Peminat yang merebut bola larian rumah Aaron Judge menghadapi pilihan: Tunai atau ambil satu untuk pasukan

Untuk baki musim ini, tempat duduk luar untuk a New York Yankees permainan adalah tiket loteri.

Jika anda bernasib baik untuk memukulnya, apa yang anda akan lakukan? Ia adalah soalan setiap peminat dengan pandangan mereka ditetapkan untuk snagging Hakim Harun bola larian rumah harus direnungkan sebelum mengambil tempat duduk mereka. Sebaik sahaja larian rumah itu dicapai, keputusan akan datang dengan pantas dan penuh dengan tekanan.

Hakim mencecah larian rumah ke-60 dalam musim bersejarahnya pada hari Selasa. Penghitungan itu mengikatnya untuk kerjaya Babe Ruth yang tinggi dan menyebabkan dia kekurangan rekod AL rakan Yankee Roger Maris. Bola larian rumah seterusnya Hakim – menganggap dia memukulnya – akan mengikat Maris dan menguasai sedikit kekayaan di pasaran pengumpul. Seperti juga pemecahan rekod No. 62. Setiap pukulan Hakim larian rumah dari sana juga akan membawa nilai pengumpul dengan bola panjang terakhir musim ini secara rasmi mewujudkan tanda baharu— dan mungkin memperoleh harga tertinggi.

Peminat yang mendapatkan bola ini akan berhadapan dengan beberapa pilihan: 1. Simpan. 2. Juallah. 3. Berikannya. 4. Berikan kembali kepada Hakim dan Yankees. 5. Berunding dengan Hakim dan Yankees.

Tekanan pada masa ini akan menjadi sengit dan cenderung kepada pilihan No. 4 dan 5 — terutamanya untuk peminat Yankees di Stadium Yankee. Keselamatan mungkin akan berada di sana untuk menyediakan pengiring – seperti yang berlaku untuk Michael Kessler, peminat yang menyambar No 60 pada hari Selasa. Pada ketika itu, masa membuat keputusan.

Kessler ialah peminat Yankees berusia 20 tahun yang memakai jersi Yankees pada hari Selasa. Selepas bertemu dengan keselamatan, dia dan rakan-rakannya bertemu dengan Hakim selepas permainan. Mereka mengambil gambar dengan Hakim dan semua pergi dengan besbol yang ditandatangani. Kessler juga membawa pulang kelawar yang ditandatangani.

Tetapi dia tidak pergi dengan besbol No. 60. Itu dia berikan kepada Hakim.

Dia menjelaskan keputusannya kepada pemberita sebelum bertemu dengan slugger Yankees.

“Itu sejarah,” jelas Kessler kepada pemberita. “Apa-apa cara saya boleh memberi kembali kepada Hakim, dia telah memberi begitu banyak kepada organisasi – lakukan sahaja bahagian saya.”

Bagi Kessler, ia jelas merupakan malam yang hebat — malam yang akan dia ceritakan dan pastinya melebihi jangkaan yang dia ada pada hari Selasanya. Sementara itu, bola yang dia kembalikan dianggarkan oleh beberapa pakar industri bernilai enam angka. Ken Goldin dari lelongan Goldin memberitahu Darren Rovell dari Rangkaian Tindakan bahawa dia menjangkakan ia akan memperoleh $150,000 di pasaran terbuka. Brahm Wachter dari Sotheby menilainya pada $100,000. David Kohler dari SCP Auctions meletakkan nilai $50,000 hingga $70,000 pada bola.

Adakah itu perdagangan yang adil? Adakah benar-benar suatu keharusan moral bagi seorang peminat dalam kasut Kessler untuk “hanya melakukan bahagian saya?” Anggaran nilai tinggi bola adalah wang yang mengubah hidup untuk ramai kanak-kanak berumur 20 tahun. Anggaran rendah $50,000 bukanlah sesuatu yang boleh diremehkan.

Sementara itu, Yankees bukan badan amal. mereka bernilai $6 bilion. Hakim mempunyai $36 juta lebih dalam pendapatan kerjaya dan berada dalam kedudukan di luar musim lepas menolak tawaran kontrak $213 juta daripada Yankees. Dia akan memerintah lebih banyak sebagai ejen bebas selepas menyiarkan salah satu musim terbaik dalam sejarah besbol.

20 Sep 2022; Bronx, New York, Amerika Syarikat; Peminat menyaksikan pemadang kanan New York Yankees, Aaron Judge (99) berlaga melawan Pittsburgh Pirates semasa inning keenam di Stadium Yankee. Kredit Mandatori: Brad Penner-USA TODAY Sports

Yankees dan Hakim berada dalam kedudukan yang baik untuk menawarkan nilai pasaran yang adil untuk bola — jika mereka memilihnya. Tetapi ini bukan bagaimana senario ini dimainkan. Pasukan cenderung menawarkan pakej yang termasuk memorabilia dan tiket musim apabila bola taruhan tinggi terlibat. Tom Brady memberi peminat yang memulangkan bola sentuh ke-600nya bitcoin bernilai $63,000 pada masa itu — dan kini jauh lebih rendah. Dia juga mengakui bahawa peminat sepatutnya memegang bola.

“Byron menyedari dia kehilangan semua leveragenya sebaik sahaja dia memberikan bola,” kata Brady semasa siaran “Monday Night Football”. “Dia sepatutnya memegangnya untuk mendapatkan sebanyak mungkin pengaruh.”

Ini bukan untuk mengatakan bahawa Yankees dan Hakim bertanggungjawab untuk menawarkan nilai pasaran yang adil kepada peminat. Jika mereka tidak mahu, tidak mengapa. Pada masa yang sama, peminat tidak diwajibkan untuk hanya memberikan bola kepada mereka sebagai pertukaran untuk beberapa peralatan yang ditandatangani dan bertemu-dan-salam. Dalam keadaan lain tidak ada orang Amerika yang secara sah dan sah tersandung pada hari gaji lebih enam angka yang dijangka melepaskannya. Tetapi itulah dinamik yang akan dimainkan dalam perbualan di kalangan peminat, di gelombang udara dan dalam media sosial di sekitar bola larian rumah Hakim.

Sementara itu, pancang yang bergerak ke hadapan hanya akan mendaki. Pakar industri yang sama yang meletakkan harga pada No. 60 menganggarkan bahawa No. 61 dan 62 dan bola larian rumah terakhir Hakim musim ini akan menguasai julat $150,000 hingga $1 juta-tambah. Jika anda bernasib baik untuk mendapatkannya, sebaiknya anda sudah mempunyai rancangan.

We wish to thank the author of this short article for this remarkable content

Peminat yang merebut bola larian rumah Aaron Judge menghadapi pilihan: Tunai atau ambil satu untuk pasukan


Check out our social media profiles and other related pageshttps://paw6.info/related-pages/