Giants’ Golladay di bangku simpanan: Saya sepatutnya bermain

EAST RUTHERFORD, NJ — Penerima luas New York Giants Kenny Golladay tidak begitu menyukai keputusan jurulatih Brian Daboll untuk bermain dengannya hanya untuk dua snap dalam kemenangan 19-16 Ahad ke atas Carolina Panthers.

“Sudah tentu saya tidak begitu bersetuju dengannya. Atau sukakannya,” kata Golladay, yang bercakap dengan media buat kali pertama sejak perlawanan itu, berkata Rabu. “Tetapi saya hanya boleh mengawal apa yang saya boleh kawal, iaitu datang bekerja setiap hari.”

Golladay, pemerolehan ejen percuma yang bernilai pada tahun 2021, tidak melihat perkara ini berlaku. Dia berkata semua orang dalam organisasi telah memberitahunya bahawa dia telah menjadi pro dan melakukan perkara dengan cara yang betul.

Ia menjadikan ini semua agak mengelirukan kepada Golladay.

“Saya sepatutnya bermain tanpa mengira,” katanya. “Itu fakta.”

Golladay, 28, sepatutnya menjadi penerima No. 1 Gergasi apabila dia ditandatangani oleh rejim terdahulu di luar musim lepas. Dia menandatangani perjanjian empat tahun, $72 juta dan menerima bayaran $18 juta musim ini.

Tetapi Golladay mengalami tahun pertama yang sukar dengan pasukan di mana dia dihalang oleh kecederaan dan tidak menjaringkan gol. Dia mempunyai prosedur yang menghalangnya keluar pada musim bunga ini.

Tanda-tanda itu sebenarnya berada di dinding musim panas ini apabila — walaupun secara konsisten berada di atas padang — Golladay kelihatan terjejas oleh rentetan kecederaan. Secara mengejutkan dia adalah salah seorang daripada beberapa pemain veteran yang bermain dalam perlawanan akhir pramusim, dan dia menangkap dua hantaran sejauh 22 ela dalam 42 pukulan (kebanyakan dalam kalangan penerima lebar Giants) dalam kemenangan pembukaan musim ke atas Tennessee Titans.

Daboll berkata dia memberitahu Golladay pada pertengahan minggu lalu bahawa dia akan pergi bersama David Sills V ke atasnya menentang Panthers. Sills menyertai pertandingan dengan dua tangkapan kerjaya sejauh 17 ela. Dia memperoleh $825,000 musim ini.

Golladay mempunyai 222 penerimaan untuk 3,611 ela dan 21 touchdown kerjaya. Dia mengetuai semua penerima pada 2019 dengan 11 markah menerima. Tetapi ia tidak melampaui alasan untuk berfikir dia kehilangan langkah. Golladay mempunyai dua penerimaan mendarat dan kurang daripada 900 ela menerima dalam dua musim tambah sejak itu.

Penerima veteran ditanya tentang meminta perubahan pemandangan selepas berada di bangku simpanan untuk kebanyakan perlawanan Ahad.

“Kami akan melihat bagaimana ia berlaku. Ya, kami akan melihat bagaimana ia berlaku,” kata Golladay. “Saya datang ke sini untuk bermain. Saya cukup pasti mereka juga membayar saya untuk bermain. Saya rasa mereka mahu melihat lebih banyak atau mendapatkan apa sahaja yang ada di hujung mereka. Saya hanya terus melakukan apa yang saya perlu lakukan setakat masuk. setiap hari.”

Nampaknya tidak mungkin Golladay boleh dipindahkan pada ketika ini, sebahagiannya kerana kekurangan pengeluaran dan kontraknya. Dia masih berhutang $11.6 juta gaji pokok untuk baki musim ini dan $4.5 juta lagi tahun depan.

Tidak menjadi masalah untuk mengekalkannya buat masa ini. Daboll dan beberapa pemain Giants memberitahu ESPN bahawa dia telah mengendalikannya seperti seorang profesional.

“Ia adalah apa adanya. Ia adalah perniagaan,” kata Golladay. “Saya di sini bukan untuk berkawan dengan jurulatih. Mereka hanya rakan sekerja bagi saya.”

Daboll konsisten mengatakan kedudukan penerima luas adalah persaingan terbuka, dan dia bermaksud perniagaan. Richie James mendahului Giants dengan 10 tangkapan dan 110 ela menerima.

James adalah pemerolehan luar musim yang ramai percaya berada dalam gelembung jadual. Sills berjaya masuk ke dalam pasukan.

Daboll telah menggunakan baris yang sama tentang persaingan dari awal. Dia mengambil sikap yang sama ketika Golladay adalah salah seorang daripada beberapa pemain veteran yang bermain dalam perlawanan pramusim ketiga dan terakhir. Itu juga alasannya di sebalik pemilihan pusingan pertama tahun lalu, Kadarius Toneybermain hanya tujuh pukulan pada pembukaan dan Golladay hampir tidak dapat di atas padang menentang Panthers.

“Ia adalah pertandingan yang berterusan di penerima. Saya telah mengatakannya sejak bila? Saya bukan orang bodoh, saya telah mengatakannya sejak pertengahan kem, kan?” Daboll berkata pada hari Ahad. “Ia tidak berubah. Ia akan menjadi pertandingan yang berterusan.”

Dia menambah pada hari Isnin: “Sekali lagi, sama ada pemain bergaji tertinggi, pemain bergaji paling rendah, pilihan draf tertinggi, ejen percuma yang tidak digubal — kami akan pergi ke sana dan membiarkan mereka bersaing. Satu minggu tidak semestinya bermakna inilah yang akan berlaku pada minggu hadapan. Saya rasa semua orang memahami apa yang kami cuba lakukan sebagai sebuah organisasi dari segi untuk terus menjadi lebih baik, bersaing untuk mendapatkan tempat, bekerja sekeras yang anda boleh bekerja.”

Daboll tidak bermain kegemaran berdasarkan gaji atau status draf, dan ia telah menarik perhatian pasukannya.

“Ia jarang berlaku, tetapi Jurulatih sentiasa memberitahu kami dia tidak kisah di mana anda digubal pusingan pertama, pusingan kedua, tidak dirangka. Dia tentang perkara yang dia bincangkan,” penerima luas veteran. Sterling Shepard berkata.

Shepard telah memainkan paling banyak snap (102) daripada mana-mana penerima lebar Giants setakat musim ini. Dia datang daripada Achilles koyak yang dialami musim lalu. Sills berada di tempat kedua dengan 91.

Jika Golladay mempunyai peranan musim ini, ia perlu diperolehi, bukan diberikan berdasarkan pencapaian masa lalunya. Rejim baharu ini tidak terikat dengan Golladay, yang merupakan pilihan pusingan ketiga Lions pada 2017.

Golladay optimis tentang bagaimana latihan hari Rabu berjalan. Dia berkata dia percaya peranannya minggu ini mungkin akan menjadi sedikit berbeza.

The Giants (2-0) mungkin lebih memerlukannya pada malam Isnin menentang Dallas Cowboys. Toney tidak menyertai latihan Rabu kerana kecederaan hamstring yang terus berlarutan.

We would love to give thanks to the author of this post for this awesome material

Giants’ Golladay di bangku simpanan: Saya sepatutnya bermain


Visit our social media profiles and also other pages related to themhttps://paw6.info/related-pages/