Berikut adalah yang terbaru mengenai kecederaan kaki pemain luar Braves, Ronald Acuña

Pengurus Braves Brian Snitker berkata Braves mengambilnya “hari ke hari.” Acuña berkata dia akan melakukan apa sahaja keputusan pasukan.

“Jika anda bertanya kepada saya, saya fikir ia akan menjadi beberapa hari, hanya kerana saya tidak boleh memberi tekanan pada kaki saya,” kata Acuña. “Jika saya boleh memberi lebih banyak tekanan pada kaki saya, saya hanya akan bermain melalui kesakitan. Tetapi sekarang, dengan kesakitan di kaki saya, saya tidak mahu memberi tekanan kepadanya.”

Adakah fakta bahawa Acuña tidak boleh memberi tekanan pada kakinya?

“Tidak jika ia tidak rosak,” kata Snitker.

Acuña berkata dia tidak diberi istilah perubatan rasmi untuk diagnosis itu. Dia kata dia request skuter tu sebab dia tak boleh letak tekanan kat kaki dia.

“Jika saya boleh memberi lebih banyak tekanan pada kaki saya, saya hanya akan bermain melalui kesakitan. Tetapi sekarang, dengan kesakitan di kaki saya, saya tidak mahu memberi tekanan kepadanya.”

– Pemain luar Braves Ronald Acuña

Selepas Acuña mengasari bola dari bahagian atas kakinya pada perlawanan Sabtu, dia terus bermain. Dia meledak gol keenam dan bermain di padang kanan sehingga bahagian atas kesembilan, apabila Guillermo Heredia menggantikannya.

“Apabila permainan berjalan, akhirnya ia hanya sampai ke tahap di mana saya tidak dapat menahannya lagi,” kata Acuña.

Musim ini, Acuña yang berusia 24 tahun memukul .281 dengan OPS .828. Dia telah mencapai tujuh larian di rumah dan telah memandu dalam 18 larian. Sebagai pemukul pendahulu Braves – dan salah seorang pemain terbaik sukan itu – dia penting untuk kejayaan kelab, walaupun ia memenangi Siri Dunia tanpa dia musim lalu.

Kini Acuña, yang menerima rawatan pada kakinya Ahad, akan menunggu sehingga ia cukup sembuh untuk dia bermain semula. Tiada siapa yang tahu bila itu boleh berlaku.

“Ia adalah perasaan yang mengingatkan saya pada tahun lepas, cuma kekecewaan kerana tidak mahu melakukan apa-apa yang berkaitan dengan pemulihan atau tugasan pemulihan atau apa-apa sahaja,” kata Acuña. “Saya hanya mahu bermain setiap hari, jadi kekecewaan tidak dapat bermain setiap hari.”

Tyler Matzek bersedia untuk memulakan tugasan pemulihan

Tyler Matzek berkata dia akan pergi ke Augusta pada hari Isnin untuk memulakan tugas pemulihan apabila Low-A Augusta memulakan siri rumah pada hari Selasa.

Matzek pada hari Sabtu melancarkan sesi latihan memukul secara langsung – yang pertama dalam proses pemulihannya. Dia telah keluar sejak Mei dengan kecederaan bahu kiri.

Dia perlukan kali ini.

“Saya fikir hanya kesihatan jangka panjang, tidak mungkin saya akan bertahan dengan kecederaan dan lebam bahu, keradangan yang saya alami,” kata Matzek Ahad. “Ia sama ada ledakan bencana atau hanya pitching yang tidak berkesan. Sekarang kami dapat mengawalnya, dapat pergi ke sana dan berkesan di atas bukit seperti saya (Sabtu) dalam BP saya secara langsung.”

Punggung Matzek terangkat pada awal latihan musim bunga. Dia melepasinya, tetapi ia boleh menyakitinya. Pada bulan Mei, dia mengalami keradangan bahu, menyebabkan Braves meletakkannya dalam senarai cedera.

Matzek berkata dia percaya dia menuju ke Augusta – dan bukan, katakan, Triple-A Gwinnett – kerana Eddie Rosario sudah berada di Gwinnett dan Braves mungkin tidak mahu menyerang kakitangan latihan olahraga di sana.

Dalam ketiadaan Matzek, bullpen masih menunjukkan prestasi yang baik.

“Mereka benar-benar cemerlang,” kata Matzek. “Ia sukar dipercayai. Dan pemula telah melakukan kerja yang luar biasa untuk membantu mereka keluar. Saya benar-benar percaya bahawa apabila kakitangan permulaan benar-benar baik, ia menjadikan bullpen sangat baik. Mereka tidak terlalu terdedah, mereka tidak terlalu menggunakan; awak boleh masuk dan buat kerja awak.”

Matzek sepatutnya kembali tidak lama lagi jika semuanya berjalan lancar. Pelega Kirby Yates boleh kembali sekitar awal Ogos. Mike Soroka boleh kembali sejurus selepas rehat All-Star.

The Braves telah bermain dengan baik musim ini, dan kakitangan mereka boleh menjadi lebih baik dalam tempoh dua bulan akan datang.

“Kami mendapat banyak pilihan,” kata Matzek. “Saya fikir ia adalah ‘masalah’ yang baik untuk dihadapi, mempunyai begitu ramai lelaki, begitu banyak senjata yang tersedia. Kami bermain untuk musim yang panjang, dan anda tidak pernah tahu apa yang berlaku.”

Eddie Rosario meneruskan tugasan pemulihan

Rosario adalah pemukul pendahulu Gwinnett sekali lagi pada hari Ahad. Tetapi kali ini, dia juga berada di padang kiri.

Sebagai pemukul yang ditetapkan pada hari Sabtu, Rosario mendapat 1-untuk-4 dalam perlawanan pertama tugasan pemulihannya.

Pada malam Ahad, Rosario adalah 2-untuk-6 dengan dua RBI, tetapi Stripers tewas 9-8 untuk menjadi tuan rumah Nashville dalam 11 babak.

The Braves belum menyediakan jadual untuk kepulangannya. Kami hanya mempunyai ini: Pemain kedudukan hanya boleh menjalani tugasan pemulihan selama maksimum 20 hari.

We would love to say thanks to the writer of this write-up for this outstanding material

Berikut adalah yang terbaru mengenai kecederaan kaki pemain luar Braves, Ronald Acuña


Check out our social media accounts and also other pages related to themhttps://paw6.info/related-pages/