar-benar hasil kerjanya secara umum sejak beberapa bulan yang lalu, walau bagaimanapun, telah memberi kesan yang menakjubkan untuk Randy Orton. Bukannya Orton memerlukan bantuan atau apa-apa tetapi saya akan terkutuk jika ini tidak membuat Randy (saya tidak boleh menyebut nama itu tanpa memikirkan Riddle dan bagaimana dia menyebutnya lagi, sial dia) seperti orang gila.

Semuanya kerana Riddle menyayangi dan merindui kawannya.

Perkara yang benar-benar menyentuh hati.

Kemudian, dia mempunyai perlawanannya dengan Roman Reigns, di mana dia mencabar untuk kejohanan WWE Universal dengan syarat dia tidak akan mendapat peluang lagi selagi Roman adalah juara jika dia kalah dan, sudah tentu, dia kalah. Kami tahu dia akan kalah, perkara itu tidak pernah benar-benar diragui, tetapi saya mendapati ia bermakna bahawa Reigns memberinya begitu banyak sepanjang tempoh itu. Riddle tidak pernah dilayan seperti dia berada di bawah Reigns — dia dilayan seperti orang yang sama rata.

Dia mungkin kalah dalam perlawanan itu, tetapi akhirnya ini adalah kemenangan untuk Riddle apabila mengambil kira jangka masa panjang.


Sekarang untuk membincangkan perkara besar lain yang berlaku pada rancangan ini — kepulangan Brock Lesnar.

Saya suka saya Brock Lesnar.

Walaupun selama ini kemudian, walaupun selepas melihat semua perlawanan yang tidak berbeza-beza dari segi kandungan tetapi tetap memikat saya, saya masih berada pada bila-bila masa saya melihatnya di skrin saya. Saya sekurang-kurangnya dapat memahami mengapa ramai yang lain tidak begitu, dan saya benar-benar boleh bersimpati dengan sesiapa sahaja yang tidak menyukai idea WWE kembali ke sumur dan melakukan satu lagi perlawanan Reigns vs. Lesnar.

Saya hanya tidak tinggal di sebelah pagar itu. Saya suka apabila mereka berdua bergaduh antara satu sama lain, dan saya benar-benar tidak keberatan melihat mereka bergaduh selama-lamanya. Dua lelaki gemuk besar yang baru sahaja bertarung untuk mendapatkan gelaran teratas di negara ini adalah perkara yang sepatutnya berlaku.

Saya bersedia untuk lebih.

Juga, fikirkan sahaja: kita mungkin dapat menyatukan lagi Lesnar dan Zayn!

Ya sila!


Selebihnya
  • Madcap Moss mendapat “ketawa terakhir” pada Happy Corbin dengan mengalahkannya dalam perlawanan perseorangan terbaru mereka. Ia adalah kemenangan yang dominan, kemenangan yang jelas dan pasti yang akhirnya menamatkan pertelingkahan antara kedua-duanya. Moss pergi 3-0 menentang Corbin. Selepas itu, dia meraih mikrofon dan mentertawakan Happy. Selepas rehat komersil, Corbin masih belum pergi dan memutuskan bahawa dia mahu bercakap dengan Pat McAfee tentang semua sampah yang dia bercakap. Ingat perkara “Bum Ass Corbin”? Dia mengugut Pat Mac, yang bertindak balas dengan meraih mikrofon dan memimpin seluruh arena ketawa Corbin ke belakang. “Hahahahahaha awak payah,” jerit McAfee. Ia adalah masa yang hebat. Malah The New Day keluar dan mentertawakannya semasa mereka berjalan! Ia adalah hebat. Saya tidak akan benci jika ini membawa kepada McAfee vs. Corbin di SummerSlam.
  • Shanky dan Jinder Mahal Skyscrapin sedang beraksi dalam perlawanan menentang The New Day apabila Xavier Woods menjadi kreatif dan memecahkan trombon. Shanky tidak dapat membantu tetapi menceburkan diri ke dalam tarian, dan ia merugikan mereka perlawanan. Bodoh tetapi menyeronokkan.
  • Kedua-dua Sheamus dan Drew McIntyre telah ditambahkan pada perlawanan tangga Wang dalam Bank lelaki dalam segmen lucu. Adam Pearce berkata dia menyemak rakaman itu dan mengumumkan Sheamus telah masuk. Jadi dia bercakap sampah, McIntyre membelasahnya, dan kemudian Pearce, yang cuba memisahkan mereka, menghentikannya dengan mengatakan dia akan mengumumkan McIntyre turut serta. Mesti seronok!
  • Raquel Rodriguez menewaskan Shayna Baszler untuk melayakkan diri ke Money wanita dalam perlawanan tangga Bank. Tidak banyak perlawanan itu, dan apa yang kita lihat tentang Rodriguez dalam senarai utama setakat ini nampaknya tidak begitu menarik, tetapi di sini adalah untuk berharap keadaan bertambah baik.
  • Max Dupri sepatutnya membuat debut pelanggannya pada rancangan ini, tetapi menolak kerana Pearce tidak memberikannya pencahayaan tepat yang dia mahukan. Artis yang dahulunya dikenali sebagai LA Knight entah bagaimana membuat perkara terkutuk ini berfungsi melalui segmen belakang pentas ini dengan Pearce di mana dia menyerang neraka yang sentiasa menyayangi dari ruang peribadinya. Ia sangat bodoh.
  • Saya menyukai apa yang mereka lakukan pada rancangan ini di mana beberapa orang muncul tetapi hanya dalam bentuk temu bual pantas atau promosi di belakang pentas. Kami tidak memerlukan semua orang di TV setiap minggu — promosi mudah di belakang boleh dilakukan. Dalam kes ini, Natalya meletakkan Sharpshooter sebagai lebih tinggi daripada armbar Ronda Rousey dan Ludwig Kaiser mendakwa GUNTHER akan menjadi juara Intercontinental selama-lamanya. Promosi ringkas tetapi berkesan.

Saya menikmati persembahan itu, terutamanya segala-galanya dalam acara utama.

Gred: B+

Giliran awak.

We would love to say thanks to the writer of this post for this incredible content

Rekap & reaksi SmackDown: Rancangan Vince McMahon


Visit our social media accounts and other related pageshttps://paw6.info/related-pages/