Keputusan strim langsung UFC Paris, kemas kini main demi main Gane lwn Tuivasa

UFC Paris keputusan strim langsung dan kemas kini main demi main: Penyerang kelas berat Ciryl Gane dan Tai Tuivasa mengetuai pertuduhan untuk penampilan sulung promosi di Paris, Perancis, melalui Accor Arena di ESPN+ hari ini (Sab., 3 Sept. 2022), kad MMA 12 perlawanan yang turut menampilkan acara utama bersama kelas menengah antara bekas juara Robert Whittaker dan bekas pencabar gelaran Marvin Vettori. Peminat negeri akan menonton awal hari ini ketika “Prelims” UFC Paris sedang berlangsung di tengah hari ETdiikuti dengan tindakan kad utama di 3 petang ET. Veteran ringan Nasrat Haqparast dan John Makdessi akan berusaha untuk meninggalkan kesan yang kekal untuk penonton langsung di Gay Paree, tidak lama selepas pemain kelas bulu Jarno Errens dan William Gomis — tambahan lewat (dan tempatan) pada kad pertarungan UFC Paris — melangkah masuk Octagon buat pertama kali dalam kerjaya sukan tempur masing-masing.


LIVE! Strim UFC Paris Di ESPN+

PERtembungan BERAT BERAT PIVOTAL! Ultimate Fighting Championship (UFC) melanda Paris, Perancis, pada Sab., 30 Ogos 2022, buat julung kalinya dengan pertarungan penting antara pesaing Heavyweight peringkat teratas yang akan menyaksikan kedudukan No. 1 Ciryl Gane melihat untuk kembali memburu kejuaraan dengan mengorbankan pemain kalah mati pilihan No. 3, Tai Tuivasa. Dalam acara utama bersama UFC Paris, dua pencabar utama Middleweight dalam senarai, Robert Whittaker dan Marvin Vettoriakan mengunci tanduk, dengan pemenang berpotensi memperoleh tarikh masa depan yang lain dengan gembong bahagian, Israel Adesanya.

Jangan terlepas satu saat pun aksi menumbuk muka!

MMAmania.com akan menyampaikan liputan LANGSUNG pusingan demi pusingan, pukulan demi pukulan keseluruhannya UFC Paris kad perjuangan di bawah, bermula dengan ESPN+ Pertarungan “Prelims” pada 12 tengahari ET, diikuti oleh ESPN+ masa mula kad utama pada 3 petang ET. Pertaruhan semua aksi UFC Paris dengan rakan-rakan kami di Buku Sukan DraftKings betul di sini.

Perlu diingat bahawa kami juga akan menjadi tempat untuk berita terkini, ringkasan semula dan analisis pasca-pertarungan berikutan “Gane vs. Tuivasa.” Tanpa berlengah lagi, lihat di bawah untuk keputusan UFC Paris yang dikemas kini. (Nota: Ini akan pergi dari bawah ke atas; oleh itu, tatal ke bawah untuk tindakan pusingan demi pusingan terperinci terkini).

KEPUTUSAN PANTAS UFC PARIS:

Ciryl Gane lwn Tai Tuivasa
Robert Whittaker lwn Marvin Vettori
Joaquin Buckley lwn Nassourdine Imavov
Alessio Di Chirico lwn Roman Kopylov
Jarno Errens lwn William Gomis
Charles Jourdain lwn Nathaniel Wood
Abusupiyan Magomedov lwn Dustin Stoltzfus
Nasrat Haqparast def. John Makdessi — Keputusan, sebulat suara, 30-27 x2, 29-28
Fares Ziam def Michal Figlak — Keputusan, sebulat suara, 30-27 x2, 29-28
Benoit Saint-Denis pertahanan. Gabriel Miranda — TKO, tumbukan, Rd. 2 0:16 — LIHAT SOROTAN
Cristian Quinonez bertahan. Khalid Taha — TKO, tumbukan, Rd. 1 3:15 — LIHAT SOROTAN
Stephanie Egger bertahan. Ailin Perez — Penyerahan, tercekik telanjang belakang, Rd. 2 4:54 — TONTON SOROTAN!

