Sheila Terkejut Apabila Deacon Memberitahu Steffynya Masih Hidup — Dan Dia Terus Ke Hospital

Di hospital di bilik Steffy, Thomas tidak percaya ini berlaku. Ridge memegang Taylor sambil mereka meyakinkan anak perempuan mereka bahawa mereka ada untuknya.

Lagi: B&B alum berkongsi kehilangan sukarnya

Di dalam bilik Sheila, Deacon memberitahu dia dia minta maaf — dia tahu betapa dia menyayangi Finn. Sheila menghidu, “Jangan katakan ‘sayang’.” Deacon tidak dapat mengatasi tembakan dan Finn telah pergi.

Lagi: Bolehkah watak Y&R sesuai dengan B&B?

Di dalam kabin, Hope dan Liam memutuskan untuk memanfaatkan sepenuhnya kesunyian dan mula mengoyak pakaian masing-masing. Ketika itu, Brooke masuk dan Hope dengan kuat mengingatkannya bahawa anak-anak tidak ada di sana. Liam, berasa buruk, menjemputnya untuk tinggal jika dia mahu bercakap. Hope memandangnya tetapi bertanya kepada ibunya, “Apa yang berlaku?” Brooke mengakui, “Saya bimbang tentang Ridge. Ini perasaan yang saya ada.” Ia tidak berdasarkan apa-apa selain hubungan dia dengannya. Dia hanya merasakan ada sesuatu yang tidak kena. “Sesuatu terasa tidak menyenangkan.” Hope fikir ia masuk akal kerana mereka berpisah sekarang. Liam tahu kehadiran Taylor merumitkan keadaan, tetapi ada baiknya dia tidak keseorangan sekarang. Hope percaya dia akhirnya akan kembali kepada ibunya. Brooke fikir mungkin ada baiknya Ridge meluangkan masa bersama anak-anaknya. Dia memuja mereka tetapi bimbang dia tidak memberikan perhatian yang cukup kepada Steffy ketika dia masih muda. Dia mempunyai banyak perkara untuk ditebus. “Hidup ini singkat.”

Di hospital, Ridge menggesa Steffy untuk mengambil semua kekuatan yang dia ada dan kembali kepada mereka. Ia tidak akan berakhir seperti ini kerana sesetengah orang secara rawak mahu mengambil masa depan mereka. Thomas mengambil tempat mereka di sisi kakaknya dan meratapi keadaannya yang diam — dia sentiasa bergerak. Dia memberitahunya dia perlu kembali kerana anak-anak memerlukannya. Dia rosak. “Dan saya perlukan awak. Awak kawan baik saya.” Thomas merayu kepadanya untuk kembali kepada mereka sambil menangis. Bridget masuk dan perlu memeriksa Steffy, jadi keluarga itu melangkah keluar.
Taylor, Ridge, Thomas, B&B hospital Steffy

Di koridor hospital, Thomas bertanya, “Apa yang berlaku malam ini?” Ridge tidak tahu dan berasa geram tentang ketiadaan Finn. Taylor berseru, “Dia baru sahaja pergi!” Dia tertanya-tanya jenis raksasa yang akan menembak mereka dan meninggalkan mereka terbaring di sebuah lorong. “Siapa yang akan melakukan ini?!?”
Taylor, Ridge tunggu B&B

Di hotel, Deacon tidak tahu mahu berkata apa untuk membantu Sheila. Dia meletakkan kotnya di atasnya dan baring di sebelahnya di atas katil. Dia bertanya tentang Deacon mencari mereka. Dia menjelaskan dia sedang membuang sampah. Dia bertanya sama ada dia melihat apa-apa lagi yang akan menunjukkan siapa yang melakukan ini. Deacon berkata sesiapa sahaja, sudah lama tiada. Dia tertanya-tanya apakah jenis orang sakit yang akan melakukan perkara sedemikian. Sheila berkelip untuk melakukan penggambaran. Deacon memberitahunya, “Sheila. Saya bersama awak.” Sheila tidak dapat memahami apa yang dia lakukan di lorong itu — ia tidak masuk akal. Dia menangis, “Saya mula mengenali dia.” Dia putus asa lagi kerana dia mengatakan dia sangat menyayanginya dan kini masa depan itu hilang begitu sahaja. Deacon minta maaf. Sheila menangis teresak-esak dalam pelukannya.
Deacon keselesaan Sheila B&B

Di kabin, Brooke resah kerana Ridge masih tidak membalasnya. Hope menyedari perasaan yang dia miliki ini benar-benar melakukan nombor pada dirinya. Brooke fikir itu bermakna ada sesuatu untuknya. Ridge ialah suaminya dan jika dia melalui sesuatu, dia mahu berada di sana untuknya.

