Apa yang dikatakan pemandu NASCAR selepas Nashville Superspeedway – NBC Sports

Inilah yang dikatakan pemandu selepas perlumbaan Siri Piala Ahad di Nashville Superspeedway di Lubnan, Ten.:

Chase Elliott — Pemenang: “Sangat berbangga dengan pasukan kami kerana kami mengalami kemunduran (dengan hentian pit) di sana kira-kira separuh jalan, dan kami dapat mendapatkan NAPA Chevy kami didail semula dan kembali ke dalam campuran. Ia adalah hari yang panjang, hari yang menyeronokkan. Sangat berbangga dengan pasukan kami. Kami telah melalui satu setengah bulan yang agak sukar, jadi senang untuk kembali ke arah yang betul. Mendapat kemenangan sentiasa besar, tetapi melakukannya di bandar yang sangat menarik seperti Nashville adalah lebih baik. Nantikan gitar itu.”

Kurt Busch – Tamat ke-2: “Saya berlembut dengan dia. Saya sepatutnya membaling beberapa spatbor dan menggerakkan sedikit momentum. Saya tidak bertahan dengan kekuatan kami. Kami tidak mempunyai banyak kekuatan malam ini. Kami hanya melaksanakan dengan sangat baik. Mula semula adalah begitu-begitu dan kelajuan jangka panjang adalah baik. Saya hanya perlu bertahan dengan kekuatan kami dan saya kacau. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua rakan saya di 23XI. Kami mempunyai kumpulan lelaki dan perempuan yang hebat. Cara kami berlari, sesaat adalah keren, tetapi kami di sini untuk menang dengan situasi playoff. Camry ini dan semua TRD Camrys adalah hebat. Saya hanya benci apabila kita tidak masuk ke lorong kemenangan dan saya berada di sana. Saya ingin membaling beberapa spatbor, tetapi saya tidak menyelesaikan tugas. Semua orang akan tersenyum, tetapi saya mengecewakan mereka. Saya sepatutnya membuat rancangan yang lebih baik.”

Ryan BlaneyTamat ke-3: “Saya tidak pasti kerana perlumbaan ini terus berkembang pada lewat malam, saya fikir kami kehilangan tempat di antara beberapa kereta lain. Saya fikir panas dan licin pada siang hari kami cukup berdaya saing dan kemudian ada sesuatu yang merosot dan saya tidak fikir kami sehebat itu. Saya terpaksa pergi ke belakang dan kemudian berpusing mencuba terlalu keras. Jonathan membuat panggilan yang baik untuk berhenti di perhentian terakhir. Kenapa tidak, berlari kesembilan dan dapat berlari ketiga, jadi itu adalah panggilan yang baik olehnya. Secara keseluruhannya, saya berharap ia berada dalam cuaca panas dan licin kerana saya fikir kami lebih kompetitif, tetapi bukan penyudah yang teruk.”

Kyle LarsonTamat ke-4: “Ia pasti lebih baik apabila matahari terbenam. Saya tidak tahu apa-apa perubahan yang mereka lakukan padanya, sangat bangga dengan rakan-rakan saya kerana bekerja keras dan tabah. Tidak banyak perkara yang diselesaikan untuk kami di sana kerana kami terperangkap satu pusingan ke bawah dan kami terpaksa mengharungi ombak dan memandu dari dua puluh sesuatu ke tempat ke-10 di sana sebelum berjaga-jaga terakhir. Kami kekal di luar dan menjaringkan lima teratas. Sangat berbangga dengan pasukan No. 5 HendrickCars.com saya dan berbangga dengannya Kejar Elliott, juga. Itu bagus untuk Hendrick Motorsports dan semua orang di sana. Semua orang telah bekerja keras dan cuba memikirkan cara untuk pergi lebih pantas dan mereka pastinya yang terbaik daripada kami berempat sepanjang hujung minggu. Sejuk melihat dia menutupnya.”

