Sheila Menonton Deacon Bertemu Nikki — dan Brooke Meningkatkan Penggera Mengenai Thomas

Di rumah agam Forrester, Thomas berkata, “Saya serius, Brooke. Teruskan,” sambil memegang pisau pemotong epal. Brooke fikir ia kelihatan seperti ancaman. Thomas berjanji dia tidak akan mengganggu kehidupan bapanya atau keluarga lagi.

Lagi: Bintang B&B membawa anak lelaki yang comel untuk bersiar-siar

Di rumah tebing, Taylor dan Ridge berada dalam jarak yang dekat sambil dia melayangkan ciuman di Monaco. Dia berkata Monte Carlo mengelirukan dia. Dia tidak mahu memaksa apa-apa pun. Jika mereka ditakdirkan untuk bersama, maka mereka akan bersama. Ridge tersenyum, “Betul ke?” Taylor fikir dia harus membuka matanya — apa yang dia perjuangkan di sana tidak menggembirakannya. “Adakah itu yang anda mahukan sepanjang hidup anda?”

Nikki Newman tiba di Forrester dan disambut dengan penuh semangat oleh Eric, yang memperkenalkannya kepada Steffy dan Hope, yang berada di pejabat bersamanya.

Eric membawa Nikki untuk menunjukkan kepadanya pakaian yang mereka reka bentuk untuk memperbaharui ikrar cucunya Summer. Dia menyembur ke atas pakaian itu dan Steffy meminta maaf kerana Ridge tidak dapat melakukannya. Nikki memandang sekilas foto Ridge bersama anak-anaknya dan Steffy menyatakan bahawa dia menyayangi keluarganya. Nikki bertanya bagaimana keadaan Steffy selepas tembakan itu. Steffy berkata mereka baik-baik saja, walaupun Sheila Carter telah mengatasinya.
Nikki Eric Steffy B&B

Di tempat Deacon, Sheila cuba menonton ceritanya, tetapi dia tidak akan berhenti melangkah. Dia mengata mereka berdua tinggal di sana — dia tidak pasti berapa lama lagi ia boleh diteruskan!

Di Forrester, Nikki mengulas tentang betapa jahatnya kuasa pemusnah Sheila Carter di LA dan Genoa City. Eric berkata, “’Adalah’ menjadi perkataan yang beroperasi. Dia sudah mati sekarang.” Nikki memberitahu Steffy dia ingin berjumpa dengan Finn suatu masa nanti. Harapan memberitahu bahawa dia baik dengan kanak-kanak — mereka semua memujanya. Nikki terfikir tentang Sheila melahirkan seseorang yang begitu hebat. Eric mengingatkannya lagi bahawa Sheila sudah tiada.

Di tempat Deacon, dia mengingatkan Sheila bahawa satu kesalahan boleh menyebabkan mereka berdua dipenjarakan. Dia merujuk kepada mimpi gilanya dan Sheila menjadi bodoh, tetapi dia memberitahunya bahawa dia tahu betul apa yang dia cakapkan.
Deacon memberi amaran kepada Sheila finger B&B

Taylor tiba di rumah agam Forrester, di mana Thomas menyelubunginya dalam pelukan. Dia mengulas tentang dia memeriksanya “juga” dan kemudian meminta maaf. Taylor mengetahui Brooke berada di sana dan memanggilnya gila lagi.

Di tempat Brooke, dia dan Ridge berciuman. Dia memberitahunya dia memerlukannya. Dia berkata, “Saya juga.” Dia bertanya tentang pertemuannya dengan Nikki Newman. Ridge berkata ayahnya melakukan itu. Brooke menyampaikan bahawa dia pergi berjumpa Thomas. Ridge mengerang – mengapa dia melakukan perkara ini? Dia cuma risau Douglas berada dalam jagaan Thomas.

Di Forrester, Nikki memberitahu Eric pakaian itu cantik, dan Summer akan kalah mati di dalamnya. “Potongan, garis leher, ia sangat menakjubkan.” Eric melakukan panjang dan jahitan. Nikki mengusik bahawa jahitan itu diilhamkan. Steffy bertanya sama ada dia akan kembali ke Bandar Genoa sekarang. Nikki ada satu perhentian dulu.
Eric Nikki berpakaian B&B

Deacon memberitahu Sheila, di apartmen, bahawa fantasinya tentang bersatu semula dengan Finn dan Hayes tidak boleh berlaku. Dia seorang ibu dan nenek, dan tiada siapa yang akan mengambilnya daripadanya! Deacon berkata dia perlu pergi bekerja, dan dia meragam tentang ditinggalkan di sana untuk merenung empat dinding. Semasa dia menghempas ke dalam bilik tidur, Deacon tertanya-tanya bagaimana ini menjadi seperti perkahwinan sebenar. Dia mengeluarkan bungkusan kecil dari poket jaketnya dan melihatnya dengan penuh perhatian.

Di rumah agam Forrester, Thomas memberitahu Taylor bahawa Brooke sedang berhadapan dengannya tentang menjadi pihak kepada gangguan Steffy dan mempersoalkan keupayaannya untuk menjadi ibu bapa. Taylor mencemuh perkara ini memandangkan rekod keibubapaan Brooke. Thomas fikir pisau itu menyebabkan dia mati. Dia menjelaskan bahawa dia sedang mengupas epal dengan pisau, dan ia seolah-olah mencetuskannya – dia menuduhnya sebagai bahaya kepada anaknya sendiri.

Di tempat Brooke, dia memberitahu Ridge bahawa dia bimbang Douglas tidak akan selamat bersama Thomas. Ridge membantah dan dia memandangnya. Dia bertanya, “Apakah rupa itu? Apa yang anda tahu?” Brooke mengumumkan, “Dia mempunyai pisau. Sekitar Douglas. Itu membimbangkan saya, Ridge. Thomas menakutkan saya.”