Lagi: Steffy mahukan mereka?

Di ruang menunggu hospital, Ridge berteriak, “Apa yang berlaku di lorong itu?” Thomas tertanya-tanya apa yang mereka lakukan di sana. “Steffy tidak boleh…” Taylor meyakinkannya Steffy tidak akan pergi ke mana-mana. Thomas tertanya-tanya jika Steffy melihat Finn ditembak. Taylor tidak boleh tidak memikirkan Sheila sekarang. “Fin sudah tiada.”
Ridge, B&B tepi katil Taylor

Di dalam biliknya, Deacon meyakinkan Sheila bahawa anaknya tahu dia menyayanginya. Dia mahu pergi ke hospital untuk melihatnya sekali lagi. Deacon memberi amaran dia mungkin terserempak dengan keluarga Steffy — dia terpaksa menelefon Ridge dan memberitahu anak perempuannya ditembak. Dia meneka Ridge, Taylor dan Thomas menuju ke hospital untuk mendesaknya bertarung. Sheila keliru apabila dia bercakap tentang Steffy menarik diri. Deacon memberitahu Sheila yang terkejut bahawa Steffy masih hidup.

Lagi: Chicago Fire mengusik pulangan yang besar

Di kabin, Brooke terus menyemak mesej daripada Ridge. Hope dan Liam tertanya-tanya jika ada apa-apa yang boleh mereka lakukan. Brooke berterima kasih atas sokongan mereka dan berkata dia menyayangi mereka. Sejurus itu, pintu diketuk. Ia Deacon. Dia mahu menyemak dan melihat sama ada mereka baik-baik saja. Melihat ekspresi mereka, dia segera menyedari bahawa mereka tidak mendengar. Brooke bertanya jika ada sesuatu yang tidak kena. “Adakah ia Ridge?” Deacon memberi amaran bahawa mereka perlu bersiap sedia untuk kejutan. Hope kata dia menakutkan dia. Deacon menyampaikan bahawa dia bekerja di Il Giardino malam ini dan membuang sampah itu kembali… ketika itulah dia melihat mereka. Liam bertanya, “Nampak siapa?” Deacon menjawab, “Finn dan Steffy. Mereka ditembak.”

Lagi: B&B twist kini datang untuk Deacon?!?

Di hospital, Ridge mengeluh bahawa seorang budak lelaki kehilangan ayahnya malam ini. Taylor berseru bahawa Steffy akan memerlukan mereka seperti tidak pernah sebelum ini. Thomas marah kerana Finn telah tiada dan Steffy berjuang untuk hidupnya. Taylor meyakinkannya, tetapi mengakui dia takut. Ridge juga. Lif terbuka dan Sheila muncul. “Macam mana Steffy.” Thomas memberitahu dia masih hidup. Ridge menambah, “Hampir tidak, tetapi kami bersyukur.” Taylor memberitahu Sheila dia sangat menyesal atas kehilangan dan kesakitan yang dia rasakan sekarang. Dia menariknya ke dalam pelukan. Berkerut dahi Thomas apabila Sheila membalas, saya minta maaf. Saya minta maaf.”

Lagi: Chicago Fire: Violet dan Ketua Hawkins ‘kecoh’ di hadapan

Seterusnya pada Yang Berani dan Yang Cantik: Li marahkan Sheiladan perhimpunan keluarga Steffy.

jangan ketinggalan Foto pelakon cantik Bold & Beautiful dalam galeri foto di bawah.

Sila ambil perhatian bahawa jika anda membeli sesuatu dengan mengklik pada pautan dalam cerita ini, kami mungkin menerima komisen kecil daripada jualan itu.

Rindu episod hari ini? Kejar melalui Paramount Plus.

We would like to give thanks to the writer of this article for this outstanding web content

Sheila Terkejut Apabila Deacon Memberitahu Steffynya Masih Hidup — Dan Dia Terus Ke Hospital


You can view our social media pages here and other pages related to them here.https://paw6.info/related-pages/