Dua mata yang amat diperlukan di tempat sendiri: Capitals menewaskan Lightning 4-3

Washington Capitals dan Tampa Bay Lightning beraksi pada malam Rabu, kedua-duanya memerlukan kemenangan untuk membetulkan kapal mereka yang goyah. Hanya satu pasukan boleh pergi dengan dua mata penuh.

Martin Fehervary melompat ke dalam permainan untuk membuka jaringan pada malam itu. John Carlson meledak satu lagi permainan kuasa. Nikita Kucherov membalas dengan pergelangan tangan tanpa bertanding dari slot. Alex Ovechkin meletakkan anak-anaknya kembali dua tepat sebelum Nick Paul bertindak balas sekali lagi untuk memotongnya menjadi dua.

John Carlson menewaskan Andrei Vasilevskiy sekali lagi untuk gol keduanya malam itu dan mata keempat. Ross Colton mengembalikan Lightning satu masa ke dalam permainan lewat pada yang ketiga.

Capitals menewaskan Lightning 4-3!

  • Permainan yang agak sekata, sangat terbuka dalam bingkai pertama. Entah bagaimana lima gol mungkin lebih ringan. Itu bukan permainan yang saya pilih untuk bermain menentang Lightning tetapi hei, pendahuluan adalah pendahuluan.
  • Gol pertama menentang adalah seperti lambang Caps untuk tempoh panjang musim ini. Mereka harus mengelakkan mereka. Hanya kurangnya usaha dan sekumpulan lelaki yang tidak menggerakkan kaki mereka kelihatan seperti mereka baru saja dijatuhkan di atas ais di tengah-tengah permainan NHL buat kali pertama dalam hidup mereka.
  • Ilya Samsonov kadang-kadang sukar untuk ditonton, kawan. Matlamat Nick Paul itu adalah satu yang dia hanya perlu ada. Sejurus selepas Caps bangkit semula dua gol jadi ia adalah pembunuh tambahan. Gol ketiga dia hilang sepenuhnya dan berada sembilan belas batu dari kedudukan yang betul yang dia perlukan. Cuma malangnya tipikal untuknya musim ini.
  • The Caps keluar untuk yang kedua dan jujur…mempunyai tempoh yang sangat hebat. Itu bagus untuk dilihat. Mereka mempunyai lima peluang bahaya yang tinggi pada lima lawan lima berbanding sifar Tampa. Pertahanan berasa sangat aktif kepada saya dalam permainan ini dan keagresifan itu membuahkan hasil lebih banyak daripada tidak melalui empat puluh minit.
  • Alex Ovechkin meledak untuk gol ke-773 dalam kariernya dan gol itu juga merupakan mata ke-1,400 sepanjang masanya. Isterinya Nastya hadir buat kali pertama sejak Januari selepas pulang dari Rusia.
  • John Carlson dengan malam empat mata dan jika tidak kerana kuku kaki yang ofsaid akan mempunyai hatrik dan lima mata. Apabila dia melangkah seperti ini, ia benar-benar menjadikan pasukan dan terutamanya permainan kuasa sukar untuk ditentang.
  • Terdapat jalan tengah antara panel selang NBC dan panel selang TNT. Mungkin suatu hari nanti rangkaian akan menemuinya tetapi buat masa ini, kami nampaknya terjebak dengan jenaka disfungsi erektil nombor 459.
  • Ketiga pertahanan yang hebat. Petir tidak mempunyai apa-apa.
  • Jerit kepada Trevor van Riemsdyk kerana kerjanya mengenai hukuman bunuh. Mungkin hero yang paling tidak didendang dalam pasukan Caps ini. Pemain hoki yang hebat.
  • Nikita Kucherov dengan hiasan ole besar berhampiran hujung sana. Khas untuk dia. Mendapat gol pasukannya dengannya juga.

The Caps akan mendapat cuti beberapa hari lagi sebelum mereka akan bertemu dengan Penguin pada hari Sabtu untuk pesta cinta Bahagian Metro petang.

Gambar tajuk ihsan Hannah Greene



We want to give thanks to the writer of this write-up for this outstanding material

Dua mata yang amat diperlukan di tempat sendiri: Capitals menewaskan Lightning 4-3


You can find our social media profiles here , as well as other pages related to them here.https://paw6.info/related-pages/