Jalen Brunson bukan sahaja pilihan pengawal mata ejen bebas untuk Knicks

Ia tidak semestinya Jalen Brunson atau payudara.

Manakala ejen bebas Mavericks jelas sasaran utama Knicks untuk mengisi lubang besar mereka pada pengawal mata, terdapat pilihan lain di luar sana untuk menambah baik pasukan sekarang kerana mereka telah membersihkan hampir $20 juta ruang topi dan merancang untuk mencipta lebih banyak lagi.

Zach Braziller dari The Post memecah beberapa kemungkinan lain apabila tempoh agensi percuma semakin hampir:

Malcolm Brogdon

Pacers telah meletakkan pengawal utama berusia 29 tahun itu di blok perdagangan sekarang kerana mereka mempunyai pemain belakang gelanggang muda untuk dibina, seperti Tyrese Haliburton dan pilihan pusingan pertama Bennedict Mathurin. Brogdon boleh dicapai untuk Knicks.

Bekas bintang Virginia itu telah menjadi pemain yang produktif sepanjang karier NBA enam tahunnya, dengan purata 15.5 mata, 4.8 bantuan dan menembak 37.6 peratus dari jarak 3 mata.

Dia datang dengan risiko kecederaan. Brogdon hanya muncul dalam 36 perlawanan tahun lepas dan tidak muncul dalam lebih daripada 64 pertandingan dalam satu musim sejak tahun pertamanya. Dia juga mahal. Dia berhutang $22.6 juta pada 2022-23, dan $22.5 juta setiap satu daripada dua musim berikutnya, menurut Spotrac.

Tyus Jones, Malcolm Brogdon dan Dejounte Murray
Imej Getty; Sukan USA TODAY

Dejounte Murray

Dia adalah pilihan yang paling tidak mungkin dalam senarai ini, dan ia akan mengambil masa yang lama. Spurs yang sedang membina semula, bagaimanapun, bersedia untuk memindahkan Murray untuk beberapa pilihan pusingan pertama, menurut Laporan Bleacher. Knicks memiliki 11 pilihan pusingan pertama dalam tempoh tujuh tahun akan datang, dan sebanyak empat dalam draf tahun depan.

Pengawal 6 kaki 4 itu akan menjadi penukar francais, dan bermain Murray bersama RJ Barrett akan memberikan jurulatih Tom Thibodeau salah satu gelanggang belakang yang lebih baik dalam liga. Murray muncul dari musim yang fenomenal, di mana dia mencatatkan 21.1 mata, 9.2 bantuan dan 8.3 lantunan dan masih berusia 25 tahun dengan baki dua tahun dalam kontraknya.

Tyus Jones

Bekas terkenal Duke itu telah mengukir peranan yang kuat untuk dirinya dengan Grizzlies, muncul tahun ini sebagai bahagian penting kepada salah satu senarai pemain muda terbaik dalam liga. Sebagai ejen percuma, Jones kini boleh membuat tunai.

Seorang pemain pertahanan berkualiti yang jarang membebankan dirinya, dia muncul daripada musim terbaik dalam kariernya, musim di mana dia mencatatkan rekod tertinggi dalam kerjaya dalam pemarkahan (8.7), lantunan (2.4) dan pukulan 3 mata (39.0 peratus) dalam hanya 21.2 minit setiap permainan. Jumlahnya lebih baik apabila Ja Morant tidak bermain dan peranannya berkembang, Jones 6 kaki mencatatkan 12.7 mata dan 6.6 bantuan dalam 23 perlawanan.

Dengan Memphis mendaratkan Kennedy Chandler dari Tennessee dalam draf NBA, Jones mungkin menuju ke pasukan baharu.

Ricky Rubio

Seperti Brogdon, terdapat kebimbangan kecederaan. Dia mengalami ACL yang koyak dan agak panjang di gigi, pada usia 31 tahun. Tetapi dia adalah pengawal mata sejati yang benar-benar boleh mengendalikan pasukan, yang jelas tidak dimiliki Knicks selama bertahun-tahun.

Rubio mengharungi musim yang hebat tahun lalu untuk Cavaliers sebelum cedera, menghasilkan 13.1 mata dan 6.6 bantuan. Knicks boleh memberinya beban kerja yang ringan, berputar di Derrick Rose, Immanuel Quickley dan Miles “Deuce” McBride pada ketika itu.

Kyle Anderson

Dia seorang lelaki tempatan, berasal dari Fairview, NJ, dan tidak akan terlalu mahal. Anderson 6-kaki-9 bukan bintang — musim terbaiknya datang pada 2020-21 bersama Grizzlies apabila dia mencatat purata 12.4 mata, 5.7 lantunan dan 3.6 bantuan — tetapi dia melakukan banyak perkara dengan baik.

Mungkin yang paling penting bagi Knicks, penyerang ejen bebas itu bertahan dan boleh menjadi perancang kedua. Musim lalu ini, dia menghasilkan penarafan pertahanan 106, terikat untuk yang terbaik di Memphis.

Ia bukan satu langkah yang membosankan, tetapi mungkin berkesan, terutamanya jika Knicks tidak dapat mendapatkan pengawal mata baharu dan boleh menggunakan lebih banyak pelempar peringkat tinggi.

We would like to give thanks to the writer of this article for this amazing web content

Jalen Brunson bukan sahaja pilihan pengawal mata ejen bebas untuk Knicks


You can view our social media pages here and other pages related to them here.https://paw6.info/related-pages/