Gred Draf NBA: Blazer Dapatkan Maklum Balas Positif Mengenai Pemilihan Sharpe

The Blazer Jejak Portland mengejutkan ramai dengan sebenarnya menggunakan pilihan ketujuh malam tadi dan mengambil komit Kentucky Shaedon Sharpe.

Para pakar telah mempertimbangkan pemilihan Pengurus Besar baru Joe Cronin terhadap pemain berusia 19 tahun yang tidak berpengalaman yang membawa beberapa tanda tanya.

Kevin O’Connor dari The Ringer menganggap pilihan Sharpe paling tinggi, memberikan Blazers A+yang berkorelasi dengan siling anak muda Kanada.

Sharpe mungkin berisiko dalam jangka pendek, tetapi ini adalah keuntungan yang luar biasa untuk Blazers. Portland dikhabarkan akan membeli-belah pilihan ini dan masih boleh memindahkan Sharpe, tetapi dia memberikan pertaruhan terbalik yang besar untuk Portland. Dia mempunyai siling yang sangat tinggi dan mungkin akan menjadi pilihan utama jika dia tidak beraksi musim lalu di Kentucky. Dia mungkin tidak membantu Blazers memenangi perlawanan pada 2022-23, tetapi jangka panjang dia boleh menjadi penjaring terbaik dalam draf ini.

Gary Parrish di CBS Sports menyerahkan Blazers a B+ untuk pemilihanmenunjuk ke arah peningkatan tinggi yang dirasakan oleh Sharpe.

Pilihan ini menarik kerana nampaknya dengan Geran Jerami perdagangan yang Blazers cuba untuk menjadi baik sekarang. Dan Sharpe adalah sesuai yang menarik dari perspektif itu. Tetapi beberapa pemain dalam kelas ini mempunyai siling yang lebih tinggi daripadanya. Dia seorang penjaring yang meledak-ledak dengan saiz yang tidak masuk akal untuk sayap dan atletik, dan suatu hari nanti dia boleh menjadi pemain pertahanan tambahan dengan alatan itu. Dia berkemungkinan tidak bersedia untuk melakukannya serta-merta selepas tidak bermain musim lalu di Kentucky.

Krysten Peek Sukan Yahoo menandai Cronin dengan Bbertanyakan berapa lama masa yang diperlukan sehingga Sharpe benar-benar boleh menyumbang.

Sharpe ialah tanda tanya terbesar bagi draf tersebut dan memerlukan masa tambahan untuk menyesuaikan diri dengan rentak dan jarak NBA selepas tidak log masuk seminit pun di Kentucky. Jika Trail Blazers bersabar, Sharpe mungkin akan berada dalam situasi yang sempurna bermain bersama Damian Lillard dan Anfernee Simons di gelanggang belakang.

Kyle Irving di The Sporting News berkata usaha Blazers itu layak mendapat B+ untuk Sharpe dan penggubalan Jabari Walker pada pilihan 57.

Sehari sebelum draf, Jonathan Givony dari ESPN melaporkan bahawa pengawal All-Star Damian Lillard menyukai potensi Sharpe. Dan siapa yang Blazers ambil dengan pilihan loteri mereka? Sharpe. Pengawal Kentucky adalah penjaring prolifik yang akan menerima bimbingan yang tidak ternilai daripada Lillard. Portland menambah pemain yang boleh memberikan serangan segera dari bangku simpanan mulai Hari 1.

Zach Buckley dari Bleacher Report memberikan Portland B untuk pilihan itumempersoalkan garis masa yang digunakan oleh Blazers.

Menarik. The Blazers, yang memerlukan banyak bakat menang-sekarang seperti mana-mana orang kerana mereka cuba memperbaiki semula dengan pantas sekitar Damian Lillard yang berusia 31 tahun, hanya menghabiskan pilihan 10 teratas untuk seseorang yang tidak bermain permainan dalam setahun. Kemudian sekali lagi, mereka juga hanya tersangkut seseorang dengan siling setinggi langit di kedua-dua hujungnya, jadi sukar untuk mengadu. Lelaki misteri draf ini, Sharpe tidak pernah bermain permainan untuk Wildcats. Itu memaksa pengakap dan penganalisis melancarkan rakaman dari zaman sekolah menengahnya, di mana dia mempesonakan sebagai seorang dunker, pencipta pukulan dan penembak lancar dengan mudah.

Namun, dia boleh menghadapi keluk pembelajaran yang curam dalam liga, kerana pemilihan pegangan dan pukulannya memerlukan banyak perasa. Walau bagaimanapun, jika segala-galanya rosak dengan perkembangannya, dia boleh menjadi penjaring utama yang memastikan rakan sepasukan terlibat dan mengekalkan pertahanannya. Keberanian daripada Blazers di sini patut dipuji. Jika ada cara untuk membelanjakan pilihan ini dan tidak kehilangan nilai dagangan, ini mungkin jalannya, kerana Sharpe mempunyai potensi yang begitu besar.

Ricky O’Donnell di SB Nation mengakui perkara yang tidak diketahui oleh Sharpe tetapi memberikan Portland B+ pada kemampuan fizikalnya.

Sharpe ialah lelaki misteri kelas ini selepas mendaftar di Kentucky pertengahan musim sebagai rekrut No. 1 tahun depan dan memutuskan untuk tidak bermain. Dia mempunyai rangka yang bagus untuk pengawal menembak pada hampir 6’6 dengan lebar sayap 7 kaki. Dia mempunyai keupayaan melompat yang tidak masuk akal, dan boleh membuat permainan jauh di atas rim. Dia juga mempunyai sentuhan lembut dari jarak tiga mata. Apa lagi yang Sharpe lakukan? Siapa tahu. Debut NBAnya akan menandakan setahun penuh sejak perlawanan terbarunya. Akan ada soalan utama tentang perasaan Sharpe untuk permainan itu, cara dia menterjemah secara bertahan, dan jenis pelempar dia. Nampaknya dia terlalu kerap menerima pukulan sukar berbanding peringkat sekolah menengah, walaupun pukulan itu sering kali masuk. Namun, kami memberikan pilihan ini gred tinggi kerana alatan Sharpe. Dengan jumlah kesabaran dan perkembangan yang betul, Sharpe akhirnya boleh menjadi pemain yang sangat baik yang melakukan perkara yang anda tidak boleh ajar. Ini adalah ayunan terbalik yang bagus oleh Blazers walaupun ia adalah pilihan yang berisiko.

Sekarang setelah kami mendengar daripada orang lain, apakah gred yang anda berikan kepada pilihan Sharpe?

Tinjauan pendapat

Apakah gred yang anda berikan kepada pilihan Sharpe?

We wish to give thanks to the writer of this write-up for this amazing web content

Gred Draf NBA: Blazer Dapatkan Maklum Balas Positif Mengenai Pemilihan Sharpe


Explore our social media profiles and other pages related to themhttps://paw6.info/related-pages/