LIVE! Spence Lwn. Keputusan Ugas & Liputan Pertarungan Penstriman

Lapan bulan selepas menumbangkan legenda Welterweight Manny Pacquiao, juara WBA Yordenis Ugas akan cuba melakukan perkara yang sama MALAM INI (Sab., 16 April 2022) menentang juara WBC/IBF bersatu Errol Spence Jr. di dalam Stadium AT&T di Arlington, Texas.

MMAmania.com akan menyampaikan liputan LIVE acara utama malam ini di bawah. Bayar setiap tontonan (PPV) Masa Tayangan bermula pada pukul 9 malam ET, dengan Spence dan Ugas mungkin akan berjalan lebih dekat ke tengah malam.

Ugas menjaringkan kemenangan terbesar dalam kariernya pada Ogos 2021, melangkah dengan cepat untuk mengalahkan Pacquiao yang tiada tandingan (tonton sorotan). Dia telah mengambil bahagian untuk Spence petang itu, tetapi dengan mata “The Truth’s” telah diperbaiki sepenuhnya, masanya telah tiba untuk menobatkan juara tiga tali pinggang pada 147 paun.

Kad utama PPV masa tayangan juga akan menyaksikan pemain kelas ringan Isaac Cruz menghadapi bintang pudar Yuriorkis Gamboa, Jose Valenzuela yang tidak tewas menentang bekas juara Francisco Vargas, dan Cody Crowley bertukar tangan dengan Josesito Lopez dalam apa yang boleh menjadi slugfest mutlak.

Errol Spence Jr. lwn Yordenis Ugas — Spence bertahan. Ugas dengan TKO (pemberhentian doktor) pada 1:44 Pusingan 10
Isaac Cruz lwn Yuriorkis Gamboa — Cruz def. Gamboa dengan TKO pada 1:32 Pusingan Lima
Jose Valenzuela lwn Francisco Vargas — Valenzuela def. Vargas dengan KO pada 1:25 Pusingan Satu
Cody Crowley lwn Josesito Lopez — Crowley def. Lopez dengan keputusan sebulat suara (98-91 x2, 99-90)

IBF/WBC/ Kejohanan Welterweight “Super” WBA: Errol Spence Jr. lwn Yordenis Ugas

Pusingan satu: Kedua-dua lelaki menikam badan untuk memulakan. Spence mencuba kombo. Tidak ada lelaki yang melakukan banyak perkara setakat ini. Spence mencari pukulan badan. Separuh jalan. Dia lebih sibuk daripada mereka berdua dengan jelingannya. Pukulan badan balas dari Ugas. Kombo badan Spence, atas tangan kanan oleh Ugas. Tembakan badan yang bagus mendarat untuk Ugas dan sebelah kiri di pintu keluar. 10-9 Ugas.

Pusingan kedua: Jelingan awal dari Spence, raih. Ugas menyelinap ke bawah. Spence lebih sibuk setakat pusingan ini. Menghantar 1-2s. Tangan kanan menangkap Spence di pintu keluar. sekali lagi. 1-2 separuh jalan untuk Spence. Mereka menukar tembakan badan di dalam. Petunjuk besar terus dari Ugas. Spence mengorek kiri bawah. Overhand keras kiri. Clinch. Kombo panjang oleh Spence menghasilkan beberapa tangkapan badan. 10-9 Spence. 19-19.

Pusingan ketiga: Spence dengan beberapa kerja yang baik di dalam, cuba overhand kiri. Kaunter kiri bertemu dengan tembakan badan Ugas. Pertukaran yang baik, berat ditinggalkan dari Spence semasa Ugas pergi ke badan. Overhand besar meninggalkan Spence dan pukulan atas membelah pengawal. Pukulan badan, tangan kanan dari Ugas sebagai balasan. Lagi gelung kiri oleh Spence. Separuh jalan. Ugas memberi amaran kerana menolak kepalanya ke bawah, mendarat di atas tangan tidak lama kemudian. Spence membalas dengan satu siri pukulan badan. Ugas mata kail kiri, pertarungan yang baik dari kedua-duanya. Spence membelah pengawal dengan kiri, Ugas kembali dengan kombo. Hak overhand besar menyambung untuknya. Spence menandakan badannya sebagai balasan. 10-9, 29-28 Spence.

Pusingan empat: Spence terus menjadi lebih sibuk daripada kedua-duanya. Pertukaran yang baik dalam cincin tengah. Jalan atas pendek mendarat. Tinggi-rendah berganda kiri. Spence mengekalkan fungsi badan yang baik. Ugas cuba untuk menjawab pada rehat atau mendarat dalam pertukaran besar tetapi aktiviti semata-mata Spence memberinya pelbagai masalah. Pergaduhan dari Spence separuh jalan. Diberi amaran untuk pukulan rendah. Dagangan jelingan, cangkuk ketat mendarat untuk Ugas. Pukulan badan bersambung. Kerja badan yang lebih bagus oleh Ugas. Dia melakukan kerja yang baik pada lewat pusingan itu. 10-9 Ugas dalam pusingan ayunan, 38-38.

