The Rookie Boss pada Tayangan Perdana Musim 5 Twist Paling Mengejutkan #Chenford Twist Lagi dan Apa Yang Berlaku Seterusnya

Berikut mengandungi spoiler besar-besaran daripada The RookieTayangan perdana Musim 5.

Malam Ahad ini di The RookieTayangan perdana Musim 5, apa yang berlaku di Vegas antara “Dim” dan “Juicy” tidak kekal di Vegas untuk Tim dan Lucy.

Sebelum meneruskan dinamik menyamar sebagai samseng dan mollnya, Sarjan Bradford (lakonan Eric Winter) dan Pegawai Chen (Melissa O’Neil) masing-masing didorong oleh orang kepercayaan (Lopez, Tamara) untuk menjawab sebarang sebenar perasaan yang timbul di bawah permukaan.

Kemudian, dalam perjalanan ke Vegas di PJ pengedar dadah, mereka berkongsi satu lagi ciuman “palsu” ghairah, berpanjangan, untuk membantu menjual telatah Dim and Juicy’s Mile High Club. Selepas itu, Tim sendiri juga memeriksa perut Lucy tentang apa yang mungkin dia rasakan – tetapi dia mengenepikan ciuman “amalan” meyakinkan mereka sebagai hanya mempunyai kesan yang boleh difahami daripada perbuatan intim.

Setelah tugasan yang berjaya itu selesai dan Tim mengantar Lucy pulang, dia menegaskan bahawa mereka secara teknikal masih “menyamar” sebagai burung kekasih, dan dia menjemput Tim masuk. Selepas berfikir panjang, dia mengambil umpan.

Mengambil “Chenford” sejauh ini dalam tayangan perdana Musim 5 “terasa seperti tempat organik untuk pergi,” kata pelakon Alexi Hawley kepada TVLine. “Realitinya ketika dia menjadi penyelia langsungnya, tidak mungkin [to go there]. Walaupun sekarang, kami berada di tempat yang terdapat percanggahan dari segi pangkat, jadi itu masih menjadi isu, tetapi rasanya kami sedang membina tempat ini di mana ia berasa organik untuk menolaknya.”

Twist doppelgänger akhir Musim 4, yang membuka jalan bagi Tim dan Lucy untuk menyamar sebagai pasangan penjenayah, “membolehkan kami membiarkan beberapa perkara yang penonton benar-benar lihat di bawah permukaan muncul,” kata Hawley, “dan kini kami di tempat yang kita tidak boleh mengabaikannya. Jadi musim ini, kami pastinya perlu bersandar kepada apa sahaja yang akan berlaku, peringkat seterusnya.”

Tetapi bagaimana rupa mana-mana “peringkat seterusnya” sekarang apabila gandingan Tim dan Lucy diganggu oleh penemuan mengejutkan kekasihnya, ADA Chris Sanford (Kanoa Goo), terhampar di atas sofa dengan celah pergelangan tangannya — hasil tangan mengerikan siri yang melarikan diri pembunuh Rosalind Dyer?

“Rosalind adalah marah kepada Lucy kerana tidak hadir di mahkamah dan tidak bermain permainannya…,” kata Hawley mengenai agenda Dyer. “Itu adalah cara dia untuk kembali kepada Lucy. Dan ia juga merupakan halangan yang agak kejam untuk melemparkan ke arah Chenford.”

Walau apa pun nasib Chris, “akan ada rasa bersalah yang besar” untuk Lucy, yang bertanggungjawab kerana dia menjadi sasaran. “Rosalind hanya memilih Chris kerana Lucy, jadi itu pasti akan memberi kesan,” kata Hawley.

Adakah Lucy yang terguncang akan membahagikan apa yang akan berlaku antara dia dan Tim, semasa dia memproses apa yang berlaku kepada Chris? “Ia pasti akan memberi kesan pada pandangannya tentang apa yang dia akan lakukan dengan Tim,” pratonton Hawley. “Itu adalah sesuatu yang dia perlu mengemudi – realiti yang mengejutkan itu, atau percikan air sejuk” pada saat yang intim.

Di tempat lain dalam tayangan perdana Musim 5: Pegawai John Nolan (Nathan Fillion) telah diberikan “tiket emas” untuk kepahlawanannya yang licik dalam akhir Musim 4 — menjemputnya untuk memilih mana-mana jawatan LAPD seterusnya yang dikehendakinya.

Menegaskan bahawa tiket emas dalam senario sedemikian adalah perkara sebenar, Hawley menyatakan, “Anda tidak boleh berkata, ‘Saya mahu menjadi pesuruhjaya,’ tetapi mana-mana bahagian, apa-apa pekerjaan yang anda mahu, mereka kehendak melatih anda untuk — itulah sebabnya saya suka teguran setiap orang bercakap tentang perkara yang patut dia lakukan,” unit K-9/mendapatkan untuk memastikan anjing itu disertakan!

Nolan sebaliknya akan menggunakan ganjaran itu untuk kembali ke landasan pegawai latihan, yang “sangat selaras dengan apa yang kami cuba lakukan sebagai pertunjukan polis yang bercakap tentang bagaimana satu-satunya cara untuk polis berubah adalah untuk polis kepada ubah“jelas Hawley.

Apakah jenis TO Nolan, apabila pertunjukan baharunya bermula dengan Episod 3 (dan mengikuti lompatan masa yang sederhana)? Adakah dia akan mengambil sebarang petunjuk daripada Tim, Nyla, Angela atau Talia apabila memecahkan but pertamanya?

“Saya fikir Nolan di hati adalah seorang yang empati — dia seorang pendengar, dia seorang yang suka bertanya — jadi saya tidak fikir sesiapa akan percaya dia sebagai seorang yang keras kepala seperti Tim,” kata Hawley. “Tetapi ada garis makhluk ini juga bagus atau juga sanggup memberi faedah keraguan pada pekerjaan apabila s–t boleh datang entah dari mana dan membalikkan segala-galanya.

“Kami akan membuang a banyak kepadanya,” kongsi Hawley, yang akan menimbulkan persoalan: “Bagaimana anda melatih seseorang apabila huru-hara berlaku?”

Nak cedok The Rookieatau untuk rancangan lain? E-mel InsideLine@tvline.com dan soalan anda mungkin dijawab melalui Talian Dalam Matt.

We would love to say thanks to the writer of this short article for this awesome content

The Rookie Boss pada Tayangan Perdana Musim 5 Twist Paling Mengejutkan #Chenford Twist Lagi dan Apa Yang Berlaku Seterusnya


Take a look at our social media accounts along with other related pageshttps://paw6.info/related-pages/