Stone Cold Stunners Dari WrestleMania 38, Peringkat

WrestleMania 38 berlaku pada hujung minggu ini, dan ia cukup bagus! Pertunjukan terbesar WWE tahun ini kini menjadi tontonan dua malam, dan edisi khusus ini hanya mempunyai detik-detik yang cukup untuk mewajarkan pertunjukan empat jam berturut-turut. Pada hari Sabtu, Bianca Belair memenangi Kejohanan Wanita Mentah dalam satu perlawanan menentang Becky Lynch. Pada hari Ahad, Sami Zayn tewas kepada Johnny Knoxville dengan bantuan daripada Chris “Party Boy” Pontius dan Wee Man. Ia adalah jenis tontonan; mungkin bukan gusti terbaik di dunia, tetapi pastinya yang terbesar dan paling bodoh.

Bahagian terbesar persembahan itu, tidak dinafikan, kembalinya Stone Cold Steve Austin ke pertandingan dalam gelanggang. Legenda berusia 57 tahun itu tidak pernah bergelut dalam WWE sejak 2003, tetapi dia kembali untuk perlawanan yang kelihatan seperti perlawanan selamat tinggal yang pantas menentang Kevin Owens. Sebaliknya, Austin sebenarnya pergi bekerja, dan pasangan itu mempunyai padanan yang cukup mantap yang malah melibatkan Austin mengambil supleks yang kelihatan menyakitkan secara langsung pada konkrit:

Apabila anda mempunyai Stone Cold Steve Austin tersedia, anda menggunakan dia sebanyak mungkin, itulah sebabnya Texas Rattlesnake berpusing-pusing mengenai penyudahnya, Stone Cold Stunner, pada seberapa ramai orang yang mungkin. Sepanjang dua malam itu, Austin menghantar lima Stunners kepada lima lelaki berbeza. Penerima Stunners itu semuanya menjual langkah itu dengan cara yang berbeza, mulai dari kegagalan yang terlalu dibesar-besarkan hingga … betul-betul, sebaliknya. Dengan itu, mari kita peringkat mereka.

5. Vince McMahon

Sejujurnya, jika saya meletakkan kedudukan jualan ini berdasarkan berapa banyak kegembiraan yang saya perolehi daripada mereka, ini dengan mudah akan menjadi No. 1. Atas sebab yang terlalu bodoh untuk masuk, Vince McMahon yang berusia 76 tahun mendapati dirinya berada di gelanggang dengan musuh lama dan cuba mengambil Stunner untuk menghantar semua orang pulang dengan gembira. Sebaliknya, McMahon berjaya mengambil apa yang kini secara pasti merupakan Stunner paling teruk sepanjang masa, mengalahkan isterinya Linda dan bekas majikan isterinya, Donald Trump. Ini sempurna, dan saya tidak mempunyai nota.

4. Kevin Owens

Jika terdapat satu MVP sebenar WrestleMania 38, ia adalah Kevin Owens. Selepas membina segmen rancangan bual bicara sendirian sepanjang bulan lepas, Owens kemudiannya dapat membawa Austin yang sangat permainan ke perlawanan yang boleh dilalui, walaupun lelaki berusia 57 tahun itu dibuat daripada kertas tisu pada ketika ini dalam hidupnya. Oleh itu, agak malang bagi saya untuk mengatakan bahawa penjualan Stunner itu meninggalkan banyak yang diingini. Ia tidak buruk, tetapi ia tidak begitu diingati. Memandangkan Austin adalah salah satu inspirasi Owens yang sedang membesar, saya pasti dia masih ingat semuanya sama.

3. Byron Saxton

Komedi mematikan yang paling lucu yang pernah WWE keluarkan, untuk wang saya, datang semasa salah satu episod Raw pertama era COVID-19: Austin cuba mendapatkan respons orang ramai selama 3:16 Hari daripada Pusat Persembahan yang kosong, hanya untuk mendapatkan satu daripada Byron Saxton:

Sesiapa yang mengatakan WWE tidak boleh melakukan penceritaan jangka panjang jelas tidak menonton pada hari Sabtu, kerana Saxton datang ke gelanggang untuk berkongsi bir dengan Austin selepas kemenangannya, hanya untuk dihantar melantun dari tikar. Ini adalah jualan berlebihan klasik Stunner, dan oleh itu, ia berada di tengah-tengah kedudukan ini dengan sempurna.

2. Pat McAfee

Pat McAfee sangat mahir dalam gusti profesional. Saya tidak tahu pasti sehinggalah dia menjadi miliknya WrestleMania debutnya pada malam Ahad, tetapi perlawanannya menentang Austin Theory menyaksikan bekas pemain itu membawa but kerjanya dan mempamerkan persembahan yang menakjubkan. Selepas kemenangan, dia dipaksa ke perlawanan lain, kali ini menentang McMahon yang disebutkan di atas dan sudah tua, yang menewaskannya dengan sedikit bantuan daripada Teori. Itulah yang membawa Austin keluar untuk memukul Stunner pada semua orang, termasuk McAfee semasa roti bakar bir selepas perlawanan.

Semua kredit di mana kredit perlu dibayar di sini: McAfee menjual hebat dari Stunner, jatuh ke belakang sambil menembak bir dari mulutnya seperti air pancut. Mata bonus untuk penjualannya yang berterusan di atas lantai, sambil masih meneguk bir:

1. Teori Austin

Jualan Stunner terbaik pada hujung minggu, dan salah satu yang terbaik, datang dari Teori, walaupun. Muzik tema pemecah kaca Stone Cold yang kedua melanda, saya menjangkakan bahawa dia akan memukul Theory dengan Stunner, dan saya juga menjangkakan Teori kenyal dan dramatik akan menjualnya secara berlebihan kepada neraka dan belakang. Itu sahaja yang dia lakukan, mengambil petunjuk daripadanya Batu dan mendiang Scott HalSaya bermain ping pong dari atas tikar dan melantunkan beberapa kaki ke udara. Ia sempurna, dan sangat bodoh. Untuk itu, ia adalah yang terbaik, kerana ia adalah yang benar-benar menunjukkan betapa menghiburkan WWE apabila ia cenderung menjadi persembahan yang paling bodoh dengan cara yang terbaik.



We want to give thanks to the author of this article for this remarkable content

Stone Cold Stunners Dari WrestleMania 38, Peringkat


You can find our social media accounts as well as the other related pageshttps://paw6.info/related-pages/