Segura menebus kesilapan dengan pukulan klac dalam kemenangan Phils

PHILADELPHIA — Jean Segura telah bermain 11 musim dalam kejohanan utama, membuat dua pasukan All-Star dan mencecah .300 tiga kali, tetapi dia tidak pernah mengalami inning seperti babak keempat Permainan 3 Siri Kejohanan Liga Kebangsaan pada malam Jumaat.

Beraksi pada postseason pertamanya, pemain baseman kedua Philadelphia Phillies itu menjatuhkan lontaran berganti-ganti dari hentian pendek Bryson Stottmengubah permainan berganda pengakhiran yang berpotensi menjadi larian seri untuk San Diego Padres.

Walau bagaimanapun, di bahagian bawah inning, dia menebus dirinya dengan satu cengkaman, dua keluar, dua pukulan, dua larian untuk memberikan Phillies pendahuluan 3-1 dalam permainan yang mereka akan tahan untuk menang 4-2 mendahului 2-1.

“Pada penghujung hari, kita akan melakukan kesilapan,” kata Segura. “Itu permainan yang mungkin saya buat 3,000 kali dalam hidup saya, tetapi atas sebab tertentu saya terlepas. Sebagai pemain, anda tidak pernah menundukkan kepala anda. Teruskan sahaja, teruskan bermain permainan kerana anda tidak tahu bagaimana permainan ini akan berakhir. Mungkin permainan itu boleh menjejaskan anda melalui permainan.”

Segura, yang telah membuat perhentian terjun yang bagus di padang pada awal permainan, akan menambah permainan terjun kedua yang hebat untuk merompak pemain pantas itu. Ha-Seong Kim daripada pukulan dengan dua out dan seorang pelari di pangkalan untuk menamatkan yang ketujuh. Dia mengepam lengannya ke udara dan menendang kakinya dengan menunjukkan emosi yang kuat.

“Saya bersemangat,” kata Segura. “Saya tidak tahu bagaimana untuk menerangkannya, tetapi ia seperti Goku, Goku kecil, seperti sesuatu, seperti api di dalam badan saya. Seperti saya hanya mahu mengeluarkannya, seperti bahan letupan. Jika anda tidak beremosi dengan 45,000 orang di tempat duduk atau 46,000 orang di tempat duduk, anda bermain sukan yang salah.”

Selepas kesilapan Segura, Phillies mengadakan pertemuan di bukit dengan permulaan Renjer Suarezyang akhirnya akan mendapat kemenangan dengan lima babak yang mantap.

baseman pertama Rhys Hoskins tidak terkejut bahawa Segura bangkit daripada kesilapan itu.

“Dia seorang profesional 10, 11 tahun dan menikmati serta menikmati setiap detik ini kerana dia telah menunggu begitu lama dan bersaing untuk sekian lama, bekerja keras selama 15-16 musim berturut-turut, jadi, tidak, tidak terkejut semua,” kata Hoskins. “Selain itu, berapa banyak pukulan besar yang telah kita lihat dia dapat, bukan? Dia mempunyai peluang untuk membuat beberapa permainan yang sangat bagus di padang juga. Perkara pertama yang dia katakan apabila kami pergi ke busut selepas dia menjatuhkan bola ialah, ‘ Renjer, berikan saya satu lagi.’ Itulah jenis keyakinan yang dia ada pada dirinya sendiri.”

Permainan itu berakhir dengan beberapa kontroversi di bahagian atas inning kesembilan. Selepas Josh Bell mendahului dengan pukulan asas terhadap Phillies lebih dekat Seranthony Dominguez — yang cuba menyempurnakan hanya perlawanan dua inning keduanya musim ini — pengadil pangkalan ketiga Todd Tichenor menelefon Jurickson Profar pada ayunan 3-2 diperiksa.

Profar, yang sudah memusingkan pemukulnya dan memulakan langkahnya ke bes pertama, mencangkung tidak percaya dan mula berjalan ke arah Tichenor, menanggalkan topi keledarnya dan kemudian menendangnya. Pengadil plat rumah Ted Barrett telah mengeluarkan Profar daripada permainan.