UFC PARIS LIVE PLAY-BY-PLAY:

265 lbs.: Ciryl Gane lwn Tai Tuivasa

Pusingan 1:

Pusingan 2:

Pusingan 3:

Pusingan 4:

Pusingan 5:

Keputusan akhir:


185 lbs.: Robert Whittaker lwn Marvin Vettori

Pusingan 1:

Pusingan 2:

Pusingan 3:

Keputusan akhir:


185 lbs.: Joaquin Buckley lwn Nassourdine Imavov

Pusingan 1:

Pusingan 2:

Pusingan 3:

Keputusan akhir:


185 lbs.: Alessio Di Chirico lwn Roman Kopylov

Pusingan 1:

Pusingan 2:

Pusingan 3:

Keputusan akhir:


155 lbs.: Nasrat Haqparast lwn John Makdessi

Pusingan 1: Haqparast berwarna merah, Makdessi berwarna hitam. Proses perasaan keluar dari kedua-dua lelaki awal. Tidak banyak yang mendarat daripada mana-mana lelaki sepanjang 90 saat pertama. Orang ramai menjadi agak cemas, dan Haqparast melemahkan mereka dengan tangan kiri. Tendangan kiri beberapa saat kemudian. “Lembu jantan” menendang ke kaki dan badan. Haqparast dengan pantas 1-2. Makdessi tidak begitu berjaya mendarat selain daripada beberapa sepakan penuh semangat.

10-9 Haqparast dalam pusingan perlahan

Pusingan 2: Haqparast membalas sepakan dengan tajam kiri-kanan. Badan-kepala-badan oleh Haqparast dan Makdessi bocor dekat kening. John tidak benar-benar dapat mendarat selain daripada pukulan sekali-sekala, kebanyakannya sepakan menampar yang tidak mendarat siram. Haqparast menangkap Makdessi masuk dan menjatuhkannya dengan kiri. Makdessi pulih dengan cepat, dan dia kembali semula tanpa benar-benar mengambil sebarang kerosakan yang berlebihan. Kami kembali kepada momentum asal Makdessi tampil ke hadapan, tetapi tidak dapat menangani gerak kaki Haqparast. Nasrat memecahkan pukulan atas kanan yang menjeda Makdessi seketika.

10-9 Haqparast

Pusingan 3: Kaunter ditinggalkan oleh Haqparast. Tendangan suis yang bagus juga, walaupun ia tidak mendarat dengan bersih. 1-2 daripada Makdessi. Tendangan depan yang menguras perut juga. Hebat 1-1-2 daripada Haqparast. Haqparast menangkap sepakan kaki, menumbuk ke hadapan dengan kiri, tetapi tidak menyusul apabila Makdessi tersandung ke belakang. Haqparast makan sebelah kiri. Mendapat jelingan sebagai balasan. Dan kiri. Haqparast benar-benar menaiki basikalnya sekarang. Tahap manis berubah menjadi dua kali ganda oleh Haqparast. Dia tidak boleh menahan Makdessi, bagaimanapun. John melonjak ke hadapan sekali lagi, tetapi terus ke satu lagi pencabutan dua kaki besar. Dia memegang kedudukan teratas kali ini sehingga pusingan tamat.

10-9 Haqparast

Keputusan akhir: Haqparast def. Makdessi melalui keputusan, Sebulat suara (30-27 x2, 29-28)


145 lbs.: Jarno Errens lwn William Gomis

Pusingan 1:

Pusingan 2:

Pusingan 3:

Keputusan akhir:


145 paun.: Charles Jourdain lwn Nathaniel Wood

Pusingan 1:

Pusingan 2:

Pusingan 3:

Keputusan akhir:


185 lbs.: Abusupiyan Magomedov lwn Dustin Stoltzfus

Pusingan 1:

Pusingan 2:

Pusingan 3:

Keputusan akhir:


155 lbs.: Michal Figlak lwn Fares Ziam

Pusingan 1: Figlak merah, Ziam hitam. Figlak bermula dengan agresif dan mendarat tendangan & tumbukan yang baik lebih awal. Ziam dengan kaunter padu. Ziam dengan tangan kanan yang besar yang kebanyakannya dihadang oleh Figlak. Tendangan kaki oleh Ziam. Mata kail kiri juga. Dan jelingan. Figlak dengan percubaan takedown, tidak dapat, tetapi Ziam boleh dan dia serta-merta berada dalam kawalan sampingan. Walau bagaimanapun, bukan kawalan yang baik, dan Figlak menggeliat untuk bangun. Kembali berdiri sekarang dan mereka berada di tempat terbuka. Baik betul ke badan oleh Figlak. Siku dari Ziam. Mereka merangkul. 90 saat lagi. Ziam mencuba satu lagi menanggalkan bodylock, tetapi Figlak mempunyai pecut yang kuat dan segera bangun. Figlak bekerja untuk salah satu daripadanya sendiri, tetapi menjadi terbalik dan berada di atas. Dia membuat postur sedikit dan mendarat siku yang membelah Figlak terbuka, tetapi ruang itu membolehkan Michal berputar untuk percubaan armbar. Dia tidak boleh mendapatkannya.