Pusingan kelima: Pukulan badan berat dari Spence untuk bermula. Spence sekali lagi mengawal pergerakan awal dengan aktiviti, mendarat ke badan dan kepala dengan teratur. Kerja badan yang sangat baik dan pukulan atas di belakangnya. Satu lagi uppercut licin di dalam. Separuh jalan. Spence memamahnya dari dahi ke dahi. Ugas cuba menjawab dengan cara. Pukulan badan dan pukulan atas menimbun untuk Spence. Ugas merobek kanan bawah sebagai balasan. Terdapat kombo yang baik di tingkat atas dan bahagian atas tangan kanan. Puncak balas. Spence dengan satu lagi pukulan badan dan pukulan atas. 10-9, 48-47 Spence.

Pusingan keenam: Spence kembali ke bahagian dalam dan mula bekerja pada badan. Ugas adalah permainan yang hebat tetapi Spence menguasainya dari jarak dekat. Hak padu daripada Ugas mengetuk mulut Spence; ref nampaknya melangkah masuk, tetapi tidak, membenarkan Ugas meledakkan Spence dengan 1-2. Kini mereka berhenti sebentar untuk mendapatkan semula corong mulutnya. Separuh jalan. Terdapat siri sukar dari Ugas selepas Spence kembali mengunyahnya di dalam poket. Putaran yang baik oleh Ugas dijawab dalam bentuk yang serupa. 10-9, 58-56 Spence.

Pusingan ketujuh: Spence terus menjauh dari jarak dekat. Dia meletakkan banyak di belakang pukulan badan ini. Pukulan yang bagus nampaknya menyakitkan Ugas dan Spence cuba menerkam, menolak percubaan untuk merangkul. Tembakan keras dari Spence di sekeliling pengawal. Separuh jalan. Mata Ugas tidak dalam keadaan baik. Ugas nampaknya mempunyai kebijaksanaan tentang dia tetapi Spence terus masuk dan mengoyak bahagian tengah. Kombo berat dari Ugas menjawab dalam bentuk. Spence bicu dia dengan lebih banyak pukulan jarak dekat sehingga loceng. 10-9, 68-65 Spence.

Pusingan kelapan: Pukulan atas dan pukulan badan terus mendarat untuk Spence. Nasty kiri bawah telah Ugas berundur. Ruj melangkah masuk untuk memberi amaran kepada Spence sekali lagi untuk pukulan rendah. Spence benar-benar mencari pembunuhan dengan tembakan ini. Separuh jalan. Kiri ganas dari Spence. Koyak kepala dan badan. Ref berhenti seketika di tengah-tengah gabungan Spence untuk meminta doktor memeriksa mata Ugas yang bengkak. Ugas mendapat semua yang jelas tetapi Spence segera kembali untuk menganiayanya. Keras kiri di sekeliling pengawal. Ugas kembali dengan overhand kanan. 10-8 Spence tanpa knockdown, 78-73.

Pusingan sembilan: Ugas berani tetapi ini adalah kerja perobohan pada ketika ini. Spence tidak akan berhenti melontar dan mendaratkan pukulan berkuasa penuh ke kepala dan badan. Ref berhenti sebentar untuk memberi amaran kepadanya untuk pukulan rendah sekali lagi. Cangkuk kelabu dari Spence. Lebih banyak mata kail separuh jalan. Keras tepat ke badan dari Ugas nampaknya menarik perhatian Spence, tetapi dia terus menyerang semula. Kedua-duanya merobek badan. Ugas menunjukkan sedikit kehidupan, kini dia diberi amaran untuk pukulan rendah. Padat betul-betul di tingkat atas. 10-9, 88-82 Spence.

Pusingan sepuluh: Berdagang pada jarak pertengahan, kini mata kail kanan dari Spence. Pukulan berat nampaknya mencederakan Ugas dan Spence terus mengintainya. Overhand kanan oleh Ugas sebagai balasan. Separuh jalan. Ref menghentikan pertarungan untuk sekali lagi meminta doktor melihat mata Ugas dan kali ini mereka betul-betul melepaskannya.

Keputusan akhir: Spence def. Ugas oleh TKO (pemberhentian doktor)


Untuk maklumat lanjut tentang “Spence lwn. Ugas” dan acara berkaitan tinju lain, klik di sini.

We want to thank the author of this write-up for this awesome content

LIVE! Spence Lwn. Keputusan Ugas & Liputan Pertarungan Penstriman


Explore our social media accounts as well as other related pageshttps://paw6.info/related-pages/