Eagles News: “Bukan tidak realistik untuk berfikir Kayvon Thibodeaux boleh menjadi ahli lembaga pengarah” di No. 15

Mari pergi ke Philadelphia Eagles pautan…

Buku nota buzz draf NFL 2022, khabar angin dan kesesuaian berjalan kembali: Kemas kini tentang Kayvon Thibodeaux, Evan Neal, Kyle Hamilton, Breece Hall – ESPN+
Sudah tentu, kebimbangan di atas boleh menjadi sia-sia, kerana ia hanya memerlukan satu pasukan untuk menyukai prospek. Singa atau orang Texas boleh mengambil Thibodeaux di No. 2 atau 3, tetapi kata dari sumber dalam liga ialah Thibodeaux dijangka dirangka di luar lima pilihan terbaik malah boleh dipilih di luar 10 teratas. Melihat kepada susunan draf, jika Seahawks (No. 9) dan Jets (No. 10) tidak memilih Thibodeaux, dia boleh tergelincir lebih jauh, kerana Washington, Minnesota, Houston dan Baltimore tidak dijangka akan memilih pass-rushers pada pilihan No. 11-14. Banyak yang boleh berubah sebaik sahaja draf bermula dan panik bermula, tetapi satu bulan selepas ini adalah tidak realistik untuk berfikir Thibodeaux boleh berada di papan untuk Eagles di No. 15. [BLG Note: ESPN notes Thibodeaux could drop due to concerns related to his production, interviews, and injury.]

Draf NFL: Prospek gelongsor mana yang patut disasarkan oleh Eagles? Mana yang harus mereka wariskan? – Penanya
Thibodeaux mempunyai kekili sorotan yang mengagumkan, tetapi terdapat kebimbangan yang sah tentang konsistensinya dan usahanya jika dia tidak memenangi perlawanannya lebih awal. Walaupun dia mempunyai alat untuk menjadi pemburu kelebihan yang dominan, dia tidak pernah menjadi seperti itu di Oregon. Akibatnya, Georgia edge rusher Travon Walker telah melonjakkan Thibodeaux dalam kebanyakan draf olok-olok, kejatuhan yang curam bagi pemain yang pernah diunjurkan sebagai pilihan No. 1 keseluruhan. Sukar untuk mengetahui sama ada mana-mana pasukan harus menghilangkan kebimbangan personaliti dan usaha dengan Thibodeaux tanpa sempat mengenalinya. Jika Eagles yakin kebimbangan itu salah arah, dia terlalu berbakat untuk meneruskan dengan pilihan ke-15. Jika mereka tidak pasti, ia adalah risiko yang besar untuk diambil.

Simulasi Draf Mock NFL: 10 pilihan untuk Eagles – BGN
Untuk wang saya, Chris Olave adalah penerima terbaik dalam kelas dan betul-betul jenis pemain yang diperlukan oleh Eagles dalam kesalahan mereka. Kepantasan dan laluan larian Chris Olave yang bijak akan memberi Eagles ancaman mendalam yang berbahaya untuk membuka padang untuk DeVonta Smith dan Dallas Goedert.

Eye on the Enemy #89: Perkara paling mengejutkan berlaku di luar musim ini dengan Gary Myers – BGN Radio
John Stolnis bercakap dengan penulis NFL Gary Myers tentang perkara yang dia fikir adalah perkara paling gila dan paling mengejutkan berlaku di luar musim ini. Selain itu, John memberikan 10 pergerakan luar musim Teratasnya di sekitar NFL, diduduki di mana Malcolm Jenkins tergolong dalam kalangan penandatanganan ejen bebas Eagles sepanjang masa, dan kedudukan jadual Eagles dari segi kesukaran tahun depan.

Kumpulan gred agensi percuma Eagles – PhillyVoice
Ya Tuhan saya akan membina aneurisme otak dengan semua pujian “mereka memotong dan menandatangani semula Fletcher Cox” ini. Dia berusia 31 tahun, dia jelas merosot, dia muncul daripada musim terburuk dalam kariernya pada 2021 selepas musim buruk pada 2020, dia tidak menyukai skim itu, dan mereka membayarnya $14 juta. Mereka mengambil penalti yang besar untuk menyingkirkan satu kontrak buruknya dan kemudian hanya memberinya kontrak baru yang mengerikan. Tidak ada salahnya membiarkan lelaki berjalan dan bukannya membayar lebih kepada mereka.

