Skor Phillies lwn Padres, bawa pulang: Philadelphia mengambil alih NLCS Game 3 di belakang Jean Segura, Seranthony Domínguez

Philadelphia Phillies mendahului semula siri dalam NLCS menentang San Diego Padres, menang 4-2 malam Jumaat dalam perlawanan NLCS pertama di Citizens Bank Park sejak 23 Okt. 2010. Amat menggembirakan 45,279 peminat yang berkumpul di Citizens Bank Park, Phillies menang dalam permainan yang menghiburkan dari awal hingga akhir.

The Phillies, yang mendapat penyelamatan enam keluar daripada Serantony Domínguez yang lebih dekat, kini mendahului 2-1 dalam Siri Kejohanan Liga Kebangsaan best-of-seven.

Mari kita jalankan.

Schwarber mendahului dengan bom

Ia tidak mengambil masa yang lama untuk Phillies untuk naik ke papan. Lelaki Leadoff Kyle Schwarber mengurusnya.

Schwarber mengharungi dua pusingan pertama playoff yang kejam, tetapi dia melakukan pukulan raksasa — 488 kaki — dalam Permainan 1 dan kini yang satu ini meletakkan Phillies 1-0 lebih awal. Schwarber menjadi pemain Phillies kedua yang pernah mendahului homer dalam playoff selepas (siapa lagi?) Jimmy Rollins, yang melakukannya tiga kali (melalui Statistik dan Maklumat ESPN). Dia mempunyai tujuh homer pendahuluan pada musim biasa dan ini adalah homer playoff ke-11 dalam kerjayanya pada pukulan ke-137.

Jean Segura menaiki rollercoaster Permainan 3

Beberapa kebaikan dan keburukan yang melampau untuk pemain baseman kedua Phillies, Jean Segura, yang merupakan pemain aktif dengan paling banyak permainan musim tetap kerjaya yang dimainkan dan tiada penampilan playoff hanya beberapa minggu lalu.

Yang jahat…
Banyak yang telah dibuat mengenai Phillies sebagai pasukan pertahanan terburuk yang tinggal di playoff — dan itu kembali dua pusingan — dan ia menggigit mereka di bahagian atas keempat. Padres mempunyai pelari pada mulanya dan ketiga selepas pemain ground satu keluar dari Brandon Drury melalui bahagian kanan yang terbuka luas. Phillies mendahului 1-0 pada masa itu, jadi mereka mendapat pukulan selekoh, bersedia untuk melontar pulang ke tanah. Tengah kembali, bermain untuk permainan berganda. Pemula Phillies Ranger Suárez melakukan tugasnya dan mendapat grounder kepada Bryson Stott secara ringkas. Mereka mempunyai peluang pada permainan berganda dan ia adalah suapan yang baik, tetapi Segura hanya menjatuhkan bola di tempat kedua. Kami tidak dapat memastikan permainan berganda itu akan berubah, tetapi kami tidak pernah mendapat peluang untuk mengetahuinya.

yang baik

Di bahagian bawah babak inning, Segura muncul dengan pelari di tempat kedua dan ketiga dalam seri 1-1. Dengan dua pukulan, dia melawan bola patah Joe Musgrove, menumbuknya ke tengah kanan untuk memandu pulang dua larian. Ia adalah pukulan yang mengagumkan untuk membuat sentuhan dan mengapungkannya ke luar padang untuk menjaringkan dua larian.

Yang buruk, sekali lagi

Dia kemudiannya dipecat untuk menamatkan inning. Terima kasih kepada Segura yang dipaku pada mulanya dan Nick Castellanos melakukan permainan berganda selepas single Bryce Harper, Phillies mendapat 4 berbalas 5 di bahagian bawah tempat keempat dan menjaringkan dua larian. Itu pastinya bukan inning yang buruk, tetapi nampaknya mereka sepatutnya teruskan selepas 4 untuk 5, bukan?

Yang bagus, sekali lagi

Segura kemudian membuat permainan bertahan yang hebat untuk menamatkan bahagian atas inning ketujuh dengan pelari Padres di pangkalan, perhentian terjun kedua pada malam itu. Ia adalah malam yang agak sukar untuk pemain veteran yang merupakan pemain baru playoff.

Mungkin ini terbaik meringkaskan malam Segura.

Suárez lebih baik sedikit daripada Musgrove

Dengan tiada hari cuti lagi dalam siri ini, perkara terakhir yang perlu ditangani oleh pengurus adalah pemain pitcher permulaan yang tidak dapat mengeluarkan pasukannya dari babak awal.

Renjer Suárez telah melaksanakan tugas untuk Phillies. Dia memulakan permainan dengan api, mendapatkan Ha-seong Kim dan Juan Soto dengan kelihatan mogok. Dia akan bertahan selama lima babak dan hanya memerlukan 68 pitcher untuk melakukannya. Oleh itu, dia akan menjadi lebih segar jika ada Permainan 7. Dia hanya membenarkan dua larian pada dua pukulan, tetapi hanya satu larian diperoleh kerana pertahanannya kurang baik di belakangnya, melakukan dua kesilapan.

Musgrove lebih kepada beg campuran.

Dia bermula dengan cara yang bertentangan dengan Suárez, menyerahkan bom pendahuluan kepada Schwarber dan kemudian berjalan dua lurus sebelum membuat Bryce Harper melakukan permainan berganda. Dia menetap selepas itu, semakin kuat apabila permainan berlangsung. Dia memang menghadapi masalah pada perlawanan keempat dan tidak boleh menyalahkannya pada pertahanan. Dia baru sahaja terkena. Kredit Segura pada ketukan dua kali yang kita bincangkan di atas juga.

