‘Saya mahu berjumpa dia kembali secepat mungkin’: Pengurus Chicago White Sox Tony La Russa diketepikan selama-lamanya dan akan menjalani lebih banyak ujian

Pemain kanan Gavin Sheets berbual dengan pengurus Tony La Russa semasa latihan memukul Selasa, beberapa jam sebelum Chicago White Sox bermain Kansas City Royals.

Kurang daripada sejam sebelum padang pertama, Sox mengumumkan La Russa akan terlepas permainan atas arahan doktornya.

“Saya bersamanya sepanjang hari,” kata Sheets pada hari Rabu. “Agak buta dengan itu. Dia nampak sihat sepanjang hari.”

The Sox mengumumkan hari Rabu bahawa La Russa akan keluar selama-lamanya dan dijadualkan menjalani ujian lanjut dengan doktor di Arizona.

“Sebagai sebuah pasukan dan sebagai pemainnya,” kata pelepas lelah Kendall Graveman, “Saya tidak mahu mendoakan apa-apa selain kesihatan dan pemulihan yang terbaik dan apa sahaja yang diperlukan dalam masa terdekatnya dan bergerak ke hadapan. Jelas sekali di situlah hati dan fikiran kita. Semoga kami mendapatkan doktor terbaik di sekelilingnya untuk melihat apa yang berlaku.”

Bob Nightengale USA Today melaporkan La Russa, 77, baru-baru ini menjalani ujian dengan pakar kardiologi, dan cadangannya adalah untuk terlepas perlawanan Selasa. Nightengale melaporkan bahawa selepas lebih banyak ujian pada hari Rabu, La Russa dinasihatkan untuk berjumpa pakar jantung.

“Saya bercakap dengannya (Rabu), dia baik-baik saja,” kata jurulatih bangku Sox Miguel Cairo. “Tetapi doktornya berada di Arizona. Mereka mempunyai semua maklumat tentang perubatannya, dan kami akan tahu kemudian dalam minggu ini apa yang sedang berlaku.”

Kaherah, yang berjaya kalah 9-7 Selasa, akan terus mengisi.

“Kesihatan dan keluarga,” kata Graveman. “Kamu semua melihat kami banyak dalam pakaian seragam dan melihat kami di padang melakukan tugas kami dan membuat persediaan setiap hari untuk menjadi pemain besbol terbaik yang kami boleh, dan Tony sedang bersedia untuk menjadi pengurus terbaik yang dia boleh. Tetapi pada penghujung semua ini, di luar perjalanan (antara) bandar yang berbeza dan menyesuaikan diri setiap hari dan pergi berperang antara satu sama lain, kami mempunyai keluarga, kami mempunyai orang yang kami sayangi dan telah melalui semua ini bersama-sama. Ia benar-benar meletakkan besbol dalam perspektif.

“Saya faham bahawa kami mahu bersaing dan menang dan bersedia serta melakukan yang terbaik yang kami mampu, dan itulah yang kami dibayar untuk melakukannya. Tetapi ada perkara yang saya rasa penting dan lebih penting daripada bermain besbol. Dia perlu pergi bersama keluarga dan menjaga dirinya pada masa ini.”

Beberapa pemain, seperti pemain luar / baseman pertama Andrew Vaughn, mengetahui berita hari Selasa melalui media sosial.

“Saya melihat bahawa White Sox menyiarkan sesuatu,” kata Vaughn, “dan saya seperti: ‘Ya ampun. Ini kerja gila.’ Dan kemudian kami terpaksa pergi bermain.

“Kami cuba bercakap mengenainya, cuba memikirkan apa yang sedang berlaku. Mereka menyebut beberapa perkara, mungkin hatinya. Hanya kesihatan. Agak menakutkan.”

La Russa berada di musim kedua untuk tugas keduanya bersama Sox. Musim lalu mereka memenangi kejuaraan divisyen pertama sejak 2008, tetapi tahun ini dipenuhi dengan kecederaan dan ketidakkonsistenan. The Sox memasuki perlawanan Rabu di Guaranteed Rate Field di tempat ketiga di American League Central, tiga perlawanan di bawah .500.

La Russa adalah yang kedua sepanjang masa dalam kalangan pengurus liga utama dengan 2,884 kemenangan. Pemegang jawatan Hall of Fame 2014 memenangi gelaran Siri Dunia dengan Oakland Athletics (1989) dan St. Louis Cardinals (2006, 2011).

“Anda melihat rekodnya dan ia berdiri untuk dirinya sendiri,” kata Graveman. “Dia mungkin lebih terlupa tentang besbol daripada yang saya tahu. Itu adalah sesuatu yang saya sanjung, melihat dia muncul setiap hari dan pergi bekerja dan bekerja dengan sangat keras. Dan kerelaan dan (keinginan) untuk menang, dia hidup dan mati dengan menang dan kalah. Dia masih peduli. Saya pasti dia masih memerhati dan memerhatikan.

“Apabila kami kalah, ia amat menyakitkan hatinya, dan apabila kami menang, dia sangat teruja untuk kami. Dan saya rasa dia lebih teruja bukan untuk kebaikan dirinya tetapi untuk pasukan secara keseluruhan apabila kami menang. Dan dia kecewa dan sentiasa memikirkan apa yang dia boleh lakukan dengan lebih baik untuk menjadikan kami menang apabila kami kalah. Jadi saya menghormati dia untuk itu.”

La Russa menguruskan Sox dari 1979-86 dan kembali untuk 2021 dengan harapan untuk membawa pasukan muda berbakat ke peringkat seterusnya selepas Sox tersingkir dalam pusingan wild-card pada 2020.

The Sox membuat playoff musim lalu tetapi telah disingkirkan dalam Siri Bahagian AL oleh Houston Astros dalam empat perlawanan.

Diunjurkan untuk menjadi salah satu pasukan terbaik dalam besbol musim ini, Sox sebaliknya mendapati diri mereka enam perlawanan di belakang Cleveland Guardians yang menerajui divisyen pada hari terakhir Ogos.

“Doa pertama dan utama untuk (La Russa),” kata Sheets. “Anda hanya berdoa untuknya, berdoa agar cepat sembuh. Kami tidak tahu butiran penuh tentang apa yang berlaku, tetapi yang paling penting kami mahu meraih beberapa kemenangan … jadi apabila dia kembali, bila-bila masa itu, semoga kami akan berada di tempat yang lebih baik untuk ke playoff.

“Saya suka bermain untuknya. Dia banyak mengajar saya. Dia telah menjadi mentor yang hebat untuk saya, terutamanya sebagai pemain muda. Dari hari pertama saya datang, dia seperti membawa saya ke bawah sayapnya, menunjukkan kepada saya tali dan belajar daripadanya sepanjang perjalanan. Saya nak jumpa dia balik secepat mungkin.”

We would like to give thanks to the writer of this write-up for this awesome material

‘Saya mahu berjumpa dia kembali secepat mungkin’: Pengurus Chicago White Sox Tony La Russa diketepikan selama-lamanya dan akan menjalani lebih banyak ujian


Check out our social media profiles as well as other pages related to themhttps://paw6.info/related-pages/