Bekas peninjau Eagles, penganalisis draf, meramalkan apa yang boleh dilakukan oleh pasukan dengan 3 pilihan pusingan pertama – NJ.com
Muncul dalam podcast “Takeoff with John Clark” NBC Sports Philadelphia, penganalisis draf Rangkaian NFL Daniel Jeremiah berkata dia sangat meragui bahawa Eagles akan menggunakan ketiga-tiga pilihan itu. Malah, Jeremiah, yang merupakan bekas pengakap untuk Eagles, berpendapat bahawa Eagles akan sangat aktif pada malam draf. “Tiada peluang. Sifar peluang. Saya akan katakan saya akan terkejut, tetapi itu tidak hampir menggambarkan betapa terkejutnya saya,” Jeremiah memberitahu Clark tentang menggunakan ketiga-tiga pilihan. “Kami telah berkata, ‘Baiklah, apa yang mereka tukar balik sekali?’ Saya tidak akan terkejut jika mereka menukar semula dengan beberapa pilihan ini. Saya tidak menjangka mereka akan tinggal di sana. Saya akan bayangkan mereka juga akan mencuba dan mendapatkan beberapa aset dalam draf tahun depan.” Jeremiah berkata aset tambahan akan bertindak sebagai insurans jika quarterback Jalen Hurts tidak maju dan bermain dengan cukup baik untuk menjamin menjadi starter selepas musim 2022, mengatakan mereka boleh menggunakan pilihan untuk berdagang dengan quarterback veteran atau naik dalam draf 2023 ke ambil satu.

Ahad: Temui Connor Barwin, Brent Celek dan kumpulkan wang untuk Cabaran Autisme Eagles – PE.com
April ialah Bulan Kesedaran Autisme dan walaupun perlawanan Eagles seterusnya tidak sampai hujung tahun ini, ia akan menjadi suasana perayaan seperti pintu belakang di West Chester, Pennsylvania, Ahad ini. Patrick Dolan, Naib Presiden Teknologi Bola Sepak Eagles dan Pasukan Dolan beliau menganjurkan kutipan dana di Barnaby’s di West Chester Ahad ini dari jam 2-6 Petang dengan kutipan dikumpulkan untuk Cabaran Autisme Eagles. Legenda Eagles Connor Barwin dan Brent Celek, SWOOP, dan Pasukan Sorak Eagles akan berada di tangan. Tiket adalah $50 dan akan ada item bertanda tangan satu-satunya yang tersedia untuk dimenangi dalam undian. “Semua orang mahu melakukan bahagian mereka untuk cuba membantu mengumpul wang untuk Cabaran Autisme Eagles,” kata Dolan. “Matlamatnya adalah untuk mengumpul wang dan bersenang-senang.”

Memecahkan beberapa dagangan Cowboys hipotesis semasa Draf NFL 2022 – Blogging The Boys
Eagles Terima: No. 24 keseluruhan, No. 88 keseluruhan, 2023 pilihan pusingan ketiga. Koboi Terima: OT Trevor Penning, Iowa Utara (No. 16 keseluruhan), pilihan pusingan kelima 2023. Walaupun ia mungkin tidak kelihatan seperti keperluan segera musim ini, serangan menyerang pastinya sesuatu yang perlu dibimbangkan oleh Cowboys dalam masa terdekat. Selepas melepaskan La’el Collins, Cowboys bersedia untuk mempunyai Tyron Smith di sebelah kiri dan Terence Steele di sebelah kanan musim ini. Smith yang berusia 31 tahun itu sekali lagi bertarung dengan kecederaan teruk musim lalu, mengehadkannya untuk bermain dalam 11 perlawanan sahaja. Smith tidak memainkan jadual penuh sejak 2015, dan kemungkinan besar dia tidak akan melakukannya lagi dalam kerjayanya. Sebaliknya, Terence Steele bermain jauh lebih baik pada musim lalu berbanding tahun barunya. Trajektorinya semakin meningkat, tetapi dia masih bergelut pada masa-masa pada 2021, membenarkan tiga atau lebih tekanan sebanyak lima kali. Jika Cowboys membuat langkah ini dengan Eagles dan bertukar untuk mengatasi Iowa Utara dengan Trevor Penning, dia mungkin akan menjadi pengganti jangka panjang mereka untuk Smith di terjahan kiri. Penning boleh meluncur masuk dan bermula di LG musim ini, dan berpindah untuk menggantikan Smith di LT apabila masanya di Dallas berakhir.

Adakah Washington Menjadi Lebih Baik atau Teruk Di Luar Musim Ini? – Hogs Haven
WR – Ini kekal sebagai keperluan pasukan teratas, dan terdapat dua sebab utama untuk itu. Pertama, sambungan Terry McLaurin sepatutnya berada di kaki langit. Menjangkakan Terry akan mendapat sekurang-kurangnya $20J/AAY, dan Curtis Samuel ditandatangani sepanjang musim 2023 dengan purata $11.5J/AAY, masuk akal untuk mencari 1b atau nombor 2 wideout yang sah untuk digandingkan bertentangan dengan McLaurin pada tawaran rookie murah . Kedua, kami benar-benar tidak mempunyai satu langkah untuk menentang Terry musim lalu. Samuel, apabila sihat, mungkin lebih kepada pemain jenis slot/RB, dan Dyami Brown masih belum menunjukkan dia berada dalam liga ini. Cam Sims telah ditandatangani semula, tetapi dia mungkin paling sesuai dalam peranan simpanan. Dengan kelas yang dimuatkan pada kedudukan itu, dan dengan Komander memilih di luar 10 teratas, ini menyediakan dengan baik untuk penerima teratas mendengar namanya dipanggil pada awal draf.

