Seperti Aaron Rodgers setahun yang lalu, masa depan NFL Lamar Jackson akan bermuara kepada menyelesaikan satu perkara

Setahun yang lalu, apabila Green Bay Packers sedang merenung persimpangan mereka dengan Aaron Rodgerskebuntuan itu sepatutnya mengenai segala-galanya kecuali kontraknya.

Rodgers mahukan lebih banyak komunikasi dengan pejabat hadapan, lebih banyak penyertaan dalam perancangan pasukan dan lebih menghormati veteran teras yang membina budaya. Semua itu, ditambah satu item sampingan yang sangat besar untuk MVP yang memerintah liga: Kontrak yang diolah semula yang menjadikannya pemula yang tidak dipersoalkan oleh Green Bay sekurang-kurangnya pada musim 2023 dan perbezaan sebagai pemain dengan bayaran tertinggi dalam NFL. Apabila semuanya berakhir, pengiraan terakhir tidak dapat dinafikan.

Walau apa pun janji jangka pendek yang tidak dapat dijamin oleh pejabat hadapan Packers telah diselesaikan dengan cemerlang dengan wang jaminan jangka panjang.

Ini adalah formula yang akan menyelesaikan kebuntuan antara Lamar Jackson dan Baltimore Ravens. Tuliskannya. Laminasikannya. Lawati semula dalam beberapa minggu, bulan, tahun, walau berapa lama masa yang diperlukan untuk mencapai nombor yang tidak dapat dielakkan. Itulah yang berlaku pada September lalu. Itulah yang berlaku sekarang. Dan itulah yang akan berlaku jika Jackson akhirnya memainkan musim 2023 di bawah tag francais. Memfokuskannya melalui perkara lain ialah permainan shell yang bergerak di sekitar isu yang sama.

Ketua jurulatih Ravens John Harbaugh (kiri) berkata Khamis:

Ketua jurulatih Ravens John Harbaugh (kiri) berkata Khamis: “Seratus peratus — anda tahu, 200 peratus. Tidak ada persoalan mengenainya. Lamar Jackson ialah quarterback kami.” (Foto AP/Rick Scuteri)

Itu sepatutnya menjadi perhatian dalam sidang akhbar Khamis, apabila ketua jurulatih Ravens John Harbaugh dan pengurus besar Eric DeCosta menegaskan semula perkara yang sama yang mereka katakan sejak permulaan rundingan ini: Mereka mahukan Jackson sebagai quarterback permulaan jangka panjang Ravens. ; mereka mahu menyelesaikan perjanjian; dan mereka tidak tergesa-gesa untuk memperincikan secara terbuka mengapa ini semua mengambil masa yang lama.

Entah bagaimana, semua itu dianggap sebagai berita yang bersifat pendedahan, walaupun ia adalah pendirian yang tepat organisasi telah berada sejak saat rundingan bermula. Bagaimana pasti adakah pasukan yang Jackson adalah masa depan di quarterback? Baiklah, benarkan Harbaugh membuat beberapa retorik untuk memacu semula perkara itu ke rumah.

“Seratus peratus – anda tahu, 200 peratus,” kata Harbaugh pada Khamis. “Tiada persoalan mengenainya. Lamar Jackson ialah quarterback kami. Dia telah menjadi quarterback kami. Segala yang kami lakukan dari segi membina serangan dan membina pasukan kami, cara kami berfikir dari segi orang di sekelilingnya, adalah berdasarkan kepada lelaki muda yang luar biasa ini dan bakatnya serta keupayaannya dan daya saingnya.”

Ya, jika anda terlupa kata-kata kasar tentang kerja keras dan komunikasi dan keyakinan, tidak ada kekurangan pada hari Khamis. Sama seperti tiada kekurangan isu persalinan tingkap, daripada Jackson yang mendapat input penyelaras serangan seterusnyakepada pelaburan dalam carta kedalaman penerima yang luas, kepada kepingan serangan di sekeliling yang bersedia untuk bersaing.

