She-Hulk Mungkin Sudah Merosakkan Pusingan Penjahat Besarnya (Intelligencia Boss Menjelaskan)

She-Hulk: Peguam Undang-undang belum mempunyai cerita menyeluruh yang paling jelas. Itu bukan perkara yang buruk, semata-mata, kerana ia jelas tidak cuba untuk menjadi seperti itu WandaVision. Ia berseronok dengan pengembaraan terpencil dan hanya membenarkan penonton masuk ke dalam kehidupan Jen Walters.

Tetapi, terdapat benang kecil berjalan di latar belakang. Salah satu detik penting pertama berlaku pada penghujung episod ketiga rancangan itu apabila The Wrecking Crew cuba mencuri darah She-Hulk—tidak berjaya.

Kemudian, dalam episod terbaru, kumpulan yang menggelarkan diri mereka Intelligencia telah diperkenalkan. Organisasi ini nampaknya mempunyai kepentingan dalam rancangan itu dan mungkin selepas kehidupan Jennifer.

Tetapi siapa yang mengetuai kumpulan ini dan tuduhannya terhadap wira bergelar itu?

Nah, melihat kembali episod keempat rancangan itu, peminat mungkin dapat menduga siapa yang bertanggungjawab ke atas Intelligencia yang misteri ini—dan ia adalah seseorang yang pernah ditemui penonton.

Adakah Pemimpin Intelligencia Bekas Tarikh Tinder?

Marvel

Menjelang akhir She-Hulk: Peguam Undang-undang‘s episod keenam, organisasi Intelligencia telah diperkenalkan kepada dunia. Bukan itu sahaja malah ketuanya diberi nama panggilan yang menarik: HulkKing.

Tetapi siapakah orang misteri ini? Nah, ia mungkin salah satu tarikh Tinder Jennifer sebelum ini. Lelaki yang dimaksudkan itu tidak lain adalah Todd Jon Bass.

Pertemuannya dengan She-Hulk dalam Episod 4 adalah yang mencurigakan, tetapi pada masa itu, tiada apa-apa yang perlu diperhatikan.

Todd, Jon Bass
Marvel

Semasa temu janjinya, dia cepat memberitahu Jennifer perkara itu “[he] adalah peminat sebelum ini [they] sepadan” dan bagaimana dia sangat kenal “[her] bertarung dengan Titania di mahkamah.”

Tetapi keadaan menjadi pelik apabila Todd mula bertanya soalan. “Adakah anda tidak dapat dihancurkan?… [Do you have] Kelajuan Super? Penglihatan malam? Kulit tidak boleh ditembusi?”

Ini soalan terakhir yang benar-benar menandakan dia sebagai ancaman, memandangkan sekumpulan orang baru sahaja cuba menembusi kulitnya untuk mendapatkan sampel darah.

Apabila ditanya sama ada dia mahu mencubanya, Todd memberikan satu lagi jawapan yang tidak selesa:

“(ketawa) Tidak, tidak, tidak. Saya harap. Tuhan, kau sangat berkuasa. Macam spesimen.”

Todd, Jon Bass
Marvel

Walaupun meresahkan dan ganjil interaksi itu, apakah yang menjadikannya begitu penting? Baiklah, mari kita lihat jarum yang dilihat sejurus sebelum kredit episod terbaharu.

Jon Bass, Todd
Marvel

Nampaknya agak jelas bahawa reka bentuknya mungkin Vibranium—hubungan langsung antara perbualan Todd dan tokoh misteri ini.

Bolehkah Todd menjadi HulkKing? Seseorang yang ingin mendapatkan darah She-Hulk, mungkin kerana sesuatu yang jahat.

Apakah Matlamat Akhir HulkKing?

Jadi apa yang Todd, aka HulkKing, nak buat? Memandangkan nama penggunanya dan apa yang kelihatan seperti perang salib untuk mendapatkan darah Jennifer, titik-titik itu bersambung dengan satu perkara: dia mahu menjadi Hulk sendiri.

Dia mungkin orang yang menghantar Krew Pemusnah sejak awal-malah ada kemungkinan dia adalah ahli bertopeng tunggal.

Memandangkan mereka mempunyai jarum Vibranium, boleh dikatakan Intelligencia mungkin akan berjaya mendapatkan darahnya pada satu ketika. Mungkin ia akan sampai ke tangan Krew Pemusnah dan mengubahnya menjadi Hulk mereka sendiri? Itu pastinya cara yang menarik untuk mendekatkan mereka dengan rakan komik mereka.

Jika Todd benar-benar terpisah daripada kumpulan itu, dia mungkin juga menyuntik dirinya sendiri dengan darah—jika dia bukan orang pertama yang berbuat demikian. Itu bermakna Jen boleh mempunyai empat atau lima Hulk baharu untuk ditentang.

semoga, Bruce kembali ke Bumi lebih awal bukannya nanti. Mungkin Jen juga boleh meyakinkan Abomination untuk membantunya.

She-Hulk: Peguam Undang-undang kini distrim di Disney+, dengan episod baharu disiarkan setiap Khamis.

We want to give thanks to the author of this post for this amazing content

She-Hulk Mungkin Sudah Merosakkan Pusingan Penjahat Besarnya (Intelligencia Boss Menjelaskan)


You can find our social media profiles here as well as additional related pages here.https://paw6.info/related-pages/