Ross Chastain – Tamat ke-5: “Malam yang luar biasa untuk Joki No. 1 Chevrolet Camaro. Trackhouse Racing membawa dua kereta yang sangat laju, dan itu adalah panggilan yang tepat untuk bertanding, tetapi kami tidak tahu bahawa 10 orang akan tinggal di luar. Jika sebilangan kecil kekal di luar, kami telah mendapat peluang. Kami berjaya melalui trafik yang terbaik daripada kami semua yang bertanding, sangat berbangga dengan itu dan berbangga dengan usaha itu. Kerja yang luar biasa di jalan pit malam ini oleh krew pit kami dalam mengambil tempat di setiap perhentian sepanjang malam. Kami hanya memerlukan sedikit lagi untuk berlari dengan empat teratas itu, tetapi kami pastinya kereta lima teratas. Dalam Siri Piala, itu sahaja yang saya boleh minta.”

Austin Cindric – Tamat ke-7: “Saya akan ambil, saya rasa. Itu adalah perjalanan yang jauh untuk sampai ke sana pastinya. Jelas sekali, mendapatkan anjing bertuah itu separuh jalan melalui peringkat ketiga dan membawa Ford Mustang kami ke dalam lima teratas. Saya dilalui oleh beberapa lelaki yang memakai tayar di sana pada penghujung, tetapi jelas mempunyai kelajuan di dalam kereta. Kami hanya memerlukan kedudukan trek. Jeremy membuat panggilan yang hebat untuk berlari jauh dan kami mungkin mendapat 10 tempat daripada itu dan mungkin mendapat kira-kira enam atau lapan lagi pada permulaan semula di sana dan dapat mempunyai hari yang mewakili.”

Joey Logano – Tamat ke-9: “Ia adalah 10 teratas yang jelek, tetapi ia tetap 10 teratas. Ia adalah satu pertempuran. Saya mempunyai sedikit harapan palsu dengan layak kedua, memikirkan kami mungkin lebih baik daripada apa yang kami ada, tetapi sebaik sahaja perlumbaan bermula kami menyedari kami tidak. Kami hanya melawan segala-galanya.”

Erik Jones – Tamat ke-11: “Kami pasti mengalami pasang surut hari ini, tetapi bagus untuk bangkit dan mendapat tempat ke-11. Kami melawan pengendalian Chevy kami pada awal perlumbaan dan saya rasa kami membuat pelarasan yang betul untuk menikmati hari yang baik sebelum kelewatan hujan. Sebaik sahaja kami memulakan semula, selepas 10-15 pusingan, pengendalian akan hilang dan ia hanya sukar untuk dipandu. Kami akan terus belajar dan berusaha untuk menjadi lebih baik. Secara keseluruhan, penamat yang baik yang akan kami bawa bersama kami pada minggu depan di Road America.”

Austin Dillon – Tamat ke-14: Kami mengalami defisit awal hari ini di Nashville Superspeedway tetapi pasukan ini berjaya mengatasinya. Kami terlalu longgar untuk memulakan perlumbaan, dan itu menyebabkan kami ketinggalan awal. Kami turun satu pusingan tetapi mendapat pusingan semula. Dari situ, ketua krew Justin Alexander membuat beberapa langkah strategi yang hebat untuk mendapatkan kedudukan trek. Malangnya, pada masa kami mendapat kedudukan trek Chevy kami terlalu ketat di tempat yang sama di trek yang kami terlalu longgar pada awal perlumbaan. Pada permulaan semula dengan baki empat pusingan, kami tahu bahawa terdapat kemungkinan besar untuk terhempas. Saya hanya memeluk bahagian bawah trek dan menggali. Kami berlumba dari 18 hingga 14. Kami masih terlalu ketat pada akhirnya untuk membuat apa-apa lagi berlaku. Ia bukan apa yang kami mahu, tetapi kami menggali bersungguh-sungguh.”

Alex Bowman – Tamat ke-36: “Ia mengecewakan kerana tidak dapat menamatkan Ally 400. (Ketua Krew) Greg (Ives) dan semua orang dalam pasukan No. 48 bekerja keras untuk kereta lumba ini dan malangnya saya tidak dapat bersaing untuk menang. Kami hanya berada di tempat yang salah pada masa yang salah hari ini. Greg membaling sinki dapur ke arah kereta dan kemudian kami membuat dua pusingan sebelum remuk, jadi sukar untuk tidak dapat melihat sama ada kami akan menemui sesuatu di perhentian itu.”



We wish to give thanks to the writer of this short article for this awesome content

Apa yang dikatakan pemandu NASCAR selepas Nashville Superspeedway – NBC Sports


Check out our social media profiles and other pages related to it.https://paw6.info/related-pages/