Tom Brady mengakui bahawa ‘selera untuk bersaing’nya ‘akan hilang tidak lama lagi’

Mesej daripada Tom Brady terasa sedikit berbeza kali ini — dan ia agak tidak sesuai untuknya.

Memang benar bahawa Brady telah menipu kami sekali sebelum ini, setelah bersara di luar musim ini dalam apa yang dirasakan seperti keputusan yang dipercepatkan sebelum memutuskan sebulan kemudian untuk bermain dalam musim NFL 2022.

Tetapi dalam detik terang Rabu di “Pertunjukan Dan Patrick,” Brady mengakui bahawa dorongan membara yang pernah menyemarakkannya mula semakin hampir kosong apabila dia menghampiri musim 45 tahun.

“Saya mempunyai selera untuk bertanding, dan ia akan hilang tidak lama lagi,” kata Brady ketika ditanya bagaimana keputusannya untuk kembali berlaku. “Maksud saya, tidak ada keraguan mengenainya. Saya hanya perlu menghargai masa yang saya tinggalkan, kerana ia tidak banyak.”

Adakah ini kali pertama Brady mengakui bahawa pemanduannya mempunyai had? Mungkin kita terlalu memikirkan perkara ini, tetapi Brady terkenal dengan diam dan pendiam apabila ia datang untuk memberikan tingkap sebenar kepada pemikirannya sebagai pemain.

Sekiranya sesiapa bimbang tentang kelaparannya yang kering sebelum atau semasa musim ini, Brady memastikan bahawa dia berasa “sangat kompetitif” apabila dia memutuskan untuk menukar reka bentuk persaraan asalnya.

“Dan sebahagian gila,” tambahnya.

Brady tidak langsung memberitahu Patrick bahawa ini adalah musim NFL terakhirnya bersama Tampa Bay Buccaneers. Tetapi sukar untuk tidak membaca komennya mengenai kariernya yang tergelincir sebagai apa-apa tetapi petunjuk ia adalah larian terakhirnya.

Quarterback Tampa Bay Buccaneers Tom Brady bercakap seperti seorang lelaki yang tahu ini musim terakhir NFLnya. (Foto oleh Cliff Welch/Icon Sportswire melalui Getty Images)

Tom Brady mengakui dia akan mengalami ‘sakit yang semakin meningkat’ sebagai penyiar akhirnya

Hari-hari selepas bermain Brady nampaknya cukup dipetakan. Setiap kali dia meletakkan cleat, dia akan mempunyai pertunjukan siaran plum bersama Fox. Tetapi Brady tidak mengambil laluan Drew Brees dan pergi ke peranan studio, sebaliknya menuju terus ke kerja penganalisis permainan yang dia rasa lebih sesuai dengan pengalamannya hingga ke tahap ini.

“Saya telah menyertai setiap mesyuarat produksi selama 22 tahun sejak saya mula bermain pada 2001,” kata Brady. “Saya tahu apa yang lelaki itu tanyakan, saya tahu apa yang mereka diminta lakukan dan saya rasa ia sangat seperti sebuah pasukan yang pergi ke jalan raya untuk membuat persediaan untuk perlawanan.”

Walaupun begitu, Brady mengakui dia menjangkakan untuk mempunyai beberapa detik baru dalam pekerjaan baharunya.

“Terdapat banyak keluk pembelajaran … jelas sekali, ia akan menjadi kerjaya yang sama sekali baru,” kata Brady. “Ia adalah peluang baharu bagi saya untuk mencuba sesuatu yang saya akan bekerja keras untuk mempersiapkan diri untuk menjadi sebaik mungkin, kerana mengetahui bahawa hari saya berjalan di set buat kali pertama bukanlah yang terbaik untuk saya. seketika.

“Akan ada banyak kesakitan yang semakin meningkat, dan saya perlu belajar untuk menjadi benar-benar mahir.”

Adakah Fox, yang memberikan perjanjian $375 juta kepada Brady, selesa dengan masa depannya “sakit yang semakin meningkat?” Bagaimanapun, mereka tidak mempunyai pilihan.

Walaupun Greg Olsen dari Fox kelihatan seperti semula jadi yang berpotensi dalam kerja pengumumannya, dia masih agak baru dalam pekerjaan itu. Tony Romo dari CBS telah menjadi pemain awal yang menjadi penyiar kejayaan, tetapi bintangnya nampaknya telah pudar selepas permulaan yang panas.

Brees jelas sangat sesuai dalam peranan baharunya dengan NBC, dan Jason Witten beralih daripada penganalisis “Monday Night Football” kembali bermain semula.

Tidak semua orang boleh melakukannya, walaupun QB yang hebat seperti Brady. Dia perlu membuka injap lebih banyak tentang perkara yang boleh dia kongsikan — sudah tentu lebih daripada yang dia lakukan ketika bertemu dengan media. Fikirkan semua detik liar dalam kerjaya NFL Brady yang anda ingin mempunyai akaun serum kebenaran.

Itu mungkin terlalu banyak bertanya, kerana menelefon permainan dan membuat biografi memberitahu semua adalah dua tawaran yang sama sekali berbeza. Tetapi mungkin detik jujurnya “ia akan hilang tidak lama lagi” akan menjadi gambaran tentang cara Brady bekerja sebagai penyiar. Jika ya, kita mungkin akan berdedah.

We would like to thank the author of this write-up for this awesome web content

Tom Brady mengakui bahawa ‘selera untuk bersaing’nya ‘akan hilang tidak lama lagi’


You can find our social media profiles here , as well as other pages related to them here.https://paw6.info/related-pages/