Dicambuk di mana-mana tetapi papan mata: Caps menewaskan Devils 6-3

Washington Capitals mendapat kemenangan besar ke atas pesaing divisyen, New Jersey Devils, untuk mencecah .500 buat kali pertama musim ini.

Penyerang jersi, Nathan Bastian menangkap lantunannya sendiri untuk meletakkan Devils mendahului awal, tetapi Nic Dowd membalas dengan gol yang dibantu oleh Beck Malenstyn.

The Devils menguasai babak kedua di mana-mana tetapi di papan mata. Hathaway menjaringkan gol tanpa bantuan, kemudian Sheary menjaringkan gol pendek, kemudian Ovechkin menjaringkan gol dari Ovi Spot, kemudian Jensen keluar dari tiang dan masuk.

Tempoh empat gol itu sudah memadai untuk penjaga gol Jersey Mackenzie Blackwood, jadi kami dapat melihat rakan lama kami Vitek Vanecek menjaringkan gol untuk gol ketiga. Tomas Tatar mendapat satu gol empat minit masuk ketiga, kemudian Jesper Bratt mengeksploitasi pertukaran barisan untuk membawa Devils dalam masa dua. Aliaksei Protas mendapat belati pada VV manis yang malang.

Caps menang!

Putarkan ke atas.

  • Mari kita berpura-pura untuk beberapa peluru yang permainan ini jelas menggegarkan. Saya akan melakukan yang pertama ini tanpa sebarang jenaka pendek.
  • Conor Sheary menjaringkan gol pendek pertama dalam kariernya. Dia sekarang terikat dengan Tom Wilson untuk gol kedua terbanyak sepanjang tiga musim lalu (37). Di tempat pertama ialah Ovi, jangan cha tahu.
  • Saya telah menggigit kuku saya tentang Alex Ovechkinpengeluaran setakat ini. Saya terkesima – terkebil-kebil, bruv – melihat dia merakam Tangkapan Ovi klasik dari Ovi Spot. Tee-up hebat oleh John Carlson. No. 783 menghalang kebimbangan saya yang hilang untuk satu malam.
  • Barisan keempat adalah yang terbaik pasukan, menyumbang dua gol semasa bermain di bawah tekanan yang tinggi. Ia adalah hebat untuk melihat Beck Malenstyn mendapatkan bantuan pertamanya dalam permainan NHL ke-16nya. Saya tidak tahu cukup untuk mengatakan dia sesuai di luar sana, tetapi saya ingin melihat lebih banyak tentang dia.
  • Juga pada petua belia: Aliaksei ProtasGol tempoh ketiga adalah gol pertamanya musim ini. Rasanya seperti dia berpegang pada yang besar tahun ini.
  • Charlie Lindgren mendapat permulaan kedua di jaring dan dia hebat. Itu adalah permainan yang sangat sukar, dan dia menyahut cabaran itu. Saya tertanya-tanya jika kita tidak melihat dia mengambil lebih sedikit beban kerja dalam beberapa bulan akan datang.
  • Baiklah, mari kita menjadi nyata. The Capitals telah dikalahkan sepanjang perlawanan ini. Saya akan menyerahkan kepada Chris untuk menghitung pagi esok. Satu-satunya regangan di mana Caps bermain dengan baik ialah tiga atau empat saat sejurus sebelum setiap gol mereka. The Caps mendapat lantunan, dan Devils mempunyai seekor ayam belanda dalam jaring. Saya mempunyai masa yang sangat baik, tetapi itu bukan jenis hoki yang anda boleh membina musim.
  • Saya masih tidak pasti jika Syaitan adalah urusan sebenar, tetapi saya lebih yakin selepas perlawanan ini. Mereka kuat dalam ketiga-tiga zon, tetapi terutamanya dalam neutral, di mana skuad cepat dan muda mereka dengan berkesan menutup penyertaan Washington. Mereka memerlukan penjaga gol yang lebih baik. Mungkin Demko akan dijual.

Kemenangan hebat dalam permainan yang mengerikan. Dua mata kedudukan besar diambil dengan berita buruk. Beberapa permainan heroik dalam usaha pasukan yang suram. Saya menikmati yang ini dan takut apa yang dikatakan tentang pasukan yang menang.

Foto tajuk: @SmithersChuck



We want to say thanks to the author of this post for this incredible content

Dicambuk di mana-mana tetapi papan mata: Caps menewaskan Devils 6-3


You can find our social media profiles here as well as additional related pages here.https://paw6.info/related-pages/