Quarterback pelapis Cooper Rush, Dallas Cowboys menyerahkan kekalahan pertama New York Giants musim ini | CNN



CNN

Bermula untuk yang kedua permainan berturut-turut buat kali pertama dalam hidupnya kerjayaCooper Rush telah merebut peluangnya dengan kedua-dua belah tangannya.

Setelah menang terakhir minggu menentang Cincinnati Bengals, Rush dan Dallas Cowboys menyerahkan New York Giants kekalahan pertama mereka musim ini, 23-16, pada malam Isnin.

Rush – bermula untuk Cowboys menggantikan Dak Prescott yang mengalami kecederaan tangan pada Minggu 1 – menamatkan malam tanpa kesilapan dengan hantaran 215 ela dan touchdown ke CeeDee Lamb.

Rush menyertai Roger Staubach dan Jason Garrett sebagai satu-satunya quarterback Cowboys dalam sejarah francais yang memenangi tiga permulaan kerjaya pertama mereka.

Malam itu dihadkan untuk Dallas dengan tangkapan satu tangan yang menakjubkan oleh Lamb pada suku keempat untuk memberi mereka pendahuluan lewat.

Pemain berusia 23 tahun itu menghulurkan tangan kirinya untuk menyambar hantaran dari Rush untuk memberi kelebihan kepada Dallas, yang tidak pernah mereka lepaskan.

Pertahanan Dallas mengekalkan pengapit pada quarterback Giants Daniel Jones sepanjang petang, memintas Jones sekali dan memecatnya lima kali.

Bintang pertahanan akhir Demarcus Lawrence selesai dengan tiga guni sendiri, sepadan dengan kerjayanya yang tinggi. Bermain bersama Micah Parsons – pemain baru bertahan musim lalu – Lawrence berkata saingan persahabatan pasangan itu telah membawa kepada salah satu barisan pertahanan NFL yang paling mengancam.

“Rasa hebat,” Lawrence memberitahu Jane Slater dari NFL Network selepas permainan. “Saya dan Micah mendapat sedikit pertaruhan, saya rasa saya agak ketinggalan. Tenaga sudah habis, badan saya berasa baik hari ini, jadi saya menyerangnya.”

Dia menambah: “Saya perlu memastikan saya terus memberi tekanan kepadanya. [I] mahu semua lelaki menjadi yang terbaik dan juga untuk diri saya sendiri, jadi kami akan terus bersaing.”

Bagi Giants, kekalahan hari Isnin adalah yang pertama mereka musim ini. Walaupun kalah, masih terdapat beberapa perkara positif yang perlu diambil dari petang itu.

Jones, bermain pada tahun terakhir kontrak rookienya, terus kelihatan mantap walaupun dipintas.

Tetapi kemunculan semula Saquon Barkley, selepas dua tahun yang dilanda kecederaan, akan menjadi titik terang bagi peminat New York.

Pada hari Isnin, dia menjadi penggerak utama untuk kesalahan Giants, menamatkan malam dengan 81 ela bergegas pada 14 percubaan – termasuk touchdown 36 ela – dan 45 ela menerima.

Tetapi perebutan barisan serangan yang berterusan bermakna Jones berada di bawah tekanan sepanjang petang, dan itu adalah sesuatu yang menurut ketua jurulatih Giants, Brian Daboll, mereka perlu menambah baik untuk meneruskan.

Jones berebut menentang Donovan Wilson dari Dallas Cowboys.

“Anda tidak pernah mahu mendapat pukulan quarterback anda,” Daboll berkata. “Tetapi saya akan katakan dia menjaga dirinya sendiri.

“Sekali lagi, lebih banyak anda boleh menghalang mereka daripada quarterback, lebih baik untuk quarterback. Dan dia cukup atletik untuk membuat beberapa permainan longgar, dan mungkin terdapat beberapa pukulan di sana apabila dia berebut. Tetapi ya, tidak ada persoalan kami perlu melakukan kerja yang lebih baik untuk melindunginya.”

The Giants tergelincir kepada 2-1 pada musim ini, manakala Cowboys meningkat kepada rekod yang sama.



We want to say thanks to the writer of this short article for this incredible material

Quarterback pelapis Cooper Rush, Dallas Cowboys menyerahkan kekalahan pertama New York Giants musim ini | CNN


You can view our social media pages here and other related pages herehttps://paw6.info/related-pages/