Beg mel Big Blue View: Draf, draf dan banyak lagi soalan draf – Big Blue View
Ya, Bob, banyak langkah yang dibuat oleh GM Joe Schoen adalah tampalan sementara. Itu sahaja yang mampu dia lakukan. Dia sedang mengumpul veteran yang cekap untuk mencuba dan meluangkan masa untuk mencari penyelesaian yang lebih baik melalui draf dan kerana dia dapat menjadikan had gaji lebih sihat pada tahun-tahun akan datang. Pemain manakah yang akan berada dalam senarai pada 2023? Marilah! Saya tidak pasti saya boleh memilih dengan betul 35 orang yang akan berada dalam senarai 53 orang pembuka musim untuk 2022 sekarang. Sekurang-kurangnya izinkan saya menyelesaikan draf sebelum cuba meneka. Pemain asas? Itu tidak berbeza dengan ketika Schoen mengambil kerja itu. Andrew Thomas, Xavier McKinney, Azeez Ojulari, mungkin Leonard Williams. Semoga Saquon Barkley, Kadarius Toney, Daniel Jones. Saya tidak menambah Dexter Lawrence. Saya mahu melihat sama ada Giants mengambil pilihan tahun kelima Sexy Dexy. Saya sentiasa berharap untuk keluar dari setiap draf dengan dua atau tiga pemain yang akhirnya mendapat kontrak kedua dan menjadi pemain teras untuk jangka panjang.

Ejen bebas QB Colin Kaepernick untuk melontar di hadapan pengakap NFL pada permainan musim bunga Michigan – NFL.com
Usaha Colin Kaepernick untuk mendapatkan kembali NFL akan diteruskan hujung minggu ini di Ann Arbor, Michigan. Kaepernick akan mengadakan pameran lontaran semasa separuh masa permainan musim bunga Universiti Michigan pada hari Sabtu di Stadium Michigan, lapor NFL Network Tom Pelissero dan Ian Rapoport, melalui wayar transaksi. Pemain yang layak draf akan menangkap pas daripada Kaepernick, dan kakitangan pasukan NFL yang hadir akan dibenarkan untuk menonton acara itu, tambah Pelissero.

Panduan untuk WrestleMania 2022 jika anda tidak menonton gusti selama setahun – SB Nation
Sifar naungan kepada sesiapa sahaja yang mengabaikan WWE dari masa antara WrestleManias. Menonton gusti selama setahun bukan sekadar masa lalu, ia adalah satu komitmen yang terkutuk. Sial, mengabaikan sebahagian besar tahun mungkin merupakan perkara yang paling bijak untuk kesihatan anda, kerana anda dapat menikmati hasil akhir musim, tanpa sebarang episod buruk sepanjang perjalanan. WrestleMania telah menjadi acara dua malam dalam beberapa tahun kebelakangan ini — dan memberi amaran lebih awal, ia akan mengambil masa kira-kira empat jam setiap malam. Ia adalah jumlah gusti yang tidak masuk akal jika anda tidak bersedia untuk itu. Namun, ia adalah WrestleMania … ia adalah acara yang hanya boleh kami nikmati sekali setahun, dan anda layak untuk meletak kereta di atas sofa untuk masa yang bodoh dan menonton orang dewasa yang dewasa saling bercakaran. Anda telah memperolehnya. Jika anda lebih memilih, dan anda hanya mahu menumpukan perhatian pada beberapa perlawanan marquee, kami akan memecahkan kad tersebut dan memberitahu anda perkara yang anda tidak patut terlepas.

Reaksi NFL #34: Pecahan draf Timur AFC dan NFC serta implikasi fantasi – Rancangan SB Nation NFL
Selamat datang ke edisi lain NFL Reacts! Stephen Serda dan Kate Magdziuk sedang memecahkan keperluan draf Timur AFC dan NFC dan kemungkinan kesan fantasi. Terdapat satu kes untuk Bills, Jets dan Patriots untuk semua memburu penerima yang luas dalam draf yang akan datang–dan ikan lumba-lumba cukup banyak musim bersedia dengan sangat sedikit pilihan. The Eagles mempunyai 3 pilihan pusingan pertama, dan kami akan terkejut jika mereka tidak mendapat sekurang-kurangnya satu penerima lebar. Selebihnya NFC East nampaknya bersedia untuk menghasilkan secara ofensif–tetapi jangan terkejut jika salah seorang daripada mereka mengambil alih aset fantasi masa depan.

Maklumat Media Sosial:

Halaman Facebook BGN: Klik di sini untuk menyukai halaman kami

Twitter BGN: Ikuti @BleedingGreen

BGN Instagram: Ikuti @BleedingGreenInsta

Pengurus BGN: Brandon Lee Gowton: Ikuti @BrandonGowton

Twitter Radio BGN: Ikuti @BGN_Radio

BGN Cameo: Klik di sini untuk mesej video yang diperibadikan



We would love to give thanks to the author of this article for this amazing content

Eagles News: “Bukan tidak realistik untuk berfikir Kayvon Thibodeaux boleh menjadi ahli lembaga pengarah” di No. 15


Visit our social media accounts and also other related pageshttps://paw6.info/related-pages/