10-9 Ziam

Pusingan 2: Pertukaran yang baik daripada kedua-dua lelaki untuk bermula. Ziam cuba takedown lagi, tak dapat. Kembali ke hayunan, tidak banyak mendarat bersih. Ziam dengan blast-double, beralih kepada single… tidak dapat, tetapi kini dia hanya mengangkat Figlak dan membuangnya. Figlak mencuba serangan kaki untuk mendapatkan sedikit ruang, tidak dapat mendapatkannya dan Ziam menerkam ke bawah untuk memastikan dia kekal di bawah. Ziam bekerja di atas, tetapi tidak dapat menahan Figlak. Dia bangun dan berayun. Tangan kanan dari Figlak, lutut oleh Ziam. Figlak cuba melakukan takedown lagi, Ziam dengan siku berpusing ke belakang pada rehat dari clinch tersebut. Itu menggegarkan Figlak dan Ziam sedang memburu penamat. tak dapat. Ziam cuba, naik, tetapi tidak boleh berbuat apa-apa dengannya sebelum pusingan tamat dan Figlak bertahan.

10-9 Ziam

Pusingan 3: Tendangan kaki hebat dari Ziam menghentikan momentum hadapan Figlak. Dia menukar pendirian dan cukup pulih untuk mendapatkan mata kail yang bagus. Figlak bekerja untuk menanggalkan pagar dan mendapatkannya. Ziam membuat siaran dan bangun dalam masa kira-kira 5 saat. Seperti yang dinyatakan dalam ulasan, Figlak terus menumbuk ke dalam clinch. Lutut dari Ziam yang menyumbat percubaan TD lagi. Dia mencuba sendiri dan mendapatkan pengambilan dan pembuangan. Ziam di atas dalam kawalan penuh dengan dua minit. Figlak pusing buat armbar, tak dapat, balik jaga. Figlak menggeliat dan bangun. Ziam dengan pukulan yang sangat teruk yang Figlak hanya berundur dan kemudian segera melompat ke belakang. Momen yang besar untuk Figlak di sini. Ziam berpeluh dan berjaya melarikan diri dari gunung belakang, tetapi dia masih dipasang. Figlak berusaha bersungguh-sungguh untuk sesuatu, apa-apa sahaja, tetapi Figlak menyalurkan Derrick Lewis dalamannya dan hanya menggunakan mod binatang untuk keluar dari gunung dengan duduk dengan Figlak di atasnya!

Masa hampir tamat dan kita akan pergi ke hakim.

10-9 Ziam

Keputusan akhir: Ziam def. Figlak melalui keputusan, Sebulat suara (30-27 x2, 29-28)


155 lbs.: Benoit Saint-Denis lwn Gabriel Miranda

Pusingan 1: Pop besar untuk kampung halaman St. Denis dengan warna biru, manakala pemain Brazil, Miranda, berpakaian hitam. St. Denis dengan sepakan badan hampir serta-merta, dan Miranda menjawab dengan menanggalkan. St. Denis membalikkan kedudukan, tetapi berdiri dan membiarkan Miranda bangun. Mereka berayun besar sekarang. St. Denis dengan penumbuk belakang berputar yang Miranda itik dan menjatuhkannya. St Denis berjaya berputar ke dalam dia dan dia bangun. Miranda mendaratkan beberapa pukulan dan St. Denis kelihatan agak terpegun. St. Denis menjawab dengan penumbuk belakang yang berputar, yang mana Miranda menjawab dengan menanggalkan lagi. Sekali lagi, perebutan dan mereka kembali.

