Phillies memenangi perlawanan liar di Washington untuk menyapu bersih dua kepala dari Nats

WASHINGTON – The Phillies tidak bermain besbol sempurna dalam pukulan berganda mereka menentang Washington Nationals, tetapi itu nampaknya tidak menjadi masalah kerana muzik perayaan bergema di rumah kelab selepas 12 jam di ballpark lewat malam Jumaat.

The Phils terselamat daripada beberapa siri miscu yang termasuk meninggalkan terlalu ramai pelari di pangkalan dalam pembukaan dan jalan kaki yang mahal, dua kesilapan larian asas dan kesilapan memadang hampir maut dalam topi malam untuk melakukan sapuan Nationals.

Phillies memenangi pembukaan, 5-3. Perlawanan kedua adalah permainan liar dan Phils memenanginya, 8-7.

Dua kemenangan itu mendorong Phils ke empat perlawanan terbaik musim lebih .500 pada 35-31. Mereka telah mengambil tiga perlawanan pertama daripada lima pemain ini dan kini telah memenangi lima siri berturut-turut buat kali pertama sejak 2011, kali terakhir mereka mara ke playoff.

The Phils adalah 14-2 pada bulan Jun dan 13-2 di bawah kapten baharu Rob Thomson.

“Hari yang hebat,” kata Thomson apabila ia berakhir.

Dia mengakui bahawa pasukan itu berjaya mengatasi beberapa kesilapan semasa hari yang panjang, panas dan meletihkan.

“Itu sahaja watak kelab ini,” katanya. “Mereka percaya.”

Sebab terbesar Phillies dapat menutup kelemahan mereka dalam penutup malam – kesilapan baserunning oleh Rhys Hoskins dan Kyle Schwarber, dua berjalan kaki yang merosakkan dan padang liar oleh Nick Nelson pada yang keenam, dan kesilapan oleh Didi Gregorius hentian pendek yang membenarkan Nats untuk mengikat permainan di bahagian bawah kesembilan – adalah bahawa mereka melakukan beberapa perkara kecil dengan baik.

JT Realmuto menewaskan bola dua permainan yang berpotensi untuk mengekalkan inning kelapan untuk penyerang secubit Bryce Harper keluar dari bangku simpanan dan memukul dua larian dua larian yang mengikat permainan ke tengah kanan.

Perkara kecil…

Penghilang rasa sakit Washington, Kyle Finnegan, jelas cuba beraksi di sekeliling Harper dan kelihatan membawanya di empat padang. Bagaimanapun, pengadil Clinton Vondrak memanggil padang keempat, yang berada di luar zon mogok, sebagai mogok. Harper tidak berpuas hati dengan panggilan itu – dan dia masih tidak selepas perlawanan. Lemparan kelima Finnegan adalah satu mogok dan Harper menewaskannya.

“Harp kecewa kerana ia bukan bola empat, tetapi saya seperti, ‘Bagus, biarkan dia memukul,’ ” kata Thomson. “JT menewaskan bola itu dan membawa Harper ke atas pinggan adalah sangat penting.”

Realmuto pada mulanya dipanggil keluar, tetapi Phillies mencabar dan menang.

Selepas Harper mengikat permainan pada minit kelapan, Matt Vierling menyarungkan homer keduanya dalam permainan di bahagian atas kesembilan untuk memberikan Phils mendahului 6-5.

Orang Phillies pergi jauh ke dalam kandang lembu mereka pada hari itu. Corey Knebel, Jeurys Familia dan Andrew Bellatti mendapat kejutan penting dalam permainan malam dan Jose Alvarado hampir menutup kemenangan satu larian pada minit kesembilan apabila Gregorius melakukan kesilapan membaling dua keluar yang membolehkan Washington mengikat permainan.

Alvarado akhirnya menutupnya di bahagian bawah pada minit ke-10. Dia mendapat kemenangan selepas Realmuto menyamai dua larian. Kedua-dua larian itu sangat besar kerana Nats menjaringkan larian yang tidak diperolehi untuk menjadikannya permainan satu larian pada minit ke-10.

Hoskins menjaringkan gol kedua pada larian ke-10 berkat satu lagi perkara kecil itu, khususnya pengetahuan jurulatih pangkalan ketiga Dusty Wathan tentang peraturan halangan. Hentian pendek Washington Luis Garcia mengganggu laluan Hoskins ke tempat ketiga apabila bola Realmuto naik ke tengah. Wathan menyedari halangan itu, melihat tangan pengadil pangkalan ketiga John Bacon naik, dan dengan marah melambai Hoskins pulang untuk memastikan larian itu akan dikira.

“Dusty tahu peraturan itu,” kata Thomson. “Besar. Bijak sungguh.”

“Ia hanya menunjukkan betapa hebatnya minda besbol yang dia ada,” kata Harper tentang Wathan.

Phillies sebenarnya meneruskan permainan itu dalam latihan musim bunga. Ia jarang muncul, tetapi apabila ia berlaku dalam permainan ini, semua orang sudah bersedia.

Tidak sukar untuk membayangkan Phillies tewas dalam perlawanan seperti ini pada dua bulan pertama musim ini, ketika kesalahan itu tidak konsisten, bullpen mengalami kehancuran sekali-sekala dan pertahanan goyah.

Pertahanan dan bullpen masih jauh dari sempurna, tetapi keadaan semakin bertambah baik.

“Kami sedang mencari jalan untuk memenangi perlawanan yang mungkin tidak sepatutnya kami lakukan dan itulah yang dilakukan oleh pasukan yang baik,” kata Hoskins. “Saya tidak fikir kita pernah berasa seperti kita ketinggalan dalam permainan. Itu mempunyai banyak kaitan dengan cara kami menghayunkan pemukul, tetapi saya juga berpendapat pemain di kandang lembu hebat sejak kebelakangan ini, menyerang zon, dan apabila kami menjaringkan gol, kami membuang beberapa sifar.”

Phils memenangi perlawanan pertama dalam masa tiga jam, 32 minit.

Mereka memenangi perlawanan kedua dalam masa tiga jam, 45 minit.

“Ia adalah hari besbol yang hebat,” kata Harper. “Menangi siri hari ini dengan dua lagi perlawanan untuk berharap melakukan yang terbaik dan keluar dari sini dengan perasaan yang baik.”

We want to give thanks to the writer of this write-up for this amazing content

Phillies memenangi perlawanan liar di Washington untuk menyapu bersih dua kepala dari Nats


Visit our social media accounts and other pages related to themhttps://paw6.info/related-pages/