Sungguh penamat! Phils memaksa tambahan, pergi atas kesilapan

PHILADELPHIA — Terdapat kelewatan selama 15 saat pada TV di rumah kelab Phillies, jadi semua orang di dalam tahu sesuatu yang istimewa berlaku di bahagian bawah tempat ke-10 dalam kemenangan 4-3 ke atas Dodgers Ahad lalu.

Mereka hanya tidak tahu apa sebenarnya.

“Saya menilai emosi saya daripada penyokong yang menghentak dan bersorak,” kata juru tangan kanan Zach Eflin. “Ia adalah di mana-mana untuk saya. Tetapi begitu, sangat gembira kerana kami menang. Kami sangat memerlukan yang itu.”

“Ia satu kemenangan yang melegakan,” kata Alec Bohm.

Ia ternyata menjadi salah satu penamat paling liar untuk permainan Phillies dalam ingatan baru-baru ini. Mereka mempunyai Roman Quinn pada kedua dan Garrett Stubbs di tempat ketiga dengan dua keluar di tempat ke-10. Mereka mengekori dengan larian. Mereka memerlukan Bohm untuk datang, atau mereka akan mempunyai homestand 1-5. Kekecewaan Phillies sudah mula kelihatan. Rhys Hoskins membelasah tong sampah selepas bermain dua kali berakhir dengan inning di tempat kelapan.

Bohm memukul grounder lembut kepada baseman kedua Dodgers, Max Muncy. Ia kelihatan seperti penghujungnya. Tetapi ia adalah penghujung petang yang panas dan lembap dan kawasan dalam telah kering. Muncy perlu memberi dirinya lebih banyak ruang untuk mengendalikan lompatan yang lebih sukar. Dia tidak.

Muncy men-boot bola. Ia pergi di belakangnya.

“Menggerakkan bola, meletakkan bola dalam permainan,” kata Bohm. “Saya menyerang di sana permainan sudah berakhir, bukan? Saya tahu saya memukulnya lembut, jadi saya berlari sekuat yang saya boleh. Tetapi berjalan ke tahap teratas saya tahu saya mempunyai salah seorang pemain terpantas dalam liga di tempat kedua, jadi saya tidak cuba melakukan terlalu banyak di sana.”

Stubbs menjaringkan gol dari ketiga untuk mengikatnya.

“Saya menonton keseluruhan drama itu,” kata Stubbs. “Saya nampak dia menggerutu. saya tahu itu [Quinn] akan datang, jadi saya bersiap sedia untuk memberitahu dia arah mana untuk meluncur.”

Quinn adalah salah seorang pemain terpantas dalam besbol. Ketika bola sampai ke Muncy, dia hanya selangkah dari bes ketiga. Satu milisaat selepas Muncy melakukan but, jurulatih pangkalan ketiga Phillies, Dusty Wathan memberitahu Quinn untuk terus berlari. Quinn tidak pernah perlahan. Pada masa Muncy mengambil besbol dan berpaling untuk melontar, Quinn sudah sepertiga perjalanan pulang.

Quinn mendahuluinya ke dalam plat rumah untuk memenanginya. Ia adalah kali pertama Phillies menjaringkan dua larian dalam kesilapan berjalan kaki sejak 17 Mei 1994, menentang Ekspo di Stadium Veteran.

“Saya mengambil masa terlalu lama untuk mencari bola,” kata Muncy.

“Saya baru sahaja menghayunnya,” kata Quinn. “Saya melihatnya di atas tanah. Saya tidak pasti sama ada ia akan lulus, jadi saya menjenguk Dusty dan saya menoleh ke belakang. Saya ternampak Muncy mengayun bola jadi saya terus berlepas dari situ. Ia sama seperti salah satu daripada perkara semasa itu. Saya percaya keputusannya, melihat dia, melihat bola. Saya melihat dia dari sudut mata saya. Ia hanyalah salah satu daripada keputusan separa saat yang anda buat.”

Kepantasan Quinn menyelamatkan hari itu. Eflin mencatatkan 12 dalam kerjaya tertinggi dalam tujuh babak, termasuk tujuh dalam bola lengkung. Dia hebat kerana putaran Phillies terus bergolek. Stubbs mempunyai permainan yang besar. Dia mencapai larian rumah pertama dalam karier liga besarnya pada yang keenam untuk mengurangkan defisit kepada 2-1. Dia bersendirian untuk memulakan 1oth. Ia membawa kepada kegagalan asas JT Realmuto di tempat ketiga, tetapi Stubbs mendapat kelonggaran apabila dia berlari dari pertama ke ketiga pada single dua keluar Quinn ke kanan.

Ia adalah permainan yang dekat. Balingan Mookie Betts hampir mendapat dia.

“Saya fikir saya lebih pantas sedikit daripada yang sebenarnya,” kata Stubbs. “Kaki saya mungkin sedikit letih. Saya fikir saya akan sampai ke sana dan saya melakukannya. Saya fikir, ‘Jika saya boleh mendapat tempat ketiga, maka Ro boleh mendapat tempat kedua dan kita boleh mempunyai dua pelari dalam kedudukan pemarkahan.

Stubbs berkata dia tidak memikirkan tentang homer pertamanya sehingga dia menyentuh plat rumah.

“Sial, saya baru sahaja mencapai homer liga besar pertama saya,” kata Stubbs.

Dia dapat bola juga. Dia bercadang untuk memberikannya kepada ibunya, Marti Jo.

Rakan sepasukan meracau tentang sumbangan Stubbs pada hari Ahad. Kyle Schwarber memanggilnya kisah petang itu. Eflin berkata dia adalah “takrifan seorang pemimpin.”

“Perkara seperti itu bergema dengan orang ramai,” kata Eflin. “Ia benar-benar memberi inspirasi kepada orang ramai. Dia bermain miliknya [butt] pergi dan saya rasa semua orang menyokongnya.”

Jadi kemenangan yang tidak mungkin memadamkan hari yang mengecewakan. Phillies mempunyai pelari di tempat pertama dan kedua apabila Hoskins mencecah permainan berganda itu pada permainan kelapan. Dia sangat ingin meneruskan inning sehingga dia menyelongkar kepala terlebih dahulu ke dalam beg. Sekembalinya ke ruang rehat, dia menghempas tong sampah, kemudian menghempasnya semula ke belakang bangku.

Kekecewaan Hoskins adalah lebih daripada satu permainan. Ia mengenai keseluruhan permainan. Ia mengenai segala-galanya yang berlaku akhir-akhir ini.

“Kami hanya mengharapkan untuk menjadi lebih baik,” kata Hoskins.

Mereka berharap sekali lagi bahawa kemenangan besar akhirnya membawa mereka pergi.

We wish to give thanks to the author of this post for this awesome content

Sungguh penamat! Phils memaksa tambahan, pergi atas kesilapan


Our social media profiles here , as well as other pages on related topics here.https://paw6.info/related-pages/