Sudah tentu, ini semua adalah petanda baik apabila ia datang kepada Ravens mahukan Jackson kembali. Tetapi sekali lagi, francais tidak pernah mengatakannya tidak mahu Jackson kembali. Apa yang dikatakan oleh Ravens – berulang kali – adalah bahawa ini adalah rundingan sukar yang sedang berjalan. Bahawa kedua-dua pihak belum mencapai kesepakatan. Dan bahawa beberapa perbincangan kontrak lebih sukar dan memakan masa daripada yang lain.

Khamis benar-benar sidang akhbar satu ayat yang boleh berakhir dengan baris pertama DeCosta tentang keyakinannya untuk menyelesaikan sambungan Jackson: “Sudah tentu memerlukan dua untuk tango.”

Di situ. Itu sahaja. Itulah mesej bahawa ini berada di tempat yang sama sejak awal, dengan dua pihak merenung antara satu sama lain dan cuba memikirkan nombor kontrak yang tepat dan set jaminan yang mengekalkan Jackson dalam jangka masa panjang.

Cara untuk menyelesaikannya adalah semudah pada bulan Ogos. Baltimore boleh bertemu dengan Jackson pada jumlah wang terjamin yang dia cari atau Jackson boleh melunakkan pendiriannya tentang sejauh mana dia mencapai perjanjian yang dijamin sepenuhnya. Jika kedua-duanya tidak berlaku, Baltimore boleh mendapatkan kawalan berterusan masa depan Jackson dengan tag francais dan dia boleh sama ada pergi bersama-sama atau menolak dan memaksa perdagangan.

Ini sentiasa menjadi jalan ke hadapan, dengan pelbagai jambatan untuk menyeberang di sepanjang jalan. Minggu ini, rundingan menyambung semula dari tempat mereka berhenti. Bulan depan, tetingkap terbuka untuk pasukan untuk meletakkan sama ada teg francais eksklusif pada Jackson (berpotensi menghasilkan gaji sekitar $45 juta) atau teg bukan eksklusif (menunjurkan sekitar $32.5 juta). Teg eksklusif bermakna Jackson hanya boleh berunding dengan Ravens. Tag bukan eksklusif akan menyebabkan Jackson dibenarkan untuk merundingkan kontrak ejen bebas dengan pasukan lain, kemudian membenarkan Baltimore menyamai perjanjian itu atau menerima dua pilihan draf pusingan pertama sebagai pampasan.

Tetingkap tag itu dibuka pada 21 Februari dan dilanjutkan hingga 7 Mac. Jika kedua-dua pihak tidak mempunyai sambungan yang dilakukan pada masa itu, Jackson akan ditandakan sepenuhnya. Itu adalah kesimpulan yang telah diramalkan.

Sebaik sahaja dia ditandakan, beban beralih kepada Jackson membuat keputusan tentang maksud langkah itu dan cara dia bertindak balas. Adakah dia akan menolak untuk segera menandatangani tag eksklusif dan menjauhkan diri daripada pasukan sepanjang musim? Kemungkinan ya. Adakah dia akan merundingkan perjanjian dengan pasukan lain jika dia diikat dengan tag francais bukan eksklusif? Juga, mungkin ya. Adakah ini semua sampai ke persimpangan yang bermakna? betul-betul.

Satu cara atau yang lain, kita akan mengetahui betapa tidak dapat diatasi jurang antara Jackson dan Ravens. Sama ada melalui penggunaan tag tertentu atau cara Jackson bertindak balas terhadapnya. Kunci keluar bukanlah misteri yang lebih besar berbanding ketika rundingan terputus September lalu.

Ini akan menyusuri jalan Rodgers. Akan ada banyak persembahan sampingan, resolusi dan kata-kata kosong tentang perkara yang penting. Wang tetap menjadi tarikan utama. Sama seperti selalu.

We would like to give thanks to the author of this write-up for this awesome web content

Seperti Aaron Rodgers setahun yang lalu, masa depan NFL Lamar Jackson akan bermuara kepada menyelesaikan satu perkara


Find here our social media profiles as well as other pages that are related to them.https://paw6.info/related-pages/