Bears GM menyokong Fields, ‘digalakkan’ oleh kemajuan

FOXBOROUGH, Mass. — Pengurus besar Chicago Bears Ryan Poles menyatakan sokongan untuk quarterback Justin Fields semasa sidang akhbar yang tiba-tiba di dalam Stadium Gillette beberapa jam sebelum pasukannya menentang New England Patriots pada “Monday Night Football.”

“Saya tahu Justin telah menjadi topik besar dan perkembangannya,” kata Poles. “Dan kami digalakkan dengan kemajuan yang ada. Ia bukan pada statistik dan di atas kertas sepanjang masa, tetapi dia semakin baik dalam banyak bidang yang berbeza. Saya fikir secara keseluruhan, kita perlu meneruskan untuk bermain lebih baik di sekelilingnya juga untuk membolehkan dia terus bermain dengan baik dan meningkatkan keyakinannya dan beraksi pada tahap yang tinggi.”

Fields berada di kedudukan terbawah NFL dalam kebanyakan kategori statistik melalui enam perlawanan pertamanya musim ini. Quarterback tahun kedua adalah ke-32 dalam peratusan siap (54.8%), peratusan di luar sasaran (24.4%), peratusan guni (13.5%) dan peratusan tekanan (46.2%). Dia juga mempunyai peratusan pemintasan kedua terburuk (4.3%) dan peratusan penyiapan melebihi jangkaan (-10.7%), menurut Statistik Generasi Seterusnya.

Poles berkata dia akan melihat “beberapa perkara berbeza” dalam penilaiannya terhadap Fields sepanjang 11 perlawanan Bears seterusnya.

“Bagaimana dia digunakan? Adakah kita meletakkan dia dalam kedudukan di mana dia boleh berjaya? Dan kemudian pelaksanaan dan butiran apa yang dia diminta lakukan dan benar-benar mempercepatkan permainan dan membuat keputusan lebih cepat,” kata Poles. “Tetapi sekali lagi, perkara yang indah tentang bola sepak, ia bergantung kepada orang lain. Secara keseluruhannya, kami perlu meningkatkan, dan saya fikir kami akan melihat bahawa statistik semua orang untuk menjadi lebih baik dan kemudian kami akan mula meningkat.”

Dalam perlawanan terbaharu Chicago menentang Washington Commanders, kekalahan 12-7 pada 13 Oktober, Fields diasak sebanyak 18 kali, satu kerjaya baharu yang tinggi. Poles melahirkan kebimbangan terhadap quarterback itu dipukul sekerap dia musim ini tetapi tidak semata-mata menyalahkan barisan serangan, dengan menyatakan bahawa terdapat “ruang untuk penambahbaikan” untuk Fields dalam menyingkirkan bola dengan lebih pantas.

“Saya akan mengatakan bahawa apabila anda menonton pita itu, ada memberi-dan-menerima pada itu,” kata Poles. “Saya fikir ia adalah sedikit untuk melaksanakan lebih pantas. Tetapi kemudian terdapat juga beberapa perkara perlindungan yang perlu diperbaiki juga. Jadi ia benar-benar pandangan holistik yang perlu diperbaiki untuk dia kekal tegak.”

Poles telah diupah pada bulan Januari dan mengetuai Bears melalui peringkat permulaan pembinaan semula semasa luar musim. Pengurus besar memilih untuk membelanjakan dua pilihan draf teratas Chicago di cornerback Kyler Gordon dan keselamatan Jaquan Briskerkedua-duanya telah memulakan setiap perlawanan melalui enam minggu.

Pengurus besar tidak menyangka keputusannya untuk tidak melabur lebih banyak dalam barisan serangan dan menerima korps sambil menyatakan pujian tanpa gesaan untuk terjahan kiri rookie Braxton Jonesyang dipilih oleh Bears dengan pilihan pusingan kelima.

“Tidak. Untuk bercakap mengenainya, saya gembira dengan kedudukan Braxton,” kata Poles. “Saya rasa dia pemain muda. Pasti ada pasang surutnya. Dan barisan pertahanan ini seperti bukan jenaka. Jadi dia terus berkembang, dia terus menjadi lebih baik. Akan ada pasang surutnya. itu. Saya rasa Lucas [Patrick] telah melakukan perkara yang baik untuk budaya barisan serangan kami. Kalian telah bercakap awal-awal lagi tentang Justin dipukul dan tidak nampak dia kembali. Itu bertambah baik. Dan kami akan terus menggerakkan perkara-perkara dan melihat sama ada kami boleh membuat bahagian depan itu menjadi jell dan terus bertambah baik.”

Apabila ditanya tentang kemungkinan meningkatkan korps penerima Chicago dengan tarikh akhir perdagangan 1 November menghampiri untuk menambah baik permainan di sekitar Fields, Poles berkata, “Saya fikir tidak kira, kami akan sentiasa aktif dalam syarat sama ada ia membuat panggilan telefon atau memilih angkat telefon dan hanya melihat sama ada itu sesuatu yang boleh meningkatkan pasukan kami dan ia masuk akal untuk kami, bukan sahaja buat masa ini, kerana saya selalu bercakap tentang perkara ini, ia mengekalkan kejayaan untuk jangka masa yang panjang. Ia bukan masa yang singkat perbaiki sepanjang masa. Hanya menggabungkan itu bersama-sama adalah sukar kerana ia memerlukan banyak disiplin untuk dilakukan. Jadi itulah yang kita imbangkan.”

We would like to thank the writer of this post for this awesome material

Bears GM menyokong Fields, ‘digalakkan’ oleh kemajuan


Check out our social media profiles and the other related pageshttps://paw6.info/related-pages/