Pemenang dan kalah NBA Draft 2022: Malam yang sukar untuk Knicks, Nets

Pasukan yang menang dalam NBA adalah mereka yang membuat draf dengan baik, menjadikan draf itu nadi liga. Dan malam Khamis di Pusat Barclays, Post melihat dengan tepat siapa yang meninggalkan bangunan itu sebagai pemenang dan siapa yang pergi sebagai yang kalah.

Pemenang

Sihir Orlando

The Magic mendapat Shaquille O’Neal dengan pilihan utama pada tahun 1992, dan Dwight Howard sedozen tahun kemudian. Mereka pergi dengan yang paling bersedia besar kali ini juga. Paolo Banchero mempunyai pertahanan dan tidak ketara untuk pasukan yang sangat memerlukan kedua-duanya. Seorang 6-kaki-10, 250-pounder yang boleh lulus, bayangkan Ben Simmons dengan pelompat.

Piston Detroit

GM Troy Weaver baru sahaja membunuh draf ini. Selepas Sacramento secara tidak dapat dijelaskan kepada Jaden Ivey untuk Keegan Murray, Detroit menerkam ancaman Ivey di gelanggang terbuka. Bintang Purdue telah membuat perbandingan dengan Ja Morant dan harus menjadi pelengkap olahraga yang sempurna untuk saiz dan kecerdasan Cade Cunningham. Menambah pusat penyekatan pukulan 6-11 olahraga Jalen Duren dalam perjanjian tiga penjuru adalah satu bonus; tetapi mencipta ruang topi yang mencukupi untuk mengejar Deandre Ayton atau Miles Bridges tergantung di rim.

Jaden Ivey bercakap kepada media selepas dipilih oleh Detroit Pistons
NBAE melalui Getty Images

Pelikan New Orleans

Dyson Daniels di No. 8 sangat sesuai. Brandon Ingram, CJ McCollum yang baru diperoleh dan Zion Williamson (akhirnya) akan mencipta syot; Daniels akan mengendalikan pertahanan dan kerja kotor. Dia mempunyai pelompat yang goyah, tetapi pembantu Fred Vinson melakukan keajaiban dengan Ingram, Lonzo Ball dan Herb Jones. Daniels ialah muridnya yang seterusnya.

San Antonio Spurs

Satu pilihan kemudian, Spurs mengambil pemain pertahanan 6-kaki-9, Jeremy Sochan ke atas Duren. Tetapi seperti New Orleans satu tempat sebelum ini, mereka mengambil pilihan terbalik muda dengan tumit Achilles mereka yakin doktor pukulan lama Chip Engelland boleh memperbaiki. Kemudian datang pengawal Ohio State yang lebih baik, Malaki Branham di No. 20 dan Blake Wesley dari Notre Dame di No. 25, tiga pilihan terbalik atletik. Siapa yang akan bertaruh menentang perkembangan pemain Spurs?


Ikuti penjejak langsung New York Post untuk liputan terkini dan analisis pilihan Draf NBA 2022.


Kalah

Brooklyn Nets

Bukan sahaja Nets tidak mempunyai satu pun pilihan pada hari Khamis di bangunan mereka sendiri. Ia bukan sahaja bahawa mereka menekan pilihan No. 23 ke tahun depan dengan harapan Philadelphia mundur, hanya untuk melihat 76ers bertambah baik dengan mendapatkan De’Anthony Melton. Ia adalah bahawa mereka berhutang pilihan mereka sendiri kepada Houston untuk James Harden, dan kita melihat bagaimana ia berfungsi. Oh, dan hantu Kyrie Irving menjelma sepanjang malam.

Kyrie Irving
Kyrie Irving
Agensi Anadolu melalui Getty Images

Raja-raja Sacramento

Mereka dipermainkan oleh Ivey. Selepas bunyi bisingnya tentang tidak mahu bermain di Sacramento, mereka takut dengan pemain terbaik yang ada dan pergi untuk Murray. Ya, dia memenuhi keperluan, tetapi dia hampir pasti akan tersedia kemudian. The Kings mungkin mendapat pulangan yang baik untuk turun dari No. 4, terutamanya dengan Ivey di papan. Tetapi hei, mereka meneruskan Luka Doncic untuk Marvin Bagley, jadi mungkin Ivey ada satu perkara.

New York Knicks

Ya mereka bertukar satu pilihan kepada tiga dan ruang penutup kosong. Tetapi mereka mengorbankan bakat loteri, manakala pilihan Bucks mungkin akan miskin dan dua yang lain sangat dilindungi. Nampaknya harga yang mahal untuk dibersihkan Kemba Walker tidak membebankan $9.2 juta perjanjian yang tamat tempoh, semuanya hanya untuk mendapatkan ejen bebas Jalen Brunson (melainkan Irving adalah perlawanan akhir, yang membawa satu set kebimbangan yang sama sekali berbeza).

Kemba Walker
Kemba Walker
Imej Getty

Memphis Grizzlies

Dalam liga sayap, Memphis bukan sahaja sangat dalam, tetapi sebenarnya mempunyai sayap yang banyak. Mereka menukar Melton ke Philadelphia untuk pilihan No. 23, mengambil David Roddy bersama No. 19 Jake LaRavia. Mereka telah merangka dengan baik di bawah kendalian Zach Kleiman, tetapi mengapa perlu melepaskan pemain pertahanan yang mantap dan pemain yang sah untuk beberapa pemain baru beraksi terhad yang mungkin sukar untuk memecahkan pusingan ini? Bagi pasukan muda ini, pengalaman harus menjadi keutamaan.

We wish to say thanks to the writer of this short article for this awesome content

Pemenang dan kalah NBA Draft 2022: Malam yang sukar untuk Knicks, Nets


Explore our social media profiles and other related pageshttps://paw6.info/related-pages/