Lagi: Pratonton B&B: Perang Brooke dengan anak-anak Ridges semakin memuncak

Di Forrester, Steffy dan Hope bersetuju saya gembira melihat Nikki, yang mempunyai tenaga yang baik tentangnya. Hope ingin melihat semula fakta bahawa Steffy menutup telefon ibunya dan enggan membenarkan dia bercakap dengan Ridge. Keluarga telah berpecah belah. Steffy tidak akan berkata begitu. Hope mengimbas kembali bahawa dia cuba untuk tidak memulakan perang hak penjagaan dan dia meminta bapanya meninggalkan Brooke untuk Taylor. Steffy berkata jam sedang berdetik; ia hanya masalah masa. Brooke adalah orang terakhir yang dia mahukan untuk ayahnya. Dia cuba untuk tidak campur tangan apabila ibunya tiada tetapi dia sudah kembali sekarang dan mereka menyambung semula. Siapa yang tidak mahu ibu bapa mereka kembali bersama? “Saya akan melakukan apa sahaja untuk mewujudkannya, Hope.”

Di rumah agam Forrester, Thomas mengadu bahawa Brooke suka meletakkan putarannya sendiri pada sesuatu dan melukisnya dalam cahaya yang paling teruk. Taylor membantah bahawa Douglas selamat bersamanya — dia telah melakukan begitu banyak kerja untuk mengubah hidupnya. Dia menyindir, “Tidak mengikut Brooke.” Dia pasti akan memberitahunya bahawa apabila dia kacau, itu adalah salahnya. Dia akan melindungi keluarga mereka daripada dia dalam apa jua keadaan.

Di Brooke, dia mengulangi bahawa dia tidak merasakan Douglas selamat dan mengadu tentang Thomas tidak membawa kanak-kanak itu pulang. Dia akan menghubungi Perkhidmatan Perlindungan Kanak-kanak untuk Thomas jika dia terpaksa. Ridge memberitahu dia untuk memperlahankan rollnya. Thomas adalah anaknya, dan mereka akan menangani ini sebagai sebuah keluarga. Jika ada pisau yang dia risaukan, dia akan pergi mengambilnya. Douglas disayangi, gembira dan selamat. Mereka berpelukan, tetapi Brooke kelihatan tidak yakin.

Lagi: Bencana di hadapan dalam jalan cerita Ridge?

Di Il Giardino, Nikki memberitahu Deacon, “Mari kita buat ini pendek dan manis.” Deacon pergi untuk mendapatkan apa yang dia ada pada Diane Jenkins. Semasa Nikki berdiri melihat sekeliling, Sheila muncul dalam keadaan menyamar. Deacon kembali, menyerahkan bungkusan itu kepada Nikki, dan berkata dia berharap ia membantu. Dia memberitahu dia dia menghormatinya dan dia kelihatan baik. Dalam perjalanan keluar, Nikki ternampak Sheila dan memandang tepat ke arahnya. Sheila mengalihkan pandangan dan Nikki keluar. Sheila melemparkan pandangan terkejut pada Deacon.
Sheila menonton B&B

Di rumah tebing, Taylor memberitahu Steffy dia tidak akan percaya apa yang Brooke katakan tentang abangnya. Steffy tersentak, “Oh tidak.”

Lagi: Sejauh mana Steffy akan pergi?!?

Di pejabat, Ridge menyedari Thomas terganggu. Anaknya berkata dia mempunyai banyak perkara di fikirannya. Ridge meneka ia adalah perkara dengan Brooke dan bertanya apa yang berlaku. Thomas mengadu bahawa dia tidak percaya dia telah berubah sama sekali dan ketakutan kerana dia makan epal dengan pisau. Ridge berkata dia menyebut pisau itu dan berkata dia akan menghubungi Perkhidmatan Kanak-Kanak kepadanya jika dia perlu. Thomas ternganga, “Apa?!?”
B&B Brooke

Lagi: Krista Allen mengusik bintang tetamu B&B

Di pejabat reka bentuk Forrester, Brooke tahu Hope mahu percaya bahawa Thomas adalah bapa yang lebih baik tetapi dia tidak. “Saya nampak, saya ada di sana,” tegasnya. Hope bertanya apa yang dia nampak. Brooke pergi ke Eric untuk memberitahu Thomas supaya tolong bawa Douglas pulang. Hope mengeluh, “Ibu…” Brooke menegaskan bahawa dia bimbang dan Thomas berbahaya. “Dia mempunyai pisau.” Hope ternganga, “Apa?” Brooke mengulangi bahawa dia mempunyai pisau yang sangat tajam. “Douglas tidak sepatutnya berada dalam jagaannya. Saya sangat risau dengan budak kecil itu!”

Lagi: Ryan Reynolds membantu tawas B&B

Seterusnya pada Yang Berani dan Yang Cantik: Brooke menceritakan detik menakutkannya kepada Ridgedan Ridge menerima pelawat yang tidak diundang di rumah agam Forrester.

Semak keluar Bintang berani & Cantik dulu dan sekarang dalam galeri foto di bawah

Sila ambil perhatian bahawa jika anda membeli sesuatu dengan mengklik pada pautan dalam cerita ini, kami mungkin menerima komisen kecil daripada jualan itu.

Rindu episod hari ini? Kejar melalui Paramount Plus.

We would love to say thanks to the author of this short article for this awesome content

Sheila Menonton Deacon Bertemu Nikki — dan Brooke Meningkatkan Penggera Mengenai Thomas


Find here our social media profiles and other pages related to it.https://paw6.info/related-pages/