Keputusan Perlawanan 2022: Aaron Rodgers menenggelamkan clutch putt ketika dia, Tom Brady menewaskan Josh Allen, Patrick Mahomes

Tom Brady dan Aaron Rodgers tahu satu atau dua perkara tentang memenangi permainan NFL pada permainan cengkaman dalam 2 minit terakhir, dan pasangan Pro Football of Famers masa depan membuktikannya sekali lagi pada hari Rabu dengan menterjemahkan keupayaan unik mereka untuk mengukur kemenangan dalam bentuk yang sama. situasi ke padang golf. Rodgers melakukan pukulan putt 15 kaki pada lubang ke-12 dan terakhir The Match untuk menghantar dia dan Brady menang ke atas Josh Allen dan Patrick Mahomes di Kelab Golf Wynn di Las Vegas.

“Saya berasa sangat baik [the putt], sejujurnya,” kata Rodgers. “Tommy memberi saya bacaan yang hebat. Saya mendengar Trevor [Immelman] dan Charles [Barkley] dalam kepala saya memberitahu saya saya akan berjaya, dan saya berasa gembira dengan garisan apabila saya memukulnya, saya tahu ia akan masuk. Ia adalah hari yang menyeronokkan.”

Rodgers menamatkan pusingan kerana dia memulakannya pada pusingan pertama dengan putt birdie klac itu. Percubaan Brady sebelum ini pada pukulan ke-12 melepasi lubang tetapi hanya selepas Allen hampir menenggelamkan apa yang akan menjadi 80 kaki yang mengagumkan. Juga dalam barisan untuk putt Allen adalah tawaran daripada Barkley untuk melompat ke dalam tasik yang mengelilingi hijau, tetapi bola itu mendap beberapa inci di kanan lubang, memastikan Chuckster kering sepanjang malam itu.

Brady dan Rodgers mendahului 2 UP awal melalui lubang pasangan pertama, tetapi Allen dan Mahomes terus berlari dari situ dengan quarterback Chiefs melakukan tugasan berat. Mahomes melakukan beberapa pukulan besi bertaraf dunia dan juga mendapatkan bola untuk disandarkan pada beberapa pendekatannya, yang agak membuka mata. Sebaik sahaja dia mula meneguk bir di lubang ketiga, pemandunya meluruskan sedikit juga terima kasih kepada “jus swing” yang diserap, sebagaimana penyiar JJ Watt memanggilnya.

Mahomes dan Allen memenangi lubang ketiga untuk menarik dalam satu, dan tiada pasukan yang diketuai oleh lebih daripada satu sepanjang jalan. Putter adalah kelab ajaib untuk Mahomes sepanjang masa. Dia menuangkan (dan berjalan) mereka dari seluruh halaman ketika skuadnya mengikat Brady dan Rodgers pada yang kelima. Dia membuat begitu banyak putt sehingga saya fikir musim 2015 Jordan Spieth akan menanggalkan kostum Mahomes dan mendedahkan dirinya. Pasukan Allen-Mahomes memerlukan mereka juga, kerana Allen tidak membawa banyak ke meja seperti yang diiklankan.

Anak-anak muda itu terus melonjak dan mara ke hadapan pada lubang kelapan, tetapi Brady, yang tidak menentu sepanjang hari — malah memukul batang sejuk pada satu ketika — akhirnya menyumbang sesuatu apabila dia mengikat perlawanan dengan pukulan koplingnya sendiri pada minit ke-10 untuk meletakkan kedudukan untuk Rodgers pada perlawanan terakhir.

Immelman menyeru betapa baiknya Rodgers meletakkannya sepanjang hari — dia juga memukulnya dengan baik pada awal — tepat ketika bintang Packers itu melangkah ke putt terakhirnya dan memasukkannya dengan pam penumbuk yang dahsyat sebelum ia hampir cawan itu.

Betapa seronoknya bahagian awal acara itu — Brady menjatuhkan bom F pada tee pertama dan Allen menggunakan bola golf dengan gambar NFL Combine Brady yang terkenal padanya — ia menjadi agak tegang selepas empat pemain ultra- kawan kompetitif pergi selepas kemenangan.

“Perkara menjadi agak serius, dan kami sedikit bersandar,” kata Rodgers. “Kedua-dua mereka bermain agak bagus, dan kami tidak mahu keluar dari sini dengan L.”

Rabu menandakan lelaran keenam The Match secara keseluruhan tetapi yang pertama tidak termasuk mana-mana pemain golf profesional. Tiger Woods, Phil Mickelson, Brooks Koepka dan Bryson DeChambeau semuanya telah terlibat dengan ketara, begitu juga dengan Peyton Manning, Rodgers dan Brady sejak beberapa tahun lalu. Mahomes dan Allen baru menyertai parti itu, tetapi mereka pasti menghiburkan dan membawa ramai peminat keluar dengan Chiefs Kingdom dan Bills Mafia kedua-duanya diwakili dengan baik.

Versi acara ini membuktikan bahawa walaupun melibatkan pemain golf profesional pastinya membawa lebih kualiti kepada persembahan, selagi perkara berjalan agak cepat, terdapat banyak gurauan yang bagus, golf sekurang-kurangnya di atas purata (yang sebenarnya) dan siarannya adalah lucu dan ringan, perusahaan ini boleh bekerja selagi mereka mahu terus menunjukkannya.

CBS Sports sentiasa bersama anda mengemas kini cerita ini dengan markah, kemas kini dan sorotan terkini di bawah.



We would like to thank the writer of this article for this awesome material

Keputusan Perlawanan 2022: Aaron Rodgers menenggelamkan clutch putt ketika dia, Tom Brady menewaskan Josh Allen, Patrick Mahomes


Check out our social media profiles as well as other related pageshttps://paw6.info/related-pages/