Canelo Alvarez lwn. GGG 3: Kemas kini pusingan demi pusingan secara langsung

MMA Fighting mempunyai Canelo Alvarez lwn. GGG 3 kemas kini pusingan demi pusingan secara langsung untuk salah satu pertarungan tinju terbaik tahun ini yang berlangsung malam Sabtu di T-Mobile Arena di Las Vegas.

Acara utama dijangka bermula sekitar jam 11 malam ET pada DAZN bayar setiap tontonan. Semak kami Keputusan Canelo lwn GGG 3 halaman untuk mengetahui perkara yang berlaku pada kad bawah.

Ini adalah pertemuan ketiga antara dua pejuang. Kali pertama mereka bertarung pada 2017, ia diputuskan seri berpecah dan Alvarez memenangi keputusan majoriti ke atas GGG pada 15 September 2018.

Canelo Alvarez mempertahankan WBA, WBC, IBF, WBO, dan Cincin itu gelaran kelas menengah super dalam pertandingan itu.

Lihat blog langsung acara utama Canelo Alvarez lwn. GGG 3 di bawah.

Acara utama adalah seterusnya.

Lagu kebangsaan seterusnya, dengan Kazakhstan didahulukan.

Kami akan mendapat tiga lagu dengan Mexico seterusnya, diikuti oleh AS

Golovkin, pencabar, membuat langkah ke gelanggang terlebih dahulu. Gelanggang bergegar Tentera Tujuh Negara letupan melalui pembesar suara untuk menandakan kemasukannya.

Pop besar-besaran untuk juara bertahan Canelo ketika dia masuk dengan iringan muzik secara langsung.

Pengadil anda untuk pertandingan ini ialah Russell Mora.

Pusingan 1: Golovkin menjaringkan gol dengan satu tugasan selepas loceng. Canelo kelihatan untuk mendapatkan jelingannya sendiri sambil mereka mengambil masa untuk mengukur satu sama lain. Langkah masuk cangkuk kiri oleh Canelo. Mengerling tepat ke badan oleh Canelo. Tidak banyak output daripada kedua-dua pejuang dengan kurang daripada satu minit untuk pergi dalam pusingan pembukaan. Canelo mempunyai lebih banyak kejayaan dengan pukulannya, dia mengambil masa tiga minit pertama dengan lancar.

MMA Fighting menjaringkan pusingan 10-9, Canelo.

Pusingan 2: Canelo mendaratkan pukulan, kemudian menjadi petualang dengan menerjang kiri. Golovkin semakin sibuk dengan jelingannya. Canelo menjaringkan gol, tetapi tidak dapat melakukan pukulan yang lebih berat. Jab oleh Canelo, Golovkin menyerang badan. Canelo kandungan untuk jelingan. Tangan kanan ke badan untuk Canelo. Aksi masih agak tentatif melalui dua pusingan.

MMA Fighting menjaringkan pusingan 10-9, Canelo. Secara keseluruhan, 20-18 Canelo.

Pusingan 3: Kaunter hebat yang ditinggalkan oleh Canelo mendarat, pukulan terbesar dalam pertarungan setakat ini. Canelo menggandakan pukulan. Golovkin menggunakan jelingannya sendiri untuk menyelesaikan masalah. Canelo mara dengan tergesa-gesa. Golovkin menyambung dengan jelingan. Canelo mendarat sendiri.

MMA Fighting menjaringkan pusingan 10-9, Canelo. Secara keseluruhan, 30-27 Canelo.

Pusingan 4: Canelo bertali pukulan bersama-sama dengan baik, Golovkin tidak mampu melakukan lebih daripada pukulan. Canelo juga melakukan pukulannya. Tangan kanan ke atas untuk Canelo, kemudian kanan ke badan. Satu kombo menetapkan tangan kanan yang melirik ke dagu untuk Canelo. Golovkin mendaratkan pukulan, tetapi Canelo menyokongnya semula dengan pukulan kanan.

MMA Fighting menjaringkan pusingan 10-9, Canelo. Secara keseluruhan, 40-36 Canelo.

Pusingan 5: Golovkin naik tiga kali ganda dengan jelingan. Canelo mengintainya, ada kanan di badan, kemudian kiri. Canelo merobek satu lagi yang baik pada badan. Skor kombo pukulan jab-jab-body untuk Canelo. Golovkin mula membuang tangan kanan. Canelo dengan pergerakan kepala yang baik. Golovkin memukulnya dengan jelingan. Cangkuk kiri oleh Canelo, kemudian pukulan badan yang menyebabkan Golovkin tidak seimbang berundur beberapa langkah ke belakang. Skor kanan atas tangan untuk Canelo. Juara menarik diri pada akhir pusingan yang lebih dekat.

MMA Fighting menjaringkan pusingan 10-9, Canelo. Secara keseluruhan, 50-45 Canelo.

Pusingan 6: Canelo dengan jelingan untuk membuka Pusingan 6 dan dia meminta Golovkin mengelilingi. Semasa Golovkin cuba mengeraskan badannya, Canelo memukulnya ke badan dan mendaratkan cangkuk pendek. Golovkin dengan 1-2. Dia menghentikan Canelo dengan jelingan. Canelo merobek badan. Sedikit kesalahan Golovkin berjaya dilalui sebelum dia melakukan pukulan atas. Satu lagi bahagian yang sukar untuk badan mendarat untuk Canelo.

MMA Fighting menjaringkan pusingan 10-9, Canelo. Secara keseluruhan, 60-54 Canelo.

