Ricky Gervais Memanggil James Corden Kerana Membuat Jenaka Yang Hampir Sama Mengenai Twitter

James CordenNovember tidak kelihatan lebih baik daripada Oktobernya.

The baru-baru ini diserang Hos lewat malam CBS kini sedang dijalankan dikritik kerana membuat jenaka dalam monolog Isninnya yang mempunyai persamaan hampir perkataan demi perkataan dengan jenaka yang dibuat oleh pelawak Ricky Gervais.

Gurau Corden dicetuskan oleh Elon Musk mengambil alih Twitter dan bagaimana “Chief Twit” yang mengisytiharkan dirinya sering menggambarkan platform media sosial sebagai “dataran bandar.”

“Bila awak lihat Elon Musk bercakap tentang Twitterdia melakukan perkara ini di mana dia pergi, ‘Ia adalah dataran bandar,’” Corden berkata pada Rancangan Lewat. “Tetapi tidak, kerana jika seseorang memasang poster di dataran bandar yang menyatakan ‘pelajaran gitar tersedia,’ anda tidak akan membuatkan orang ramai pergi: ‘Saya tidak mahu bermain gitar!’ Tetapi tanda itu bukan untuk anda, ia untuk orang lain — anda tidak perlu marah tentang semua itu.”

Dalam khas Netflix 2018 Gervais Kemanusiaanpelawak itu memecahkan apa yang dia benci tentang maklum balas yang tidak relevan daripada pengguna Twitter yang marah: “… [It’s] seperti pergi ke dataran bandar, dan melihat papan kenyataan besar yang bertulis, ‘Notis: Pelajaran gitar,’ dan berkata: ‘Saya tidak mahu pelajaran gitar!’ … Baiklah! Ia bukan untuk anda, kemudian. Pergi sahaja, jangan risau.”

Gervais berkongsi klip dari rancangan Corden dan menulis, “Sedikit tentang iklan dataran bandar untuk pelajaran gitar adalah cemerlang.”

Memandangkan rancangan lewat malam mempunyai pasukan penulis, agak tidak mungkin Corden menulis jenaka itu sendiri dan kemungkinan besar dia tidak menyedari jenaka Gervais.

Gervais kemudian memadamkan tweet itu, menerangkan dia “mula berasa kasihan [Corden],” dan menyatakan, “Saya rasa salah seorang penulis ‘membuatnya’ untuknya. Saya ragu-ragu dia secara sedar akan meniru perkataan demi perkataan rutin pendirian terkenal seperti itu.”

Tengah hari Selasa, Corden diakui ia adalah jenaka Gervais dalam suapan Twitternya, namun tidak meminta maaf: “Secara tidak sengaja memberitahu jenaka Ricky Gervais yang cemerlang dalam rancangan itu malam tadi, jelas tidak mengetahui ia datang daripadanya. Ia cemerlang, kerana ia adalah jenaka Ricky Gervais. Anda boleh menonton semua tawaran hebat Ricky di Netflix.”

Gervais telah mengejek Corden sebelum ini. Dalam monolog Golden Globes 2020 beliau, Gervais berkata: “Dunia dapat melihat James Corden sebagai pussy gemuk. Dia juga dalam filem itu kucing.

Bulan lalu, Corden telah diharamkan (kemudian tidak diharamkan) dari restoran Balthazar di New York selepas dakwaan viral oleh pengusaha restorannya bahawa hos itu adalah “pelanggan paling kesat kepada pelayan Balthazar saya sejak restoran itu dibuka 25 tahun lalu.” Komen itu mencetuskan timbunan kritikan terhadap veteran lewat malam itu.

Corden akhirnya memohon maaf atas kejadian pada Tayangan Lewattetapi juga mengekalkan bahawa ia telah melampaui batas temu bual berasingan.

“Ia adalah saat yang paling nyata,” Corden pertama memberitahu Times UK. “Maksud saya, ia sangat ganjil. Saya tidak pernah menjerit kepada sesiapa, saya tidak menjerit, tidak memanggil sesiapa atau memaki atau menggunakan bahasa yang menghina. … Bagaimanakah ia sesuatu yang jauh? Dan itu OK? Dan kini ia adalah fakta, dan itu sahaja. Apabila orang yang menyiarkan cerita itu tidak ada di sana. Sangat ganjil. Orang ramai terus memberitahu saya, ‘Inilah dunia yang kita diami!’ Dan saya tidak tahu sama ada itu betul. Saya fikir ia adalah dunia yang sedang kami cipta, terlibat dan menggalakkan secara aktif. Ianya menakutkan. Sungguh menakutkan.”

Corden adalah melangkah Kebawah daripada hinggap lewat malam CBS selepas lapan tahun pada 2023; dia berkata dia mahu meluangkan lebih banyak masa bersama keluarga.



We would love to give thanks to the writer of this short article for this incredible web content

Ricky Gervais Memanggil James Corden Kerana Membuat Jenaka Yang Hampir Sama Mengenai Twitter


Take a look at our social media profiles and also other pages related to themhttps://paw6.info/related-pages/