Phillies satu kemenangan dari Siri Dunia selepas kemenangan 10-6 ke atas Padres

The Phillies‘ Jean Segura melangkah di atas kotak hijau di sebelah kiri anak tangga berlubang di bahagian bawah inning kelima dan menyarungkan tangannya di atas pagar. Pasukannya mengekori Padres, 6-4, dalam Permainan 4 Siri Kejohanan Liga Kebangsaan pada malam Sabtu, tetapi terdapat jangkaan yang semakin meningkat. Segura tidak mahu terlepas sebarang aksi.

Selepas Kyle Schwarber berjalan, Rhys Hoskins melancarkan benam Sean Manaea sejauh 417 kaki ke padang kiri tengah untuk larian rumah dua larian yang mengikat permainan. Segura melompat ke atas pagar, dan berlari ke atas tanah, melambai Hoskins dan Schwarber pulang. Dia menunggu di atas anak tangga untuk menyambut mereka, dan kemudian dia kembali ke tempatnya.

» BACA LEBIH LANJUT: Daripada diejek kepada bersorak, Rhys Hoskins mencetuskan serangan hebat Phillies untuk mendahului 3-1 dalam NLCS

Dia tidak berada di sana untuk masa yang lama. JT Realmuto berjalan kaki sekali lagi, dan Bryce Harper membarisi padang dua ke tengah untuk memberi Phillies pendahuluan satu larian. Sekali lagi, Segura terbang di atas pagar, dan sekali lagi, melambai rakan sepasukannya pulang.

Satu pukulan kemudian, Nick Castellanos memilih beg asas kedua dan ke medan tengah untuk memandu di Harper. Segura mengigau, begitu juga dengan 45,467 peminat di Citizens Bank Park, yang meraikan kemenangan 10-6 Phillies yang meletakkan mereka hanya satu kemenangan daripada Siri Dunia.

Perlawanan 5 ialah hari Ahad jam 2:37 petang dengan ace Zack Wheeler mengambil busut untuk menutup Padres.

Semua orang tahu bahawa Permainan 4 tidak akan menjadi mudah di Phillies. Ia sepatutnya menjadi permainan bullpen, dan Phillies sudah pun menjadi penyelamat terbaik mereka, Seranthony Domínguez, selepas dia menyempurnakan penyelamatan enam keluar dalam Permainan 3 pada malam Jumaat.

Di sebalik semua itu, kemenangan dirasakan tidak dapat dielakkan, dan peminat akan melakukan apa sahaja yang mungkin untuk merealisasikannya. Pemula Bailey Falter, yang tidak melemparkan padang sejak awal Oktober, menamatkan dua pemukul pertamanya, tetapi melepaskan larian rumah solo kepada Manny Machado. Falter bertahan dua pertiga daripada inning, membenarkan empat larian yang diperolehi pada tiga pukulan dan berjalan.

Dia menerima percikan ejekan semasa dia keluar dari padang. Tetapi kemudian peminat mula melakukannya bersorak, hampir seolah-olah menghantar mesej sokongan kepada Falter dan pasukan. Beberapa pemain mula kembali ke rumah kelab selepas itu untuk menonton perlawanan, tetapi Falter memutuskan untuk menggantung dari pagar dengan Segura, untuk menghiburkan rakan sepasukannya.

» BACA LEBIH LANJUT: Permainan Phillies-Padres 4: Pemenang rumah dengan Zack Wheeler di atas bukit ialah cara anda melakarnya

Dia gembira dia melakukannya. Walaupun menyusun permulaan terpendek dalam karier MLBnya, untuk lapan babak seterusnya, Falter menyaksikan pasukannya mengambilnya kembali, pukulan dengan pukulan dan padang demi padang. Dia tidak terkejut. Ia sesuatu yang Phillies telah lakukan sepanjang musim. Tetapi untuk melihat mereka melakukannya di peringkat pasca musim, di mana pertaruhannya lebih tinggi, dan setiap padang lebih penting, adalah istimewa.

Pelega Connor Brogdon datang dahulu. Dia membenarkan satu yang menjaringkan pelari yang diwarisi untuk mendahului Padres 4-0, tetapi menewaskan Trent Grisham untuk menamatkan inning, dan menerima tepukan gemuruh untuknya.

Renjer Suárez, memerhati dari ruang rehat, menyedari pasukannya memerlukan sedikit sokongan. Oleh itu, apabila penyerang mendapat dua serangan, dia berdiri, berpaling menghadap orang ramai dan mula melambai-lambaikan tangannya. Sudah tentu, orang ramai bermain bersama. David Robertson dan Zach Eflin menahan Padres dengan hanya tiga pukulan dan tiada larian sepanjang empat babak terakhir.

» BACA LEBIH LANJUT: Bagaimana menonton Jacob deGrom membantu Zack Wheeler Phillies memanfaatkan bola lajunya

“Saya tahu daripada pengalaman peribadi impak yang boleh diberikan oleh orang ramai,” kata Suárez. “Mereka membuatkan anda berasa lebih yakin. Itulah sebabnya saya melakukannya. Saya memulakannya malam ini, tetapi saya akan melakukannya sekali lagi [Sunday].”

Kemenangan itu bukanlah yang tercantik, tetapi ia tidak semestinya begitu. Phillies menggali diri mereka ke dalam lubang 4-0, dan terus memanjat jalan keluar darinya. Mereka mengikat rekod francais dengan empat larian rumah. Bullpen mereka hanya cukup untuk bertahan.

Selepas perlawanan akhir direkodkan, dan para pemain memasuki rumah kelab, Falter menghampiri mereka, seorang demi seorang, untuk mengucapkan terima kasih kepada mereka secara peribadi kerana bangkit semula selepas dia membenarkan empat larian. Apabila dia sampai ke Segura, baseman kedua menghalangnya, pertengahan ayat.

“Hei, jangan risau tentang itu,” kata Segura. “Kami akan bawa awak balik ke sana. Anda akan bersedia untuk pergi. Satu-satunya perkara yang penting ialah kami menang. Kami mempunyai satu lagi, dan kami akan mendapatkannya di sini. Kami akan mendapatkannya esok.”

We would like to thank the author of this post for this amazing content

Phillies satu kemenangan dari Siri Dunia selepas kemenangan 10-6 ke atas Padres


We have our social media profiles here as well as other pages related to them here.https://paw6.info/related-pages/