Pusingan 7: Canelo menjaringkan gol dengan tangan kiri dan mengelak beberapa pembilang Golovkin. Silang kanan oleh Canelo membawa kepada clinch. Skor mata kail kiri untuk Canelo. Uppercut oleh Canelo. Dia sedang mengejar dan Golovkin hanya tidak meletakkan banyak perkara di sana. Dia mencucuk badan Canelo. Canelo memukul Golovkin dengan tangan kanan. Dia mengekalkan jelingan yang tidak dapat difahami oleh Golovkin.

MMA Fighting menjaringkan pusingan 10-9, Canelo. Secara keseluruhan, 70-63 Canelo.

Pusingan 8: Terdapat jelingan daripada Golovkin, tetapi kita masih belum melihat lebih daripada itu. Canelo dengan satu lagi cangkuk kiri semasa mereka berpusing. Dia membuang satu lagi kiri yang mendarat. Canelo memenangi pertukaran pemain kiri. Dia mengambil kiri ke badan Golovkin. Kombo Jab-jab-body mendarat untuk Canelo. Golovkin menunjukkan tanda-tanda kehidupan, tetapi Canelo segera menyokongnya dengan kaunter. Skor tangan kanan untuk Golovkin.

MMA Fighting menjaringkan pusingan 10-9, Canelo. Secara keseluruhan, 80-72 Canelo.

Pusingan 9: Canelo naik tiga kali pada pukulan, kemudian diikuti dengan kiri dan kanan. Uppercut ke badan oleh Canelo. Skor kanan atas tangan untuk Canelo. Canelo masih menewaskan Golovkin hingga menumbuk. Golovkin dengan jelingan dan dia akhirnya melepaskan beberapa tumbukan kuat ketika Canelo bergerak bertahan. Canelo menggandakan pukulan. Golovkin mendapat hak. Tangan kiri dari Golovkin, kemudian kanan lurus. Canelo menjawab dengan dua tumbukan bersih. Canelo mencucuk badan.

MMA Fighting menjaringkan pusingan 10-9, Golovkin. Secara keseluruhan, 89-82 Canelo.

Pusingan 10: Golovkin pasti lebih longgar selepas akhirnya memenangi pusingan. Skor kiri lurus untuk Golovkin. Canelo mencampurkannya ke kepala dan badan, dia mendapat pukulan atas. Badan keras ditembak oleh Canelo. Uppercut oleh Golovkin. Canelo dengan kaunter kiri. Kedua-dua pejuang sedang mencari untuk mewujudkan jelingan mereka. Pukulan pendek di dalam tanah untuk Canelo.

MMA Fighting menjaringkan pusingan 10-9, Canelo. Secara keseluruhan, 99-91 Canelo.

Pusingan 11: Terdapat luka pada mata Canelo akibat pukulan kepala yang tidak disengajakan. Golovkin baru sahaja memecat pekerjaan itu sekarang. Canelo membalas dengan kerja badan dan pergi memburu kepala dengan pukulannya. Canelo menyelinap yang meninggalkan pengawal Golovkin. Golovkin sibuk dengan jelingannya. Golovkin ke badan. Dia memerlukan kalah mati walaupun jika dia akan mendapat kemenangan sukar difahami ke atas Canelo.

MMA Fighting menjaringkan pusingan 10-9, Canelo. Secara keseluruhan, 109-100 Canelo.

Pusingan 12: Canelo mara ke hadapan dengan cangkuk kirinya terbang. Golovkin hanya ketinggalan dengan pukulan atas. Mereka semakin leka dengan kerja clinch mereka. Golovkin memukul Canelo dengan jelingan. Jauh lebih bergelut daripada tinju dalam pusingan ini. Potongan atas kiri untuk Canelo. Golovkin mendarat 1-2 di bahagian tengah. Baik kiri ke badan untuk Canelo. Mereka bertukar beberapa tumbukan sebelum loceng dan kemudian berpelukan.

MMA Fighting menjaringkan pusingan 10-9, Canelo. Secara keseluruhan, 119-109 Canelo.

Keputusan rasmi: Canelo Alvarez def. Gennadiy Golovkin melalui keputusan sebulat suara (116-112, 115-113, 115-113)

Selepas pertarungan, Canelo berterima kasih kepada Golovkin untuk trilogi itu. “Kami memberikan peminat tiga perlawanan yang baik. Terima kasih untuk segalanya.”

Canelo menambah bahawa dia merancang untuk menjalani pembedahan pada tangan kirinya selepas pergaduhan itu.

“Semua orang tahu ini adalah kelas peringkat tinggi untuk tinju,” kata Golovkin selepas perlawanan. “Semua orang tahu ini Canelo. Anda terlepas satu tumbukan, dia boleh menamatkan pertarungan. Tengok muka dia, tengok muka saya. Kami berlatih dengan baik dan ini menunjukkan bahawa kami melakukan perlawanan yang sangat baik hasil daripadanya.”

“Hari ini, Canelo lebih baik,” tambah Golovkin.

Golvkin bersetuju bahawa daging lembu antara dia dan Canelo adalah “100 peratus” dan membandingkannya dengan LeBron James dan Kobe Bryant.

Mereka berjabat tangan dan berpelukan selepas itu.

Canelo ditanya tentang perlawanan semula dengan Dmitry Bivol dan mengatakan bahawa ia adalah pertarungan yang dia inginkan, tetapi “Saya perlukan rehat.” Bivol menewaskan Canelo Mei lalu dan dia mempertahankan gelaran kelas berat ringan WBA menentang Gilberto Ramirez pada 5 November.

We would like to thank the author of this write-up for this amazing web content

Canelo Alvarez lwn. GGG 3: Kemas kini pusingan demi pusingan secara langsung


Find here our social media profiles as well as other pages related to it.https://paw6.info/related-pages/