Kini St. Denis mendapat alih keluar dan memperoleh beberapa KNK. Dia berundur sedikit, walau bagaimanapun dan mereka cukup terhenti untuk ref menahan mereka. Mereka berayun dengan melulu meninggalkan dan St. Denis mendaratkan tangan kiri BESAR yang menjatuhkan Miranda. St. Denis dengan beberapa tindakan susulan dan tangan kiri yang besar di atas tanah. Rentaknya perlahan sedikit, tetapi St. Denis masih melakukan beberapa serangan yang baik di sini kepada Miranda yang kini berdarah. Miranda mencipta sedikit ruang dan kini mereka kembali semula. St Denis dengan yang lain siri tumbukan dan Miranda terhuyung-hayang… dan turun. Pusingan berakhir sebelum St. Denis boleh cuba untuk mendapatkan penamat, walau bagaimanapun.

10-9 St Denis

Pusingan 2: Nah, itu adalah akademik. Miranda jelas tidak pulih dan St. Denis menyingkirkannya dalam pertukaran pertama. Kemenangan besar untuk MMA Perancis.

Keputusan akhir: Benoit Saint-Denis def. Miranda melalui TKO, tumbukan


135 lbs.: Khalid Taha lwn Cristian Quinonez

Pusingan 1: Quinonez dalam warna hijau, Taha dalam warna kelabu. Quinonez mengambil bahagian tengah, tetapi tidak terlalu agresif awal. Taha melemparkan beberapa, tetapi tidak dapat mencari julat. Tendangan kaki yang baik daripada Quinonez. Taha melonjak ke hadapan mengayun cangkuk. Masuk ke kanan. Quinonez dengan jelingan tali beku. Quinonez dengan kaunter sebelah kanan yang besar yang mengejutkan dan menjatuhkan Taha. Quinonez menerkam dengan satu lagi hak dan ref menghentikannya kepada bantahan Taha.

Keputusan akhir: Quinonez def. Taha melalui TKO, tumbukan


145 lbs.: Ailin Perez lwn Stephanie Egger

Pusingan 1: Perez berwarna biru, Egger berwarna merah. Tiada sentuhan sarung tangan. Perez cuba menanggalkan, tetapi doktor haiwan judo Egger menggulingkannya dan kemudian menukar kedudukan menjadi pengawal. Sedikit perebutan ke utara-selatan. Siku dari pejuang Switzerland. Perez udang sedikit dan mendekati sangkar, tetapi masih dalam kedudukan yang tidak baik. Kawalan sisi. Perez berguling dan pergi untuk satu kaki… mendapat alih keluar, tetapi Egger kembali bangkit dalam beberapa saat. Perez mencuba balingan pinggul, tetapi tidak dapat. Kini Egger menguruskan lambungan kepala dan lengan di mana dia kembali ke atas. Dia mendarat siku pendek terus ke kepala. Perez berpaling dan bangun semula. 30 saat lagi. Perez menghayun dan memukul dengan baik, tetapi kemudian bergegas ke clinch, di mana pusingan berakhir.

10-9 Egger

Pusingan 2: Di antara pusingan, kami dapat mendengar sudut Perez menyuruhnya berhenti bergelut. Kesukaran teknikal membebankan saya pada minit pertama pusingan, dan saya kembali untuk melihat Perez melakukan takedown terhadap nasihat sudutnya. Dia berada di atas dan mendapat beberapa KNK. Egger berjaya membebaskan pinggulnya dan melutut. Dia bangun dan kini Perez telah merangkul sangkar. Pegangan ini agak terhenti dan ini memberi pengulas Mike Bisping peluang untuk melakukan loghat Perancisnya yang mengerikan. Perjalanan mantap dari Egger membuatkan Perez jatuh. Egger kini membelakanginya dan memburu cekik bogel belakang. Perez cuba menaikkan tripod dan menyingkirkan Egger dari belakangnya, tetapi kawalan kukuh untuk mengekalkannya. Dia menyelitkan lengannya ke bawah dagu… dan mendapatkan ketuk dengan lebih kurang 6 saat lagi!

Keputusan akhir: Egger def. Perez melalui penyerahan, RNC – TONTON SOROTAN!


Untuk melihat berita dan nota UFC Paris yang terkini dan terhebat: “Gane vs. Tuivasa” pastikan anda melihat arkib acara komprehensif kami di sini.

We want to give thanks to the writer of this write-up for this incredible material

Keputusan strim langsung UFC Paris, kemas kini main demi main Gane lwn Tuivasa


Visit our social media accounts and other related pageshttps://paw6.info/related-pages/