Rohan Joshi berdepan reaksi balas kerana mengatakan ‘selamat tinggal’ atas kematian Raju Srivastava

pelawak Raju Srivastava meninggal dunia pada hari Rabu dan meninggalkan kekosongan dalam industri hiburan. Walaupun peminat dan selebriti terus meratapi kehilangannya, kenyataan pelawak pelawak Rohan Joshi mengenai kematiannya tidak mendapat sambutan ramai. Ia berlaku demikian selepas Rohan membalas kiriman Atul Khatri mengenai kematian Raju Srivastava. Baca juga: Raju Srivastava meninggal dunia akibat serangan jantung kedua

Atul menyiarkan gambar Raju di Instagram dan menulis, “RIP Rayubhai. Anda adalah inspirasi kepada ramai orang. Setiap kali anda naik ke atas pentas anda menyalakannya. Kehadiran anda sedemikian rupa sehingga apabila orang ramai melihat anda, senyuman automatik di wajah mereka. Anda akan benar-benar dirindui. Satu kehilangan besar untuk adegan Komedi Tetap India.”

Untuk ini, Rohan Joshi menjawab dengan komen: “Kami tidak kehilangan apa-apa. Sama ada ia adalah Karma sama ada ia adalah panggang atau apa-apa yang datang dalam berita. Raju Srivastava mengambil setiap peluang yang dia dapat untuk bermain komik baharu, terutamanya selepas gelombang pendirian baharu bermula. Dia pergi ke setiap saluran berita fkall setiap kali dia dijemput untuk menonton bentuk seni yang akan datang dan menyebutnya menyinggung hanya kerana dia tidak dapat memahaminya dan bintang baharu semakin meningkat. Dia mungkin telah memberitahu beberapa jenaka yang baik tetapi dia tidak memahami apa-apa tentang semangat komedi atau mempertahankan hak seseorang untuk mengatakan sesuatu walaupun anda tidak bersetuju. F^^k dia dan baik .”

Tidak lama selepas dia menyiarkan komen itu, beberapa pengguna media sosial mengkritiknya kerana memanggil kematian Raju sebagai ‘karma.’ Walaupun komen itu tidak lagi kelihatan, Rohan kemudian menjelaskan bahawa dia menurunkannya selepas tindak balas itu. “Yehi soch kar delete kiya kyuki selepas seminit marah saya sedar hari ini bukan tentang perasaan peribadi saya. Maaf jika ia menyakitkan dan terima kasih atas perspektifnya,” kata DNA lagi memetiknya.

Sementara itu, komen ‘good riddance’ Rohan turut menimbulkan kegusaran pelakon Sikandar Kher. Dia berkongsi di Instagram Storiesnya, “Selalu ada orang yang tidak akan menjadi cara ideal yang kita fikir mereka sepatutnya. Tetapi, itulah kehidupan dan kita sebagai manusia dan manusia harus menanganinya untuk kesihatan dan kebahagiaan kita sendiri (pada pendapat saya) . Tetapi, selepas membaca ini tentang seseorang yang meninggal dunia terlalu cepat, saya sedih melihat seorang lelaki muda yang mungkin kelakar dan cerdik, mungkin tidak mempunyai perikemanusiaan yang besar. Ps: mengambil banyak masa untuk saya bersikap sopan ini.

Sikandar Kher’s Instagram Stories.

Raju Srivastava meninggal dunia selepas lebih 40 hari dimasukkan ke hospital di All India Institute of Medical Sciences (AIIMS), Delhi. Menurut anak saudara Raju, Kushal Srivastava, dia meninggal dunia akibat serangan jantung kedua. Dia dimasukkan ke hospital selepas mengalami serangan jantung di sebuah hotel di Delhi pada 10 Ogos.



We wish to thank the author of this post for this remarkable content

Rohan Joshi berdepan reaksi balas kerana mengatakan ‘selamat tinggal’ atas kematian Raju Srivastava


Check out our social media profiles , as well as other related pageshttps://paw6.info/related-pages/