“Saya fikir saya tidak pergi dan ia sepatutnya berjalan-jalan,” kata Profar, mendakwa dia tidak benar-benar berayun, hanya cuba untuk keluar dari jalan gelangsar pintu belakang. “Saya tidak mempunyai peluang yang sangat baik untuk melihatnya, tetapi saya pasti saya tidak pergi. Mungkin kelawar berada di hadapan, tetapi saya baru sahaja keluar dari jalan. Saya tidak pergi, saya tidak berayun.”

Dia berkata dia tidak bimbang tentang kemungkinan penggantungan.

“Tiada peluang, kawan. MLB tidak menggantung orang untuk itu. Kami bermain permainan, dan kami bermain dengan emosi. Kami tidak bermain lembut. Kami bermain untuk menang dan saya bermain dengan emosi,” kata Profar.

Sekiranya Profar berjalan, Padres akan mempunyai momentum di sebelah mereka dan tekanan ke atas Dominguez dengan pelari pada mulanya dan kedua dan tiada siapa yang keluar. Sebaliknya, dua penyerang terakhir, Trent Grisham dan Austin Nola, turun pada tetingkap timbul dan mogok. Dominguez akhirnya melontar 34 padang dalam dua babaknya, jumlah kedua tertingginya pada musimnya, dan merekodkan penyelamatan dua inning pertama Phillies pada postseason sejak Tug McGraw pada tahun 1980.

Dia kini telah melontarkan 6⅓ inning pada postseason ini, membenarkan hanya dua pukulan dengan 13 strikeout dan tanpa berjalan.

Untuk Perlawanan 4 penting pada malam Sabtu, kedua-dua pengurus beralih kepada permulaan No. 4 mereka — Mike Clevinger untuk Padres dan Bailey Falter untuk Phillies, yang menarik tugasan itu Noah Syndergaard. Clevinger bergelut dalam satu permulaan pasca musim menentang Dodgers dalam siri bahagian, membenarkan enam pukulan dan lima larian dalam 2⅔ inning. Ini selepas 6.52 ERA dalam enam bermula pada bulan September.

Dia telah bergelut dengan sakit lutut tetapi dapat melontar bullpen 35 pitch Khamis untuk kali pertama dalam sebulan.

“Kami mengalami pasang surut,” kata Clevinger selepas Permainan 3. “Sudah beberapa minggu yang baik, beberapa minggu yang buruk, beberapa minggu lutut tidak mahu melakukannya dan akhir-akhir ini ia agak teruk terhadap berakhir. Dan akhirnya minggu lepas ini, ia benar-benar, sangat menggalakkan.”

Namun, Padres tidak menggunakan sebarang pelega terbaik mereka — Nick Martinez, Luis Garcia, Robert Suarez dan Josh Hader — dalam Game 3, jadi Melvin akan mempunyai bullpen penuh untuknya pada hari Sabtu.

“Saya akan pergi sehingga Bob datang dan memberitahu saya saya tidak boleh pergi lagi,” kata Clevinger.

Pengurus Phillies, Rob Thomson berkata dia perlu menunggu untuk melihat sama ada Dominguez boleh didapati untuk Permainan 4. Pemain tangan kanan yang membaling keras itu keluar dari pembedahan Tommy John, dan Phillies telah menggunakannya dengan berhati-hati sepanjang musim.

“Kami perlu menyemak Seranthony,” kata Thomson. “Itulah padang paling banyak yang dia lemparkan sepanjang tahun. Kami sampai ke tahap dalam permainan di mana kami mendahului lewat dan kami terpaksa meneruskannya.”

We would like to say thanks to the writer of this article for this incredible web content

Segura menebus kesilapan dengan pukulan klac dalam kemenangan Phils


We have our social media pages here and other pages related to them here.https://paw6.info/related-pages/