Musgrove kemudiannya menewaskan sisi pada pukulan kelima. Dia mendapat dua groundout untuk memulakan yang keenam, juga, tetapi kemudian Nick Castellanos dan Alec Bohm memukul beregu berturut-turut dan memberikan Phillies mendahului 4-2. Juan Soto tersilap memainkan pukulan Bohm menjadi dua gol, tetapi itu tidak penting, kerana Bohm tidak akan menjaringkan gol.

Barisan akhir Musgrove: 5.2 IP, 8 H, 4 ER, 2 BB, 5 K

Anda perlu memberi kredit kepada kedua-dua pemula kerana membaling dengan cukup baik untuk mengelakkan bullpen daripada dikenakan cukai. Suárez sememangnya lebih baik daripada kedua-duanya, walaupun.

The Phillies bullpen adalah cemerlang

Walaupun dengan Suárez melontar dengan baik, Phillies memerlukan kerja besar daripada bullpen mereka yang sering difitnah. Zach Eflin menghasilkan gol keenam tanpa jaringan dan walaupun dia melepaskan dua pukulan, pengurus Rob Thomson dengan betul menunjukkan dalam siaran bahawa semua yang dia lakukan adalah tugasnya untuk mendapatkan bola tanah. Dua kebetulan menjadi hits.

Dari situ, Thomson menyerahkannya kepada dua penyembuh terbaiknya. José Alvarado menjaringkan dua gol dalam permulaan kerjanya dan kembali keluar untuk yang kelapan, tetapi dia menyerahkan single pendahuluan kepada Juan Soto. Harus diingat bahawa bola tidak dipukul dengan baik, tetapi juga mari kita berikan kredit kepada Soto kerana melawan padang dua pukulan untuk satu pukulan shift ke kiri. Thomson kemudian beralih kepada Seranthony Domínguez dengan baki enam perlawanan.

Satu-satunya pitcher Phillies yang mencatatkan penyelamatan playoff enam keluar, sebelum ini, ialah Tug McGraw. Dia melakukannya sekali dalam NLCS 1980 dan kemudian dua kali dalam Siri Dunia, terbaharu Permainan 6, iaitu tepat 42 tahun lalu.

Domínguez memukul Manny Machado untuk menetapkan nada. Dia keluar dari kelapan tanpa cedera. Josh Bell bersendirian untuk mendahului yang kesembilan, membawa larian mengikat ke atas plat, tetapi mogok (pada panggilan cek-swing yang Jurickson Profar tidak peduli), keluar dan mogok menamatkan ancaman.

Pengangkatan berat dari Domínguez di sana, dan dia mungkin tidak dapat bermain untuk Permainan 4. Alvarado juga melemparkan 27 padang, tetapi hasil akhirnya adalah Phillies terpaksa mengekalkan pendahuluan ini dan mereka melakukannya. Permainan yang diurus dengan baik oleh Thomson dan kerja yang baik oleh senjata bantuan besar Phillies untuk membawanya pulang.

Kandang lembu Padres direhatkan

Sesuatu yang perlu difailkan untuk Permainan 4, bagaimanapun, ialah pelepas Padres Tim Hill dan Pierce Johnson menamatkan permainan tanpa membenarkan lagi Phillies berlari. Ini mengekalkan pasukan mereka dalam permainan tetapi, yang lebih penting bergerak ke hadapan, membenarkan pengurus Bob Melvin mengelak daripada menggunakan orang seperti Nick Martinez, Luis García dan, yang paling penting, Robert Suarez dan lebih dekat Josh Hader (yang kembali menjadi dirinya yang lama).

Apa yang akan datang?

Kami akan melakukannya sekali lagi malam Sabtu untuk Permainan 4. Ia akan menjadi 7:45 malam ET kali ini dan pastinya lapan minit rehat tambahan itu akan menjadi besar untuk kedua-dua pejuang selepas masa mula 7:37 hari Jumaat.

Serius, walaupun, tidak perlu dikatakan bahawa kami berada di wilayah utama di sini dalam siri ini. Kemenangan Phillies bermakna pendahuluan siri 3-1 dan hanya sedutan jauh dari Siri Dunia manakala kemenangan Padres bermakna kami akan menuju ke Permainan 5 dengan siri itu terikat pada dua dan peluang yang sangat nyata untuk pemain tujuh pemain yang epik.

Padres akan memulakan Mike Clevinger. Dia adalah satu langkah yang jelas ke belakang daripada dua tangan kanan Padres teratas dalam Yu Darvish dan Joe Musgrove, tetapi dia mampu dan boleh menjadi dominan. Ini tidak berlaku dalam Permainan 1 NLDS, apabila dia membenarkan lima larian dalam 2 2/3 inning menentang Dodgers. Satu kali dia berdepan Phillies musim ini dia bekerja lima babak tanpa jaringan pada 17 Mei.

Di hujung Phillies, ia akan menjadi pemain kidal Bailey Falter, yang tidak pernah bertanding sejak musim biasa. Noah Syndergaard, yang memulakan Permainan 4 NLDS, boleh digunakan di belakang Falter.



We would love to say thanks to the writer of this short article for this incredible material

Skor Phillies lwn Padres, bawa pulang: Philadelphia mengambil alih NLCS Game 3 di belakang Jean Segura, Seranthony Domínguez


Discover our social media profiles and other pages that are related to them.https://paw6.info/related-pages/